iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/20012-vaak-jouw-iphone-gevallen.html)

sjowol 26-08-08 22:30

heb mijne sinds september vorig jaar en is dus al vele, vele keren gevallen met als hoogtepunt de aanrijding met mijn motor waarbij ik vol op de (in mijn broekzak zittende) iPhone terecht kwam, zie foto's
(klik op plaatje voor grote versie):

https://forum.iculture.nl/leden...otte-broek.jpg
en met een overlay van waar de iPhone zich bevond voor de duidelijkheid:
https://forum.iculture.nl/leden...ronder-zat.jpg
hier heeft hij echter nooit wat aan overgehouden, maarja ik gebruik dan ook wel altijd het silliconenhoesje ja die is zijn $6,95 (da's nog geen 5 eurie!!) dik waard gebleken :D
na het ongeluk is het enige kleine plekje op een hoekje:
https://forum.iculture.nl/leden...973-deukje.jpg
zie jij het? nee ik ooknie :p

fabie1 27-08-08 20:03

Vandaag nog laten vallen door een soort picknicktafel heen, het blad van de tafel zijn losse planken en ik lette even niet op, in totaal denk ik nu zo'n 4 keer laten vallen maar invisibleshield zorgde voor geen krassen en mijn geluk voor geen schade!:D

iScorpio 27-08-08 20:07

Die van mij is al verschillende keren (hard) op de grond gevallen maar nooit wat aan over gehouden. Zit namelijk ook in een leren hoesje :D

alo-b 27-08-08 20:20

1 keer gevallen. Zal het nooit vergeten. Moest echt naar de dokter!!!!!!!!!

logisch toch?

kreeg bijna een hartaanval toen ik dat ding zag vallen. Schilde niet veel of ik had opgenomen moeten worden. Nog nooit zo geschrokken. Ook wel mooi. Als ik of mijn zusje of wie dan ook in het gezin valt ofzo, dan is het eerste wat we vragen: Is je iphone nog heel, want ons hele gezin ( 6 mensen ) hebben een iphone ieder 1:P

Of het met die persoon goed gaat is van latere zorgen. Eerst druk maken om de iphone:P

jonathan 27-08-08 22:39

Eén keer viel 'ie in Tsjechië, zat ik op een bankje en viel die een halve meter, gelukkig in een case. Een andere keer liet ik 'm van de tafel vallen (ik vraag me af hoe), ongeveer één meter hoog, met case. De laatste keer was gisteren, liep iets te enthousiast de trap op, en hij vloog uit m'n hand, zonder case.

Ik ben daarom ook heel blij met m'n Bodyguardz :)

nms 27-08-08 23:37

Hehe, leuke reacties allemaal :) Ook leuk de foto's van het motor ongeluk.
Je iPhone laten vallen blijft een pijnlijke zaak, maar vaak gebeurd het op een ondoordacht moment....., niet doordat je überhaupt niet zuinig bent met je spullen.
Juist omdat het zo pijnlijk kan zijn is het misschien beter om hier om elkaars situaties te kunnen lachen of je iig te kunnen verwonderen.

Heb overigens een iPhone 2G.

1. Na een nacht stappen, wachtende op een trein viel ik bijna in slaap. Met m'n iPhone nog in de hand, toen schrok ik ineens weer helemaal wakker en daar viel m'n iPhone van een halve meter hoogte ongeveer. (Scade: Kleine krasjes aan één hoek van de chromen rand)
2. Na een wedstrijd van het NL elftal tijdens het WK buiten op het terras bij de lokale kroeg. Hij gleed uit de "niet-iPhone-proof" ontworpen zak van m'n korte broek. (Schade: Kleine kras op het aluminium)
3. Thuis had ik de afstandsbediening naast me liggen op de bank en terwijl ik de afstandsbediening naast me op tafel legde en opstond kwam ik erachter dat m'n iPhone nog op m'n buik lag :( en hij viel op de grond. (Geen schade)
4. Iemand wilde ff naar m'n telefoon kijken in de kroeg. Toen ze em terug wilde geven ging het niet helemaal goed en viel hij op de grond, van zeker een meter hoogte. (Geen schade)
5. Tijdens een verjaardag wilde ik m'n scherm even schoon wrijven met m'n t-shirt, floept ie er ineens tussenuit :(. (Schade: kleine krasjes aan de bovenkant van de aluminium achterzijde)

Ik ben er overigens zeker van dat wanneer ik geen beschermfolie op m'n scherm had gehad, tegen krasjes op het daadwerkelijke scherm, m'n scherm waarschijnlijk een keer een barst had opgelopen, misschien zelfs bij de eerste val al.

