//

Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE

Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter @forum.bericht Ik was ff verbeten dat hier geen my active topics is want dan zou dit topic daarin komen te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-08-08, 12:36
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter Bekijk bericht
@forum.bericht
Ik was ff verbeten dat hier geen my active topics is want dan zou dit topic daarin komen te staan
Je bedoelt een kenmerk zodat je bericht krijgt al er een nieuwe posting is?

Als je in een topic staat die interessant is:

klik dan bovenaan 'Discussietools',
Klik op 'Abonneren',

dan komt er een menu waarin je kunt aangeven wanneer en hoe je bericht gaat krijgen als er iets nieuws geplaatst gaat worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-10-08, 22:12
Gary Gary is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 61
Standaard

Hai ik heb vandaag 03-10-2008 mijn iphone opgehaald bij de postkantoor, meneer was al twee keer langs geweest maar zat op werk dus afgeleverd bij de postkantoor. maar gelukkig zat mijn iphone er in.

Het zal me niets verbazen dat er mensen zijn die dit flikken dus je pakket openen en spul eruit halen.
  #23  
Oud 04-10-08, 21:43
michiel3 michiel3 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 39
Standaard

Daarom altijd het pakketje openen voordat je begint te tekenen voor ontvangst. Zo ook een verdwenen rackserver van Dell. Postbode zag natuurlijk bij het openen dat het gejat moest zijn, niet getekend voor ontvangst dus. Gelukkig aangetekend + verzekerd verzonden.
  #24  
Oud 04-10-08, 21:56
Gary Gary is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 61
Standaard

@ michiel3 slim heel slim
  #25  
Oud 04-10-08, 22:06
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

het is eigenlijk moeilijk eerst een pakje ontvangen en daarna tekenen
  #26  
Oud 04-10-08, 23:09
bbrink bbrink is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 73
Standaard

haha ja dat kan helemaal niet
  #27  
Oud 05-10-08, 08:15
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel3 Bekijk bericht
Daarom altijd het pakketje openen voordat je begint te tekenen voor ontvangst. Zo ook een verdwenen rackserver van Dell. Postbode zag natuurlijk bij het openen dat het gejat moest zijn, niet getekend voor ontvangst dus. Gelukkig aangetekend + verzekerd verzonden.
De meeste postbodes accepteren dit niet (officieel moet je eerst tekenen voor je hem in handen krijgt), maar als het lukt werkt het wel!
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #28  
Oud 05-10-08, 10:04
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel3 Bekijk bericht
Daarom altijd het pakketje openen voordat je begint te tekenen voor ontvangst.
Dat is alleen zinnig in die gevallen waarin de inhoud echt gestolen is. Maar als iemand je stenen i.p.v. iPhone stuurt schiet je er niets mee op het pakket te weigeren want daarmee krijg je je geld niet terug.

Overigens moet ik de eerste postbode/kantoor nog tegenkomen wat toestaat dat je e.e.a. ter plekke eerst openmaakt en dan pas tekent.
  #29  
Oud 05-10-08, 10:06
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

het rare verhaal
-het gewicht van het pakje moet toch aanzienlijk verschillend zijn tov van een pakje met iphone's.
-bij aannemmen, wegen ze alles (op de post) en zetten ze alles (gegevens, datum, gewicht enz) op een streepkode
-controle bij sorteren (op basis van gewicht en grootte)
-ik ben geen postbode
  #30  
Oud 26-10-08, 17:31
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

