iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Firmware 2.02 unlock gelukt! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/19490-firmware-2-02-unlock-gelukt.html)

kapiteinpeter 08-09-08 20:06

ge`update
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinpeter (Bericht 184276)
ben nu al twee dagen forums aan het lezen maar durf het nog steeds niet, na een slechte ervaring de vorige keer dus toch nog eens de vraag, kan ik mijn 1e generatie US iphone 1.1.4 otb welke ik gewnpwd hebt en costume firmware 2.01 erop gezet hebt.
Ongestraft upgraden met itunes naar 2.02?
itunes geeft telkens als ik mn iphone aansluit de melding: er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iphone, wilt u deze update nu downloaden?
als ik op oke druk krijg ik een fout melding dat hij het niet kan vinden.
En stel dat hij een simlock krijgt, kan ik er dan nog wat mee?
Als ik hem nu opstart krijg ik een annanas in beeld, gaat dat ook weg?
ik hoef geen installer of cydia, sinds de app store gebruik ik dat toch niet meer

het is gelukt ik heb de Iphone geupdate met Itunes naar 2.02. en heb nu een goedwerkende 1e generatie Iphone met 2.02 unlockt
ik doe er voorlopig niets meer aan.
iedereen bedankt voor de support

westtheo 10-09-08 14:56

vraag
 
Ik heb FW versie 2.0 ( gedaan met winpwn) maar istaller loopt steeds en toestel hapert regelmatig, wil nu proberen om naar FW2.02 te gaan met QuickPwn en iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw.

Moet ik dan eerst via Itunes (nu 8.0) update uitvoeren naar 2.02 en pas QuickPwn draaien? Of weet iemand een betere andere manier? :confused:

Nu valt nl QuickPwn steeds uit als hij van 4 tellen van de 0 bezig is. Denk dat de FW 2.0 van winpwn nu in de weg zit?

Itunes helper en Itunes wel afgelsoten in taakbeheer.

Iemand enig idee?

Gr, Theo

Bounce 10-09-08 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westtheo (Bericht 187137)
Ik heb FW versie 2.0 ( gedaan met winpwn) maar istaller loopt steeds en toestel hapert regelmatig, wil nu proberen om naar FW2.02 te gaan met QuickPwn en iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw.

Moet ik dan eerst via Itunes (nu 8.0) update uitvoeren naar 2.02 en pas QuickPwn draaien? Of weet iemand een betere andere manier? :confused:

Nu valt nl QuickPwn steeds uit als hij van 4 tellen van de 0 bezig is. Denk dat de FW 2.0 van winpwn nu in de weg zit?

Itunes helper en Itunes wel afgelsoten in taakbeheer.

Iemand enig idee?

Gr, Theo

Naar 2.02 gaan is een goed idee! Niet eerst updaten naar Itunes 8 omdat ik niet weet of dit werkt. Dus gewoon met de 7 versie updaten. ;)

westtheo 10-09-08 22:46

oke , lijkt me ook de beste oplossing om van dat haperen af te komen ja. Zal eerst maar weer eens een 7 verise opzoeken
Dus dan 1e update in Itunes naar 2.0.2 en daarna zou dan QuickPWN draaien Dat zou dan toch goed moeten gaan weer?

Ieziebie 11-09-08 11:53

Ik krijg mijn eerste generatie Iphone maar niet in orde.

Ik had die eerst op 1.1.4. Mijn echtegenote heeft die dan per ongeluk naar 2.0 geupgrade (een update is toch altijd goed nee?!?). Ik heb die toen vrij makkelijk met Pwnagetool terug in orde gekregen.

Nu heb ik gisteren zelf via itunes geupgrade naar 2.0.2 maar krijg het toestel niet meer werkend. Ik heb al vanalles geprobeerd.

Ik had eerst itunes geupdate naar 8.0 maar die is ondertussen terug naar 7.7. Echter als ik via DFU probeer krijg ik 1600, probeer ik via normale restore dan krijg ik 6.

Ik heb geprobeerd met een custom 2.0.2, met de 2.0.1 die hier op het forum staat, maar ik blijf hetzelfde krijgen. Ik heb al een paar keer via itunes een gewone restore gedaan (naar standaard 2.0.2 denk ik dan) en dat werkt. Maar ik krijg em dus niet geunlock. Doe ik iets verkeerd? Heeft nog iemand een mogelijke oplossing?

Dank bij voorbaat....

Bounce 11-09-08 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westtheo (Bericht 187493)
oke , lijkt me ook de beste oplossing om van dat haperen af te komen ja. Zal eerst maar weer eens een 7 verise opzoeken
Dus dan 1e update in Itunes naar 2.0.2 en daarna zou dan QuickPWN draaien Dat zou dan toch goed moeten gaan weer?

Helemaal goed..! ;)

Bounce 11-09-08 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ieziebie (Bericht 187765)
Ik krijg mijn eerste generatie Iphone maar niet in orde.

