//

Hoe kwam jij aan je iPhone?

Hoe kwam jij aan je iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Via T-Mobile voor 19,95 euro 16 gb zwart Maand bedrag 29 euro Gr John...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-11-08, 09:52
emmelotj emmelotj is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Houten
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar emmelotj Stuur een bericht via Yahoo naar emmelotj
Standaard

Hoi,

Via T-Mobile voor 19,95 euro 16 gb zwart
Maand bedrag 29 euro

Gr John
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-11-08, 10:45
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

Ik heb mijn iPhone gewonnen bij de wedstrijd van OneMoreThing, en zij hebben nu mijn iPhone (8GB) en een jaar van mijn abbonement (i150) betaald. Als OneMoreThing er neit was, had dus geen iPhone!
__________________
Trots lid van iDevclub
  #23  
Oud 22-11-08, 10:56
emmelotj emmelotj is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Houten
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar emmelotj Stuur een bericht via Yahoo naar emmelotj
Standaard

Je heb altijd baas boven baas
  #24  
Oud 22-11-08, 13:42
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard

leuke verhalen van iedereen
  #25  
Oud 22-11-08, 14:08
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

via cd-media.nl gekocht. volgende dag al binnen spoed post
  #26  
Oud 22-11-08, 23:27
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Op 9 april voor €20 naar Londen gevlogen, daar een aantal iPhones gekocht in de Apple Store die ik in Nederland heb doorverkocht met winst (jaja), en heb er uiteraard eentje zelf gehouden . Toen nog met iLiberty+ de iPhones geünlockt. Dat was eigenlijk makkelijker dan QuickPwn nu op bepaalde gebieden.
  #27  
Oud 23-11-08, 17:16
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

@ emelotj,

snap dat toch niet dat tm de abo's voor de rpijs icm de iphoneprijs toch veranderd soms. moet mss maar eens de ks bellen hiervoor. ga als tmklant geen € 79 betalen voor een 8gb..
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #28  
Oud 27-11-08, 17:48
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ergens in mei dacht ik me eerste iphone gekocht via speurders.
eerste gast was aan de telefoon heel redelijk, toen ik echter bij m voor de deur stond, hele vage verhalen van "zn moeder" ofzo, dat hij daar niet woonde, maar om de hoek.
nou ik daar heen, waren mensen thuis, maar de deur werd gewoon niet open gedaan
nja ik had na een tijdje wel gezien daaro en was maar weer naar huis gegaan zonder iphone .
collega van me kwam de volgende dag wel met een iphone aanzetten, dus ik nog meer de balen erin natuurlijk na de halve dag met die iphone gespeeld te hebben, ik savonds weer op speurders zitten zoeken en met een ander een afspraak gemaakt om een iphone van m over te nemen. hij had er een aantal mee genomen uit de us waar hij gestudeerd had zei die. nja prima, ik mocht m daar te plekke testen, werkte allemaal prima

in oktober dit jaar belde HI, mijn provider, dat me abo afliep binnenkort en dat ik een telefoon mocht uitzoeken als ik me abo verlengde. ik wilde eigenlijk een telefoon met windows mobile, want daar zit office op en dat zou handig zijn ook voor op me werk....
dusss ik ging voor de samsung omnia.
me iphone verkocht voor een goede prijs en ik aan de omnia he. nou dat heb ik nog geen week volgehouden wat een onding. besturing is heel slecht als je de iphone gewend bent.
dus ik weer op speurders gezocht voor een iphone, 3G dan maar gelijk. had op een maandag een afspraak gemaakt om m die zaterdag erop op te komen halen. kon echter nier meer wachten en heb die jongen smiddags terug gebeld met de vraag of ik die avond nog langs mocht komen, dat mocht gelukkig stad en land afgereist weer dus voor een iphone, maar dan heb je ook wat
zit nu nog altijd met de omnia ook, kom er nie vanaf joh haha niemand wil volgens mij een omnia als er ook een iphone op de markt is.

nu zou je kunnen denken, waarom heb je niet gewoon bij t-mobile een abo afgesloten aangezien het afliep bij HI....
nou omdat ik dus dacht dat windows mobile wel handig zou zijn NOT besturing bleek ook heel slecht te zijn,,,
en t-mobile heeft hier niet echt goed bereik

conclussie: ben weer super blij met me iphone 3G heb me 1ste gen iphone voor tzelfde geld verkocht als waarvoor ik de 3G heb gekocht, dus is iig geen achteruitgang geweest. nu nog van de samsung omnia af zien te komen
  #29  
Oud 27-11-08, 20:10
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

