iTunes store klacht discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk ook maar eens een acount aan te maken bij iTunes. Ik krijg namelijk maandag een Iphone, en dan kan ik er ook zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes store klacht
Ik denk ook maar eens een acount aan te maken bij iTunes. Ik krijg namelijk maandag een Iphone, en dan kan ik er ook zo snel mogelijk spelletjes opzetten
Alleen, dan heb je een creditcard nodig! Die heb ik natuurlijk niet (ook nooit nodig gehad) maar dat kost weer €3.30 per maand! Ofwel, ook al koop ik niets, kost het me per maand 3.30! Hopelijk heeft installer genoeg proggies, zoals monkey ball |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Verplaatst naar Chat aangezien je gewoon een mededeling doet en niet meer
|
|||
|
|||
Of je koopt een itunes giftcard en maakt daar een account mee aan
|
|
||||
|
||||
Ahja, klopt sorry!
Jammer dat je niet een soort beltegoed systeem hebt, gewoon een 30 euro storten en games kopen Citaat:
Inderdaad, code invoeren van gifcard gaat ook Edit: ga mijn vader maar lief aankijken Laatst gewijzigd door vdvorst; 16-10-08 om 23:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klacht [Clownfish wallpaper] | vanilla | Ringtones en Wallpapers | 20 | 25-07-10 14:49 |
Klacht Camera | calleke | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 19:55 |
[Klacht] Iphone 3G en 3Gs | Dreissen | iPhone algemeen | 50 | 21-06-09 23:11 |
|
|