als het toch waar is wens ik u veel succes met een iPhone te krijgen , maar langs de 1ne kant vindt ik het ook een manier om aan een 2de iPhone te geraken !
je moet dat toch voelen dat er geen iPhone in zit , komaan , aan de 1ne kant zitten er stenen en aan de andere kant 2 zakjes met lucht in ! DAT MOET JE TOCH VOELEN , alleen al dat de stenen aan de 1ne kant liggen en de zakjes aan de andere kant !
mij kun je toch niet wijs maken dat je geen gewichtsverschil heb gevoeld !
en daarbij ; als een mens slim is opent hij eerst het pakje voor te kijken dat het er degelijk in ligt voor hij het ontvangsbewijs tekent bij de postbode/leverancier !!!!!
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #31  
Oud 26-10-08, 18:10
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
ls een mens slim is opent hij eerst het pakje voor te kijken dat het er degelijk in ligt voor hij het ontvangsbewijs tekent bij de postbode/leverancier !!!!!
Ik weet niet hoe het e.e.a. opgestuurd wordt, maar als dat onder rembours gaat mag de postbode het pakketje niet afgeven voordat er getekend is voor ontvangst/afgerekend.. Als het niet onder rembours verzonden wordt, heb ik niets gezegd.
  #32  
Oud 26-10-08, 19:49
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het e.e.a. opgestuurd wordt, maar als dat onder rembours gaat mag de postbode het pakketje niet afgeven voordat er getekend is voor ontvangst/afgerekend.. Als het niet onder rembours verzonden wordt, heb ik niets gezegd.
ja daar ben ik dan wel weer volledig mee akkoord , maar je moet toch een gewichtsverschil voelen !!
je moet eerst rustig het pakje "aanvoelen" , en dan nog , die stenen wegen wel veel meer dan een iPhone (doos) hé
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #33  
Oud 26-10-08, 20:04
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp Bekijk bericht
ja daar ben ik dan wel weer volledig mee akkoord , maar je moet toch een gewichtsverschil voelen !!
je moet eerst rustig het pakje "aanvoelen" , en dan nog , die stenen wegen wel veel meer dan een iPhone (doos) hé
Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.
__________________
Are you ready for this!
  #34  
Oud 26-10-08, 20:08
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.
dat is waar ja , ge moet er maar op komen hé als uw iPhone toekomt , je bent dan gehaast omdat je hem zo snel mogelijk wil uitproberen en dergelijke !
maar van het feit dat ik zei van dat hij een gewichtsverschil moest voelen vindt ik nog altijd dat hij dat moest doorhebben !
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #35  
Oud 27-10-08, 14:57
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Dit is een zaak voor...

CSiPhone!
__________________
* BLACK iPhone 3G * Don't mess with the best.
  #36  
Oud 28-10-08, 03:09
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaverentwee Bekijk bericht
De meeste postbodes accepteren dit niet (officieel moet je eerst tekenen voor je hem in handen krijgt), maar als het lukt werkt het wel!
Klopt ze mogen het pakket niet afgeven VOOR er is getekend (of betaald in geval van rembours).
Wat wel kan; Vraag de postbode even te wachten en aanwezig te zijn bij het openen van het pakket. Dan heb je een betrouwbare getuige als er stenen inzitten, en sta ju stukken sterker
Dit doe ik ALTIJD als ik iets duurs ontvang, maar heb altijd nog geluk gehad.
  #37  
Oud 28-10-08, 10:47
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard

Dan heb je wel andere postbodes dan hier. Hier moet je tekenen anders krijg je het pakket niet. En dan zijn ze ook meteen weg.

Zij zien er vaak het nut niet van in om op jou te wachten terwijl jij je pakket opent. Ze willen alleen verder om de rest te bezorgen (wat ik me op zich ook wel voor kan stellen)
  #38  
Oud 17-11-08, 11:10
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

En hoe is het verhaal uit eindelijk afgelopen?? Zijn nu al een tijdje verder. Of was het gewoon een broodje aap verhaal zoals al eerder werd aangehaald? Denk het wel...
  #39  
Oud 02-01-09, 15:16
Vandammes Vandammes is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb echt men twijfels of dit waar is .
Maar indien het zo is moet je ZEKER NIET erop rekenen dat je een nieuwe iphone gaat krijgen. Je pakje is immers opengegaan. Stel nu zelf dat iedereen begint te zeggen dat ze bakstenen vinden in hun verpakking denk je dat ze allemaal een iphone gaan krijgen. Reken er maar niet op
  #40  
Oud 04-01-09, 02:22
blowthebullet blowthebullet is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vandammes Bekijk bericht
Ik heb echt men twijfels of dit waar is .
Maar indien het zo is moet je ZEKER NIET erop rekenen dat je een nieuwe iphone gaat krijgen. Je pakje is immers opengegaan. Stel nu zelf dat iedereen begint te zeggen dat ze bakstenen vinden in hun verpakking denk je dat ze allemaal een iphone gaan krijgen. Reken er maar niet op
ZEKER NIET ? het is de verantwoording van t-mobile om het pakketje met de juiste inhoudt te leveren aan de klant, men heeft niets voor niets 'verzekerde pakketjes' het leven in geblazen bij de postorderbedrijf.

De klant is niet gestolen van zijn iphone maar t-mobile omdat dit voor het ontvangst van het pakketje gebeurde.

Wat ik zal doen is: T-mobile gewoon een aangetekende brief sturen met een kopie van het factuur en een foto van de aangetroffen baksteen. Willen ze geen iphone leveren, dan rechtsbijstand maar ff inschakkelen en de contract direct ontbinden vanwege dat ze niet hun verplichtingen zijn nagekomen.
Reageren

Labels
bestellen, bestelling, levering, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afmetingen doos iphone UK? segers909 Koopinformatie Nederland 16 21-04-08 23:27
Iphone Doos Farilas Koopinformatie Nederland 7 10-04-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.