iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Vincent Everts vindt iPhone 3G waardeloos (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/19105-vincent-everts-vindt-iphone-3g-waardeloos.html)

Yor 15-08-08 10:13

iPhone: piece of shit?
 
Vincent Everts over de iPhone: 'piece of shit' | VK.tv | videoreportages door de Volkskrant

Gr. Yor

cypher21 15-08-08 10:25

LOL

Hij heeft iig niet geupdate naar 2.0.1 aan de contactpersonen te zien :)

truckdiver 15-08-08 10:30

inderdaad
het typen is verbeterd na de nieuwe update
enigste punt waar hij gelijk in heeft is dat copy en paste er niet op zit.
3g zal wel van provider tot provieder liggen.
batterij duur is normaal voor een 3g toestel,iphone komt zelf als beste eruit!
zal altijd wel iemand zijn die kritiek geeft zonder te weten waar ze over spreken :mad:

cypher21 15-08-08 10:33

ik zit me net af te vragen welke telefoon wel een copy/paste functionaliteit heeft. Volgens mij alleen de WM smartphones toch?
Heeft de N95 dat?
Zo nee, waar loopt iedereen over te zeuren dan.
Hij heeft gewoon wat dingen gelezen waar mensen zich aan ergeren en wat ze missen, en dat in een 1 minuut durende video samengevat.

Neemt niet weg dat er aan de 2.x firmware nog wat gesleuteld mag worden voordat deze beter wordt, maar goed

Yor 15-08-08 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 169450)
Heeft de N95 dat?

Ja...

Gr. Yor

BadSide 15-08-08 12:20

LoL.. gooi hem maar weg.. nog met je sim erin XD

Amp. 15-08-08 12:31

ach, ieder zijn smaak, ik vind hem wel prima, ik heb ook geen 2000 contacten :)
zal straks maar mn iphone ff updaten xD (nog niet gedaan, vakantie huh)

Jelle Ages 15-08-08 12:53

In dit filmpje (Review Nokia E71, een alleskunner met een toetsenbord), praat Vincent Everts over de Nokia E71. Hier laat hij ook zijn iPhone zien. De datum is Vrijdag 15 Augustus (is te zien op de nokia). Het filmpje van de iPhone is opgenomen op Donderdag geloof ik. Dus hij heeft de iPhone weer uit de kliko gehaald.

Jelle

Roborob 15-08-08 13:25

Is de 3g iphone ook zonder sim te gebruiken?
Als ik nu een gelockte zou kopen kan ik er dan misschien al iets mee doen?

hanstin 15-08-08 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellepelle1234 (Bericht 169524)
In dit filmpje (Review Nokia E71, een alleskunner met een toetsenbord), praat Vincent Everts over de Nokia E71. Hier laat hij ook zijn iPhone zien. De datum is Vrijdag 15 Augustus (is te zien op de nokia). Het filmpje van de iPhone is opgenomen op Donderdag geloof ik. Dus hij heeft de iPhone weer uit de kliko gehaald.

Jelle

Had hij dan niet een oude iphone?

Amp. 15-08-08 16:20

alles voor kijkers hea, wie had dan verwacht, een toestel van wat, 500 (los + abo waarde) euro weggooien? come on..

Abu 15-08-08 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roborob (Bericht 169541)
Is de 3g iphone ook zonder sim te gebruiken?
Als ik nu een gelockte zou kopen kan ik er dan misschien al iets mee doen?

Je kan 'm met WinPwn activeren, dan heb je gewoon een iPhone die niet kan bellen

Maar nu weer ontopic: Het slaat totaal nergens op bij die review van die Nokia E71 worden veel functies besproken, maar bij de ''review'' van de iPhone bespreekt hij alleen de minpunten en dat is het. Als je een beetje goede review maakt dan bespreek je alles wat er mee te doen is en niet één functie die het niet goed doet terwijl die nu al door een update is verholpen. In de review van de Nokia E71 bespreekt hij wel één pluspunt: het heldere scherm.

Conclusie: dit filmpje slaat nergens op

P.S. Het stond zelfs in de volkskrant de link voor dit filmpje

iCulture 15-08-08 16:40

Vincent Everts vindt iPhone 3G waardeloos
 
Na een maand gebruik vindt Vincent Everts de iPhone een 'piece of shit'. De batterijduur is te kort, zoeken duurt te lang en je kunt niet knippen en plakken.

Lees verder over: Vincent Everts vindt iPhone 3G waardeloos

Tag:

frederiks 15-08-08 17:06

tja, lekker belangrijk. Ik ben wel tevreden, zelfs met die paar minpuntjes!

vanUtrecht 15-08-08 17:30

Het klinkt een beetje of V. Everts vindt dat er wat tegengas gegeven moet worden aan al de positieve geluiden over de iphone.
Ik ben het eens met Abu wat betreft de "recensie"

gr. vanUtrecht

nomad 15-08-08 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 169658)
Na een maand gebruik vindt Vincent Everts de iPhone een 'piece of shit'. De batterijduur is te kort, zoeken duurt te lang en je kunt niet knippen en plakken.

Lees verder over: Vincent Everts vindt iPhone 3G waardeloos

Tag:

Helemaal mee eens... en vanwege die $%$%$%dekking van TM ga ik gewoon weer terug naar Windows Mobile.

forum.bericht 15-08-08 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 169658)
Na een maand gebruik vindt Vincent Everts de iPhone een 'piece of shit'. De batterijduur is te kort, zoeken duurt te lang en je kunt niet knippen en plakken.

En, wat is het probleem?

soCool 16-08-08 00:44

De software update verhaal is natuurlijk een slappe excuus voor ontbrekende basisfunctionaliteit dat vanaf dag 1 al aanwezig had moeten zijn.

Abu 16-08-08 01:11

Ik heb een ''echte'' review van hem gevonden: Nieuwe iPhone heeft ook nadelen | VK.tv | videoreportages door de Volkskrant

iBox 16-08-08 02:02

Goed gevonden! :D maar hoe kan die andere nu vals zijn??:confused:

Abu 16-08-08 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iBox (Bericht 169932)
Goed gevonden! :D maar hoe kan die andere nu vals zijn??:confused:

Die is niet vals, maar ik denk eerder dat ie dat filmpje voor de lol heeft gemaakt

sjowol 16-08-08 04:40

ja maar dat wisten we toch allang? je zou haast denken dat Dhr. Everts dit forum lees ;)
veel interessanter is: Wordt vervolgd komt terug!!
Miep Miep wrooooeeemmmmm! (goeie sms-toon ook :P)

curmie 16-08-08 05:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 169912)

Tsja en daar is ie nog zo blij met zijn nieuwe speeltje.....
Maar goed in zekere zin is het natuurlijk wel zo dat ook nog niet alles in orde is met de nieuwe iphone, maar om daarna nou gelijk je iphone in de vuilnisbak te kieperen...had em dan bij mij door de brievenbus gekieperd.
Zorg ik er wel voor hoor:p
En het gelijk een piece of shit te noemen, mwaahhhhh daar ben ik het niet mee eens...

sjowol 16-08-08 10:41

hee in die eerdere review gaat ie naar iphoneclub... goeie sluikreclame! :cool:
ook mooi dat er toen ookal over 3G problemen bericht werkt... i'll stick with my old baby :D

https://forum.iculture.nl/leden...foto936-ic.jpg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.