iPhone Tunnel Suite 2.5 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone Tunnel Suite 2.5 - Hackint0sh weet er iemand of dit werkt zonder gejailbreakte iPhone 3G? En of het programma geen kwaad kan? en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone Tunnel Suite 2.5
iPhone Tunnel Suite 2.5 - Hackint0sh
weet er iemand of dit werkt zonder gejailbreakte iPhone 3G? En of het programma geen kwaad kan? en heb je mb's op je sim nodig voor op het internet te kunnen via tethering, of hoe gaat dit in zijn werk? bedankt voor de reacties al -iDriss
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooie applicatie, maar hij is nog niet gereleased dus ik heb geen antwoorden voor je nog. Op een niet-gejailbreakte 3G gaat dit zowiezo niet werken.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
BETA is gereleased. En de volledige 1 van deze dagen.
toch bedankt voor je reactie! EDIT: hier download link http://www.makkiaweb.net/itunnel/ -iDriss
|
||||
|
||||
Werkt dit al voor 2.1 of nog niet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone PC Suite | Yzord | Archief | 3 | 21-10-09 22:29 |
Connection Refused in Iphone Tunnel | Pieleplint | iPhone algemeen | 2 | 08-03-09 15:26 |
|
|