//

Firmware 2.02 unlock gelukt!

Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door manga ik heb perongeluk me 1.1.4 naar firmware 2.0, gehersteld ik was van veronstelling dat het een gepwnd restore was, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Welke Iphone FW versie vind je beter?

2.01 23 9,87%
2.02 102 43,78%
Weet niet 108 46,35%
Aantal stemmers: 233. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 21-08-08, 13:31
Basil's schermafbeelding
Basil Basil is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 28
Wink Gewoon je best doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manga Bekijk bericht
ik heb perongeluk me 1.1.4 naar firmware 2.0, gehersteld ik was van veronstelling dat het een gepwnd restore was, maar nu is hij een brick, itunes kan niet meer via shift-herstellen de firmware terug draaien (error 6), nu gewoon via herstellen geklikt, nu is hij 2.0.2 en gelockt

wat moet ik doen?
Volg deze methode:

http://www.ifoneguide.nl/?p=282
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #142  
Oud 21-08-08, 13:36
manga manga is offline
• iOS 6.1.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

het werkt wel alleen ik kan niet meer bellen..!!? maar hij is wel gejailbreaked maar zonder simkaart func.

Laatst gewijzigd door manga; 21-08-08 om 13:40.
  #143  
Oud 21-08-08, 13:43
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basil Bekijk bericht
Wat moet ik hier over zeggen en is het waar?

Op de website van Hackers.nl staat het volgende bericht:

Wij mensen zijn natuurlijk allemaal een stel ongeduldige pipo’s en wij willen dus allemaal die nieuwe firmware 2.0.2 op onze iPhone. Maar daarnaast willen we ook natuurlijk gebruik maken van de 3rd party apps. Zoals Cydia en Installer 4.
En dus gaan we maar wat proberen…
Met als resultaat dat we de nieuwe 2.0.2 firmware willen jailbreaken met QuickPwn en de 2.0.1 .ipsw. NIET DOEN!!! Je bent nu dus de bestanden van 2.0.1 aan het patchen en naar de NOR van je iPhone aan het flashen. gelukkig was dit geen grote update, maar het kan problemen opleveren. Het werkt dus inderdaad wel, maar het is niet stabiel en in de toekomst kan het echt problemen opleveren.

De nieuwe Pwnage tool staat praktisch al klaar, dus heb gewoon nog heel even geduld. Of waag het risico inderdaad, maar klaag dan straks niet als iets niet helemaal goed werkt…
Dank je voor je info Basil...

Ik ga voor de zekerheid herstellen naar de originele 2.02 FW en dan met de nieuwe winpwn flashen om problemen in de toekomst te voorkomen! Ben ik gelijk die lelijke ananas kwijt!

Hmmm... bij mij werkt die nieuwe quickpwn niet... De iphone start niet meer op!!!

Laatst gewijzigd door Bounce; 21-08-08 om 14:13. Reden: Link naar nieuwe winpwn
  #144  
Oud 21-08-08, 14:10
Basil's schermafbeelding
Basil Basil is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 28
Wink Nog meer je best doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manga Bekijk bericht
het werkt wel alleen ik kan niet meer bellen..!!? maar hij is wel gejailbreaked maar zonder simkaart func.
Je kan dus gebruik maken van je iPhone?, je hebt Cydia erop staan?

Vreemd, maar als dit zo is kan je via Cydia Bootneuter downloaden en je iPhone unlocken!

Of gewoon opnieuw flashen met een custum firmware. 1.2.0.1
  #145  
Oud 21-08-08, 14:18
Basil's schermafbeelding
Basil Basil is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounce Bekijk bericht
Dank je voor je info Basil...

Ik ga voor de zekerheid herstellen naar de originele 2.02 FW en dan met de nieuwe winpwn flashen om problemen in de toekomst te voorkomen! Ben ik gelijk die lelijke ananas kwijt!
Dus je gaat het wel doen?
Volgens mij is die nieuwe QuickPwnGui gelijk aan ( en BETA ) wat zij hier boven beschrijven en doet dus waar Hackersdotnl voor waarschuwen.
Flashed ook met 1.2.0.1 bestanden met het enige verschil dat je nu wel of geen ananas kan kiezen.

Begrijp ik het goed, je draait al 2.0.2 > gaat nu terug naar de orginele 2.0.2 en dan jailbreak je de iPhone weer met de nieuwe QuickPwnGui zonder ananas.
Wat is het voordeel of de reden?