Ik had die eerst op 1.1.4. Mijn echtegenote heeft die dan per ongeluk naar 2.0 geupgrade (een update is toch altijd goed nee?!?). Ik heb die toen vrij makkelijk met Pwnagetool terug in orde gekregen.

Nu heb ik gisteren zelf via itunes geupgrade naar 2.0.2 maar krijg het toestel niet meer werkend. Ik heb al vanalles geprobeerd.

Ik had eerst itunes geupdate naar 8.0 maar die is ondertussen terug naar 7.7. Echter als ik via DFU probeer krijg ik 1600, probeer ik via normale restore dan krijg ik 6.

Ik heb geprobeerd met een custom 2.0.2, met de 2.0.1 die hier op het forum staat, maar ik blijf hetzelfde krijgen. Ik heb al een paar keer via itunes een gewone restore gedaan (naar standaard 2.0.2 denk ik dan) en dat werkt. Maar ik krijg em dus niet geunlock. Doe ik iets verkeerd? Heeft nog iemand een mogelijke oplossing?

Dank bij voorbaat....

Ik wil je wel helpen, maar daar is genoeg over geschreven. Zoek even met de zoekfunctie. Groeten Bounce ;)

westtheo 11-09-08 12:29

Bounce even nog 1 vraag,

als ik nu mijn itunes terug zet naar 7.0 en wil updaten naar FW 2.0.2 moet ik eerst weer itunes 8.0 erop zetten anders lukt het mij niet?

Heb jij een andere oplossing?

Gr Theo

Ieziebie 11-09-08 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bounce (Bericht 187775)
Ik wil je wel helpen, maar daar is genoeg over geschreven. Zoek even met de zoekfunctie. Groeten Bounce ;)

Heb ik gedaan, en heb ook de voorgestelde oplossing geprobeerd, maar no good. Maar geen probleem hoor, zoek ik zelf wel nog even verder....

Bounce 12-09-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westtheo (Bericht 187785)
Bounce even nog 1 vraag,

als ik nu mijn itunes terug zet naar 7.0 en wil updaten naar FW 2.0.2 moet ik eerst weer itunes 8.0 erop zetten anders lukt het mij niet?

Heb jij een andere oplossing?

Gr Theo

Volgens mij heb je itunes 7.5 nodig!

westtheo 13-09-08 08:40

ja dat weet ik maar als je op 7.5 staat en dan wil update naar FW 2.0.2 dan gaat Itunes eerst weer 8.0 instalren voordat hij de update naar FW 2.0.2 kan uitbvoeren.
Snap dus niet hoe ik dit kan oplossen.

sjoeii 13-09-08 08:44

Voordat iTunes gaat updaten naar v8 zal je naar 2.0.2 moeten restoren.
Anders pak je een eerdere versie van iTunes? 7.5 of iets dergelijks?

westtheo 13-09-08 08:51

sja en dat is dus mijn probleem, als ik 7.5 op mijn pc heb staan en klik op update dan werkt het niet want krijg dan de melding dat voor de update Itune 8.0 vereist is

leslow 16-09-08 02:10

ik heb alleen maar een ananas op me beeld die niet weg gaat!!
met quickpwn

Bounce 16-09-08 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leslow (Bericht 191875)
ik heb alleen maar een ananas op me beeld die niet weg gaat!!
met quickpwn

Deze kan je weghalen. Zoek maar even in deze discussie, daar staat wel ergens uitgelegd hoe dit te doen. ;)

leslow 16-09-08 13:34

na michaels firmware op me iphone hebbe gezet krijg ik alleen maar aansluiten aan itunes op me beeldscherm. en itunes is de heletijd me iphone aan het herstellen. en met quickpwn blijft er alleen maar een ananas in me beeld. en net kreeg ik steven jobs in het scherm van me iphone.??
kan iemand me helpen. ik moet me iphone unlocke en alles weer denk ik??

leslow 16-09-08 17:50

oke het is tog gelukt met quickpwn. maar ik kan niet belle linksboven bij bereik staat geen service. en elke keer als ik mijn iphone opstart zie ik niet meer het apple logo maar een ananas??
iemand oplossing?

Michael 16-09-08 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leslow (Bericht 192298)
oke het is tog gelukt met quickpwn. maar ik kan niet belle linksboven bij bereik staat geen service. en elke keer als ik mijn iphone opstart zie ik niet meer het apple logo maar een ananas??
iemand oplossing?

Bootneuter uit Cydia downloaden. Is al verschillende malen voorbij gekomen dus dat had je kunnen weten.

leslow 16-09-08 18:04

oke thx

en kan iemand mij vertellen hoe ik van FW2.0 naar 2.1 kan gaan zonder dat me iphone gelockt word?

Bounce 22-09-08 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leslow (Bericht 192317)
oke thx

en kan iemand mij vertellen hoe ik van FW2.0 naar 2.1 kan gaan zonder dat me iphone gelockt word?

Kijk even in de topics..! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.