iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Photo Swap (wie/wat zit er aan de andere kant) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/21857-photo-swap-wie-zit-de-andere-kant.html)

Chrisl 28-10-08 20:13

Ik heb dit progje ook sinds gisteravond...

Maar moet nog ff goed kijken hoe het nou allemaal werkt hoor. er is geen update knop of zo om te kijken of er al nieuwe foto's zijn???? Ik moet me er maar eens in verdiepen, tenzij iemand hier weet waar hij/zij het over heeft....

vdvorst 28-10-08 20:30

Nieuwe foto's? je krijgt gewoon een foto terug als jij er een stuurt ;)
Zou iemand een reply sturen, krijg je dit vanzelf te zien na het openen van de app (af en toe pas na het sturen van een nieuwe foto, omdat het proggie dan weer verbinding gemaakt heeft)

R.L. 28-10-08 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 210818)
Ik heb dit progje ook sinds gisteravond...

Maar moet nog ff goed kijken hoe het nou allemaal werkt hoor. er is geen update knop of zo om te kijken of er al nieuwe foto's zijn???? Ik moet me er maar eens in verdiepen, tenzij iemand hier weet waar hij/zij het over heeft....

Nee, er is geen update knop. Bedoeling ervan is dat je een foto maakt, en dat je die direct uitwissel met iemand van deze wereld. Soms maak je dan leuke dingen mee, zie je ook "leuke" dingen, of hele ranzige foto's.. (Wat ik dus vandaag weer heb moeten meemaken...)

Naam of extra info wijzigen -> settings: Dan moet je bij de standaard settings icoon van je iPhone zijn, en dan onderin.

Enigste chick die ik heb gezien sinds ik PhotoSwap heb!
http://i106.photobucket.com/albums/m...o/large1-1.jpg
En 3x raden wat mijn bijlage is... :mad: Ik dacht eerst dat het een of andere snack of hapje was..

Edit: Bijlage verwijderd.. :) te veel verschroeide ogen:P

vdvorst 28-10-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R.L. (Bericht 210830)

En 3x raden wat mijn bijlage is... :mad: Ik dacht eerst dat het een of andere snack of hapje was..

Haal die maar weg ;)

Chrisl 28-10-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 210829)
Nieuwe foto's? je krijgt gewoon een foto terug als jij er een stuurt ;)
Zou iemand een reply sturen, krijg je dit vanzelf te zien na het openen van de app (af en toe pas na het sturen van een nieuwe foto, omdat het proggie dan weer verbinding gemaakt heeft)

Ok, das duidelijk...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R.L. (Bericht 210830)
Nee, er is geen update knop. Bedoeling ervan is dat je een foto maakt, en dat je die direct uitwissel met iemand van deze wereld. Soms maak je dan leuke dingen mee, zie je ook "leuke" dingen, of hele ranzige foto's.. (Wat ik dus vandaag weer heb moeten meemaken...)

Naam of extra info wijzigen -> settings: Dan moet je bij de standaard settings icoon van je iPhone zijn, en dan onderin.

Enigste chick die ik heb gezien sinds ik PhotoSwap heb!
http://i106.photobucket.com/albums/m...o/large1-1.jpg

Haal dat kleine fototje maar weg idd, hebben we niks aan....

TheStijg 28-10-08 20:51

BAH waarom heb je die bijgevoegd? xD

Dat programmatje gaan ik zeker downloaden, kan je lekker lachen tijdens de les :P

Chrisl 28-10-08 21:01

Werkt dit progje ook goed met 3G of gprs?????

R.L. 28-10-08 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 210858)
Werkt dit progje ook goed met 3G of gprs?????

Tuuuurlijk werkt het goed op 3G, ik gebruik 3G constant, tenzij ik op school ben. Het werkt bij mij zelfs als ik minimum internet verbinding heb.

Chrisl 28-10-08 21:33

Ok, ik wil binnenkort namelijk ook m'n vpn rotzooi erin zetten, dan maar wat minder bellen...

Brian_NL 12-11-08 13:35

Heb deze App ook maar gedownload, eruuugg grappig!
Nou hopen dat er maar veel vrouwelijk schoon voorbij komt:D:p

King1987 12-11-08 16:02

hehe, iedereen maar hopen op mooi vrouwelijk schoon ;) Wat ik veel krijg is mensen die vanuit auto's foto's maken...

Brian_NL 12-11-08 16:13

nou ik krijg de mafste dingen!
net een wc pot met drol erin hahahah

salsa 12-11-08 16:40

Haha die heb ik ook al eens gehad, dan zie ik toch liever wat anders :) gewoon geduld hebben hoor want er lopen zat gekken rond die de mafste foto's op sturen...waaronder ook vrouwlijk schoon die er geen moeite mee hebben wat meer prive gelegen plekjes te laten zien.
Ik stuurde een paar dagen geleden om 5:30 's morgens een foto van mijn overheerlijke kop koffie kreeg ik als swap een close-up van een vrouwelijk 'schoon' geslachtsdeel :eek: Tja die had ik niet aan zien komen.
Ik heb al zat piemels voorbij zien komen maar hier stond ik toch even van te kijken :D

Flydt 12-11-08 17:15

Haha, nou ik nog niet zoveel geslachtsdelen!

Blijkbaar vinden de mensen het leuk om foto's te maken vanuit de auto, ik zie alleen maar wat voorruiten van Jeep's. Beetje saai eigenlijk. ;)

leonvanwoerkom 12-11-08 17:55

Ik kreeg vanmiddag een foto van een schilder of iets dergelijks... Wss zijn nietsvermoedende collega :D

salsa 12-11-08 18:36

haha TIP zet gewoon in je info dat je een vrouw bent, maarja denk dat je als hetro man niet echt zit te wachten op al die blote harrie's haha!

phille 12-11-08 18:52

idd er zijn leuke swaps en
Minder leuke. Wat je zeker moet proberen photocast eens

King1987 12-11-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phille (Bericht 216048)
Wat je zeker moet proberen photocast eens

Wat is dat? :o:p

leonvanwoerkom 12-11-08 19:08

Ik kreeg deze daarstraks binnen :p

http://img58.imageshack.us/img58/8379/img0001li6.jpg

King1987 12-11-08 19:44

1 Bijlage(n)
Dit kreeg ik zo juist. Geweldig :D

EDIT: hahah, ik zit steeds foto's van de iphoneclub het wereld wijde web intesturen. En kreeg zojuist een foto terug van iemand (nee, geen message) die dat ook doet.

lach me helemaal scheel met deze app :D

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.