iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Zwitserse iPhone: steun Doblie (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/23682-zwitserse-iphone-steun-doblie.html)

Doblie 15-10-08 17:21

Zwitserse iPhone: steun Doblie
 
Ja, jongens. Nog 3 nachtjes slapen en ik zit in de auto. Opweg naar Oostenrijk, ik hoop dat ik in Zwitserland een iPhone 3G weet te bemachtigen. Hoe meer steun ik krijg, des te beter het gaat lukken waarschijnlijk.

F.A.Q.

Hoelang wil je al een iPhone?
"Euhh, ik wil al sinds maart 2008 een iPhone, maar door verschillende 'blokkeringen' komt het er steeds niet van. Dus nu maar een supportforum, en hopen dat het wel lukt. Toen de iPhone in 2007 werd geïntroduceerd had ik ook belangstelling, maar haakte ik gauw af omdat er een abonnement enzo bij zat. En het was toen nog te duur.:rolleyes:"

Waarom neem je geen T-Mobile abonnement?
"Weet je hoe slecht T-Mobile is? Je wilt het niet weten, dit is m'n antwoord."

Welke versie neem je: 8GB of 16GB, en welke kleur?
"Daar ben ik nog steeds niet uit, ik wil denk ik een 8GB, omdat 320 euro voor zo'n toestel natuurlijk wel genoeg is. Als ik een 16GB zou kopen, dan wil ik een witte, zodat mensen zien dat ik de dure, betere versie heb.;)"

Ben je gek?
"Ja?!"

Dus: steun Doblie!


iScorpio 15-10-08 17:26

Ik snap het niet helemaal? Welke steun zoek je? Het is allemaal nogal onduidelijk. Je gaat gewoon een iPhone halen in Zwitserland. Mooi, die van mij komt uit Italië (zonder steun) :rolleyes:

Doblie 15-10-08 17:26

scorpiosoft: Welkom in de Chat! ;)

Gewoon beetje aanklooien in de Chat, ik heb het al moeilijk genoeg om een iPhone 3G te regelen. :$


EDIT
Ik zoek mentale steun :rolleyes:


iScorpio 15-10-08 17:38

Nou, succes dan maar.

ViktorV 15-10-08 17:42

Mijn steun heb je :D

jonathan 15-10-08 18:34

Steun is onderweg!

Frits 15-10-08 20:56

@Doblie,..ik woon in Oostenrijk (Wenen),...veel succes :-)

vdvorst 15-10-08 21:00

Ehm, ik zet het er even bij :P

Was begin dit jaar van plan een iphone te kopen. Via import kwam ik snel op een 400 euro uit, dat had ik toen niet. Uit ellende uiteindelijk een viewty gekocht voor 200.

Natuurlijk is dat de foute keuze geweest, en heb ik al snel spijt gekregen. Scherm reageert slecht, en updates blijven uit.

Nu dus weer aan het kijken, voor een 2ehands, 1e gen iphone (kom niet meer in zwitserland voorlopig :P)

Hopelijk gaat het voor 300 lukken,
viewty weg voor 120, zune voor 60, 120 bijbetalen...

Blackherrie 16-10-08 10:00

Succes!!! :)

Nikooos 16-10-08 10:11

Ik stop hier net mijn portie steun in een envelop. Kan ik m naar Zwitserland sturen?

Doblie 17-10-08 15:00

Nee, kan niet naar Zwitserland. Als je m'n banknummer wil weten ;)

Rudy H 19-10-08 02:39

Je zult hem wel hebben nu? Groeten aan Zwitserland...:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.