MatthijsH 28-08-08 00:02

Ik heb mijne net een week, 3 dagen naar de aankoop laten vallen omdat iemand me liet schrikken scheur linksonder in het scherm en wat beschadigingen op de chromen rand en op de case. Ik heb hem wel verzekerd maar ik wacht liever tot hij nog verder beschadigd voordat ik gebruik van m'n verzekering maak of raden jullie mij anders aan?

jurjenh 28-08-08 02:55

even afkloppen nog nooit!

Franzzz 28-08-08 22:13

1 keer. Ik was in de trein muziek aan het luistern, iPhone op me schoot gelegd. Kwam er wat laat achter dat ik bij het station eruit moest, sta snel op en BOEM.. Heb gelukkig geen krasjes kunnen ontdekken

caatje 28-08-08 23:11

Gelukkig nog nooit, zou echt mega-balen van een kras!

iPeng 30-09-08 21:08

Nog niet eens een week en ik heb 'm al 1x laten vallen. Hij lag op een stapel papier en ik kreeg opeens een smsje en ik wou 'm pakken en toen gleed ie weg. Gelukkig hebben wij tapijt dus geen schade;-) Was wel een schrikmoment. Gewoon een k*tgevoel krijg je dan, eigenlijk niet te beschrijven.

jordiavp 30-09-08 21:31

een paar keer al :(
er zit een klein diep krasje in het scherm , maar echt klein , aan de zijkant van de linkerkant waar de silence knop is is er een deukje :( en achteraan ook wel veel beschadiging (veel krassen rond en in de apple logo):(:(:(:(:(:( als ik een 3g ooit ga hebben ga ik er zeer voorzichtig mee zijn hoor !

Goudvis12 30-09-08 21:51

gelukkig heb mijn iPhone 3g nog noooooooit laten vallen (houden zo)!!

knrd 01-10-08 00:50

Ik heb hem 1x laten vallen.. maar hij zat toen wel in een fabrix case dus heb er niks aan over gehouden.
Hij zat in mijn broekzak en viel er uit terwijl ik mijn broek uit wilde doen in een paskamer van een kledingwinkel..

nibbit88 01-10-08 01:02

Paar keer laten vallen geen schade.. Maar heb hem ook een keer "laten vallen" in de wc pot.. Hij lag op het randje van de plek waar ik door moet trekken.. Was niet eens aan het zeiken.. Was mn haar aan het doen kreeg een sms en viel door de trilling in de pot.. Echt gewoon diep.. Gauw deruit gehaald, afgedroogd, water uit geschudt en heel lang met de fohn bezig geweest.. Hij doet het prima! Dus geen rare vochtvlekjes of iets dergelijks.. Vreemde ervaring!

Cmdaulnis 01-10-08 01:20

Ik weet altijd precies wanneer ik mijn telefoon heb laten vallen...
Meestal 1 a 2 keer per jaar en na dat jaar heb ik weer een nieuwe...
Ik heb dan ook geen telefoons met grote schade, ben altijd zuinig!
iPhone lag een keer naast m'n bed toen ik wakker werd, had hem in m'n slaap van het krukje (30-40 cm) gegooid met mijn dekbed, geen schade overigens...
Verder ben ik van plan mijn iphone niet te laten vallen...moet er 2 jaar mee doen...heb er wel een hoesje omheen voor het geval dat. Scherm is overigens niet beschermd met een folie..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 200507)
Paar keer laten vallen geen schade.. Maar heb hem ook een keer "laten vallen" in de wc pot.. Hij lag op het randje van de plek waar ik door moet trekken.. Was niet eens aan het zeiken.. Was mn haar aan het doen kreeg een sms en viel door de trilling in de pot.. Echt gewoon diep.. Gauw deruit gehaald, afgedroogd, water uit geschudt en heel lang met de fohn bezig geweest.. Hij doet het prima! Dus geen rare vochtvlekjes of iets dergelijks.. Vreemde ervaring!

haha, wel een keer de stylus van m'n htc in de pot laten vallen, maar een telefoon :D

bramsko 01-10-08 10:05

2 keer goed laten vallen tijdens stappen buiten op steen. 2 flinke krassen en een deuk aan de zijkant... (deukje)

Bomans 01-10-08 10:35

Heb de mijne nu toch ook al meer dan 7 maand en hij is nog nooit gevallen. Wel al een paar keer heel close. Het appeltje achteraan heeft nog geen enkele kras, net als de cover. Hij ziet er echt nog uit als nieuw. En ik gebruik helemaal geen hoesjes of screenprotectors.

Ik draag er gewoon zorg voor :D

mattmcmike 01-10-08 10:39

Ik heb hem niet geen een keer laten vallen. Maar de eerste dag dat ik hem had geef ik hem ff door aan m'n zus, hoor je opeens boom!

Maaja zo is het leven soms ;)

frida 01-10-08 16:54

0X ga er heel zuinig mee om maar dat doe ik met bijna elke telefoon. Ik zeg bijn aomdat mijn Samsung (tijdelijk noodtoestel) zo af en toe mag stuiteren ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.