iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   wachten op je iphone (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/21254-wachten-op-iphone.html)

amkrisis 11-09-08 15:41

wachten op je iphone
 
wat doet dat toch pijn.

Maandag besteld bij Mobistar, buiten de bevestiging van de bestelling nog niets gehoord. Via telefoon te horen gekregen dat zij de status niet kunnen bekijken.

Hopelij is hij onderweg (3-4 werkdagen normaal). Had hem beter in de winkel gaan halen denk ik.

Ach ja ... spanning, theeft zo zijn positieve en negatieve kanten ;)

King1987 11-09-08 16:01

succes met wachten ;)

skygre 11-09-08 19:24

heb hem vorige week vrijdag besteld, en tot nu toe nog niets ontvangen.

curmie 11-09-08 19:41

yep doet zeker pijn, ik heb 5 weken moeten wachten en sommigen hier nog veeeeel langer....
succes met wachten, enne hij is het wachten waard!

amkrisis 12-09-08 08:38

Citaat:

Door een kleine technische stoornis kunnen wij uw bestelling momenteel niet terugvinden.Indien u uw iPhone bestelde tussen 5 en 10 augustus zal deze vandaag of ten laatste begin van volgende week geleverd worden.[/SIZE]
Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten

Christopher Dubois-Kaisin
Online Shop Support Representative
Fingers crossed!

johnwalter 12-09-08 10:02

Nou, contacteren dan maar ! :rolleyes: uhh......... bellen lijkt mij eenvoudiger ;)

skygre 15-09-08 00:16

zijn hier nog mensen die een bestelling gedaan hebben op 05/09/08. Heb de mijne nog altijd niet ontvangen. Ze kunnen hem algauw in hun gat steken.

King1987 15-09-08 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skygre (Bericht 190986)
Ze kunnen hem algauw in hun gat steken.

nou, nou, moet dat nou weer zo grof, gedult is een schone zaak...:p

rodada 15-09-08 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skygre (Bericht 190986)
zijn hier nog mensen die een bestelling gedaan hebben op 05/09/08. Heb de mijne nog altijd niet ontvangen. Ze kunnen hem algauw in hun gat steken.

Tjonge,jullie hebben echt weinig geduld,zeg... .
Ik had mijn iphone besteld op 14 juli bij SWITCH in het wijnegem shopping center en na 2 MAANDEN(!) had ik m'n iphone nog niet.
Toen m'n geduld eindelijk op was stuurde ik een paar mails en toen ze me nog steeds een zinnig antwoord schuldig bleven waren ze toch bereid om mijn voorschot terug te storten en het order teniet te doen.
Dus die zelfde dag(vorige week donderdag) ging ik dan maar naar de Mobistar in datzelfde shopping center om opnieuw een bestelling te plaatsen en tot mijn verstomming kreeg ik 'm meteen mee. Er waren er genoeg in stock volgens de winkelbediende. Daar snap ik niets van,maar nu toch reuzeblij met m'n iphone.

Dus wat ik wil zeggen is: ik voel je pijn,maar oefen nog even geduld uit want hij is het zeker waard. Ik ben die 2 maanden in hel al goed vergeten en ik heb 'm nog geen week! Laat al die apple-haters trouwens maar zagen. Ik heb vanalles geprobeerd om dan te mogen zeggen dat HTC zuigt en dan Sony Ericsson top is, maar de iphone RULES ALL!:D

hababam 15-09-08 12:29

laat ons weten al sje hem hebt gekregen

FleavKe 15-09-08 17:33

Niet voor niets is hun slogan: "De Iphone waar je op wacht" :D

skygre 17-09-08 17:45

vandaag 17/09 is DPD aan de deur geweest mijn mijn i-phone, maar was verdorie niet thuis, ze komen morgen terug, mijn vrouw kan zien da ze de hele dag niet uit het huis gaat.

jonathan 17-09-08 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skygre (Bericht 193311)
mijn vrouw kan zien da ze de hele dag niet uit het huis gaat.

Mwahaha :D

Chrisl 17-09-08 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skygre (Bericht 193311)
vandaag 17/09 is DPD aan de deur geweest mijn mijn i-phone, maar was verdorie niet thuis, ze komen morgen terug, mijn vrouw kan zien da ze de hele dag niet uit het huis gaat.


Waarmee zijn ze langs geweest??????

skygre 18-09-08 06:24

met mijn i-phone natuurlijk, vanavond heb ik hem eindelijk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.