Laatst gewijzigd door Basil; 21-08-08 om 14:22. Reden: Meer tekst en uitleg
  #146  
Oud 21-08-08, 17:29
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basil Bekijk bericht
Dus je gaat het wel doen?
Volgens mij is die nieuwe QuickPwnGui gelijk aan ( en BETA ) wat zij hier boven beschrijven en doet dus waar Hackersdotnl voor waarschuwen.
Flashed ook met 1.2.0.1 bestanden met het enige verschil dat je nu wel of geen ananas kan kiezen.

Begrijp ik het goed, je draait al 2.0.2 > gaat nu terug naar de orginele 2.0.2 en dan jailbreak je de iPhone weer met de nieuwe QuickPwnGui zonder ananas.
Wat is het voordeel of de reden?
Ik ben terug gegaan naar FW 2.01, vervolgens gejailbreaked met de nieuwe quickpwn, toen via Itunes geupgrade naar FW 2.02 en vervolgens met de nieuwe quickpwn gejailbreaked.

Alles ok nu..!
  #147  
Oud 21-08-08, 17:59
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

Dus als ik het goed begrijp kan ik. Nu update naar 2.0.2 via iTunes en als ik daarna Quickpwn run heb ik nog steeds mijn unlock en de nieuwe jailbreak?

Heb nu een Gepwnde 2.0.1
__________________

  #148  
Oud 21-08-08, 18:25
grande grande is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo iedereen. Ik heb een vraagje? Ik kom uit België en heb daar ook een iphone 3g 8gb gekocht in een mobistar winkel (wel een simkaart van proximus).
Nu, ik heb al veel gelezen op deze forum en ben van plan mij ook te wagen aan het jailbreaken.

Nu, kan het zijn dat mijn iphone na het jailbreaken gelocked wordt? Of moet ik daar niet bang voor zijn?

Thanx
  #149  
Oud 21-08-08, 18:36
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Ik heb een heel raar probleem, onder 2.0 had ik geen problemen af en toe (ook heel af en toe) schokte erens wat maar niks ernstig.
Ik ben overgegaan naar 2.0.1 en nu heb ik zeer regelmatig problemen, ten eerste al dat bij het updaten met de costum firmware.
Het gaat goed tot dat de iPhone de reservecopy er op gezet wordt dit doet hij constant, en pas als ik aangeef dat het een nieuwe is dan is het klaar.
En nu komt het regelmatig voor en ik bedoel zeer regelmatig voor dat alles wat ik open schokt, sms of wat ik ook typ is traag.

Wie heeft dit ook en moet ik zeker weer opnieuw herstellen m.b.v. de costum of kan ik gewoon de originele 2.0.2 firmware installeren zonder dat ik problemen krijg behalve de simlock dan.

Op zich gebruik ik Cydia en Installer niet behalve bossprefs voor het uirschakelen van EDGE, mischien in later dat ik er wel gebruik van zal maken als er meer repo's zijn voor de installer.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #150  
Oud 21-08-08, 20:05
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp kan ik. Nu update naar 2.0.2 via iTunes en als ik daarna Quickpwn run heb ik nog steeds mijn unlock en de nieuwe jailbreak?

Heb nu een Gepwnde 2.0.1

jup dat klopt helemaal
heb het zelf op precies die manier gedaan, en alles werkt nog.
me telefoon was zelfs nog unlocked na de update via i-tunes, alleen de apps van cydia waren weg en cydia zelf.
  #151  
Oud 21-08-08, 20:14
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

moet ik dan de 2.0.2 ipsw selecteren of niet?
__________________

  #152  
Oud 21-08-08, 20:21
Eppotje Eppotje is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Friesland
Berichten: 33
Standaard

Ik heb hem gister ook geupdate naar versie 2.0.2 naar aanleiding van dit bericht op hackers.nl en mogelijk toekomstige problemen, wil ik hem graag terugzetten naar mijn ouder firmware versie 2.0. Ik heb alleen mijn phone nog nooit terug gezet naar een ouder firmware, is er iemand met ervaring en mij kan vertellen hoe ik dit het best kan aanpakken. Na deze downgrade wil ik mijn phone weer updaten met de vandaag uitgekomen software van quikpwn, weet iemand ook waar ik het 2.0.2 ispw bestand kan vinden.

