//

Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE

Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma Begin juli bestelde ik bij T-Mobile een zwarte iPhone. Na twee weken bezorgde de TNT een pakketje, afkomstig van CEVA ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-01-09, 01:43
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma Bekijk bericht
Begin juli bestelde ik bij T-Mobile een zwarte iPhone. Na twee weken bezorgde de TNT een pakketje, afkomstig van CEVA Logistics.

In de doos zat echter geen iPhone, maar twee stenen!!


Het pakketje was onbeschadigd en netjes dichtgeplakt met tape van CEVA. Waarschijnlijk hebben ze bij CEVA mijn iPhone gestolen en de stenen in de doos gedaan.

Bij de politie heb ik aangifte gedaan van diefstal. En na vele mailtjes en telefoongesprekken met T-Mobile heb ik nog steeds geen iPhone. Volgens hun onderzoeksafdeling moet het ingestelde onderzoek eerst (gedeeltelijk) zijn afgerond. Ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn iPhone en T-Mobile wil niet zeggen of en wanneer ik m’n iPhone kan verwachten!

Ik heb al meer berichten gehoord van mensen die via T-Mobile stenen ontvingen. Dus als je zeker wilt zijn van een iPhone, koop ‘m dan niet online bij T-Mobile, maar via een echte winkel!!

Geef dit bericht alsjeblieft door aan mensen van wie je weet dat ze een iPhone willen bestellen. Deze ellende wil je zelf niet meemaken.
als je tog nog een iphone probeert te krijgen zal dit geen zin hebben want het imei nummer gaat geblokkeert worden geen twijfel mogelijk
staat ook ergens bij nieuws over dat 90 iphone gestolen waren en die zouden problemen krijgen met updaten en bellen dus veel zal je zeker niet aan je iphone hebben je zal hem misschien in onderdelen kunnen verkopen meer niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-01-09, 12:06
Vandammes Vandammes is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
als je tog nog een iphone probeert te krijgen zal dit geen zin hebben want het imei nummer gaat geblokkeert worden geen twijfel mogelijk
staat ook ergens bij nieuws over dat 90 iphone gestolen waren en die zouden problemen krijgen met updaten en bellen dus veel zal je zeker niet aan je iphone hebben je zal hem misschien in onderdelen kunnen verkopen meer niet.
Dat klopt, ik had hier zelf nog niet aan gedacht.
Stel je beweerd twee bakstenen in je iphone gevonden te hebben, om zo een gratis iphone te krijgen. En je geeft dit aan. Gaan ze de iphone die je achterhoud blokkeren. Daar sta je dan.
  #43  
Oud 17-01-09, 09:50
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Wees blij man. De kindjes in Afrika zouden een moord doen voor zo'n zakje schoon water.
__________________
Marc.
Reageren

Labels
bestellen, bestelling, levering, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afmetingen doos iphone UK? segers909 Koopinformatie Nederland 16 21-04-08 22:27
Iphone Doos Farilas Koopinformatie Nederland 7 10-04-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.