Thanks!
  #153  
Oud 21-08-08, 20:21
Basil's schermafbeelding
Basil Basil is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth Bekijk bericht
moet ik dan de 2.0.2 ipsw selecteren of niet?
2.0.1 orgineel
  #154  
Oud 21-08-08, 20:25
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

Oke ik ga het proberen zoals Basil zegt.
Stel het werkt niet, of ik krijg de no service zoals andere. Dan zijn er toch oplossingen? Kan ik hem dan niet in restore mode gewoon met een custom 2.0.1 terug zetten ofzo?

alvast weer bedankt,
Rolf
__________________

  #155  
Oud 21-08-08, 20:29
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppotje Bekijk bericht
Ik heb hem gister ook geupdate naar versie 2.0.2 naar aanleiding van dit bericht op hackers.nl en mogelijk toekomstige problemen, wil ik hem graag terugzetten naar mijn ouder firmware versie 2.0. Ik heb alleen mijn phone nog nooit terug gezet naar een ouder firmware, is er iemand met ervaring en mij kan vertellen hoe ik dit het best kan aanpakken. Na deze downgrade wil ik mijn phone weer updaten met de vandaag uitgekomen software van quikpwn, weet iemand ook waar ik het 2.0.2 ispw bestand kan vinden.

Thanks!
Met de nieuwe quickpwn die vandaag gereleased is windows only kan je hem met een gerust hart jailbreaken samen met de 2.0.2 firmware die je aan de quickpwn geeft. dit bericht was ivm met oude quickpwn die hem met 2.0.1 firmware de 2.0.2 ging jailbreaken.

Alex,
__________________
check hackers.nl
  #156  
Oud 21-08-08, 20:33
Eppotje Eppotje is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Friesland
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexteie Bekijk bericht
Met de nieuwe quickpwn die vandaag gereleased is windows only kan je hem met een gerust hart jailbreaken samen met de 2.0.2 firmware die je aan de quickpwn geeft. dit bericht was ivm met oude quickpwn die hem met 2.0.1 firmware de 2.0.2 ging jailbreaken.

Alex,
Dankje, maar dat is wat ik heb gedaan. Met de oude quikpwn gejailbreaked naar 2.0.2, om dus problemen te voorkomen wil ik hem graag jailbreaken met de vandaag uitgekomen quikpwn...

Ik heb overigens nog geen problemen ondervonden op mijn iphone sinds gister..
  #157  
Oud 21-08-08, 20:33
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

Oke mijn stappenplan.

1. Update via iTunes naar 2.0.2 (iTunes versie 7)
2. Run QuickPwn (nieuwste)
3. In QuickPwn moet ik de 2.0.1 ipsw selecteren (de orginele dus geen custom)
4. Jailbreake die zooi.

Dan staat dus 2.0.2 erop met unlock en al die shit?
__________________

  #158  
Oud 21-08-08, 20:37
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth Bekijk bericht
Oke mijn stappenplan.

1. Update via iTunes naar 2.0.2 (iTunes versie 7)
2. Run QuickPwn (nieuwste)
3. In QuickPwn moet ik de 2.0.1 ipsw selecteren (de orginele dus geen custom)
4. Jailbreake die zooi.

Dan staat dus 2.0.2 erop met unlock en al die shit?
In quickpwn moet je 2.0.2 selecteren.
  #159  
Oud 21-08-08, 20:37
Eppotje Eppotje is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Friesland
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gligoth Bekijk bericht
Oke mijn stappenplan.

1. Update via iTunes naar 2.0.2 (iTunes versie 7)
2. Run QuickPwn (nieuwste)
3. In QuickPwn moet ik de 2.0.1 ipsw selecteren (de orginele dus geen custom)
4. Jailbreake die zooi.

Dan staat dus 2.0.2 erop met unlock en al die shit?
Dat is wel zoals ik het heb ervaren, ik heb het wel dmv de oude quikpwn gedaan. Als je goed de stappen volgt in quikpwn lukt het gemakkelijk. Ik was eerst ook een beetje huiverig.
  #160  
Oud 21-08-08, 20:38
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
In quickpwn moet je 2.0.2 selecteren.
Dat dacht ik dus ook...
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt basdejong Unlock 13 13-05-10 23:16
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt rensiejjj Unlock 11 10-12-09 18:07
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt derlob Unlock 0 01-10-09 21:27
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! aikoN Unlock 67 06-09-09 12:46
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? Ketsjap Archief 2 06-01-08 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.