De eerste heb ik van Dien van de iPhoneclub. werkte perfect. Hij had hem al perfect geunlocked voor me. Sim erin en bellen. Ik heb gister een 3G 16GB gekocht via marktplaats. was een goede deal al zeg ik het zelf. Deze is echter nog gelocked. Ik wacht nu dus op een iFoneguide sim zodat ik snel kan bellen en mailen
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #30  
Oud 27-11-08, 21:15
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

men 1st gen uit amerika en 3g t-mobile
  #31  
Oud 27-11-08, 21:28
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard

@ Shorty007
Dit is een mooi verhaal man, begrijp wel dat iphone beter is dan samsoung maar dat het zo erg is dat je weer terug wil naar iphone zo leer ik nog is wat

@ Sjoeii
Ik zie dat je firmwaire 2.2 heb de ifoneguide sim werkt daar toch nog niet mee waarom ga je niet voor een yessim?
  #32  
Oud 27-11-08, 21:57
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal Bekijk bericht

@ Sjoeii
Ik zie dat je firmwaire 2.2 heb de ifoneguide sim werkt daar toch nog niet mee waarom ga je niet voor een yessim?
Hij is ook nog niet geunlocked. Maar de 2.2 is een custom versie. dan moet het als het goed is werken. daarnaast lees ik wel erg veel negatieve berichten over de yes sim. Ook heb ik meer vertrouwen in de mannen van iFoneguide !
Die "lopen" hier zelf rond
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #33  
Oud 28-11-08, 22:56
kerel1982 kerel1982 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ass0n
Berichten: 8
Standaard

Gsm-shop had vorig jaar (nov.) een iphone actie, en die leverde me een 1G - 1.01 gejailbreakte iphone
  #34  
Oud 29-11-08, 01:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mijn 1ste geneatie 4GB is overgevlogen uit de US.
Is ondertussen verkocht.
Mijn 3G komt van de Mobistar webshop. Op vrijdag besteld, dinsdag in huis.
  #35  
Oud 29-11-08, 08:33
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Mijn eerste iphone was een 8GB US model gehaald in New York en inmiddels verkocht aan een zeer tevreden student. De huidige gewoon gaan halen in een Mobistar winkel waar ze die dag dus een afzegging hadden en ik deze kon meenemen zonder te reserveren.
  #36  
Oud 02-12-08, 00:44
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

HIer ook de 1ste gen US model en sinds de iPhone in Nederland tekoop kwam een 16 Gb witte via Tmobile. Werken beide naar volle tevredenheid.
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #37  
Oud 02-12-08, 03:23
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Hier een fabrieks-unlocked iPhone 3G uit Italie, Telefoon genomen bij een zakelijk abbo via kpn voor me bedrijf maar de voortgang van me bedrijf loopt niet zo lekker.
  #38  
Oud 02-12-08, 03:53
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Vorige 2G's alemaal uit Amerika.
iPhone 3G van iPhoneclub.nl gehaald! Where else?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #39  
Oud 17-12-08, 12:47
polowater polowater is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp, Noord-Holland
Berichten: 79
Standaard

M'n eerste Iphone was een Iphone 2G 8GB.
Deze heb ik laten overkomen vanuit Amerika, nadat ik op YouTube iemand had gevonden die er een paar verkocht. Ik had contact met de beste man opgenomen en voor ik het wist werd er aan de voordeur gebeld. Yes! Dit was eind februari 2008.
Hij kwam al gejailbreakd en helemaal klaar. Rond mei zelf 10 Iphones laten komen uit Engeland, waar ze destijds goedkoop waren geworden, dit met een lekker succes.

medio Juni een Iphone 2G 16Gb gekocht via marktplaats en mijn 8GB verkocht. Tot volle tevredenheid!. Toch bleef het kriebelen en ik besloot tijdens mijn vakantie in Sicilie een Iphone 3G 8Gb terug te kopen in een Vodafone Shop. Hiervoor heb ik een week zonder Iphone gezeten, want me oude had ik al verkocht.

Nu alweer 4-5 maanden de eigenaar van een Iphone 3G 8GB, zonder klagen!
__________________
iPhone 2G 8GB US ->iPhone 2G 16GB US ->iPhone 3G 8GB IT-> iPhone 3GS 32Gb White NL-->iPhone 4 32GB Zwart (UK) -->
  #40  
Oud 17-12-08, 14:42
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Vorige week mijn oude 3G 8gig verkocht en de dag nadien naar switch te Antwerpen gegaan en een witte 16 gig ter plekke gekocht. Geen seconde spijt van gehad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 06:20
Hoe bewaar jij je iphone?? OrangeY iPhone algemeen 30 26-10-10 01:12
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 17:16
Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? Gokkiee Chat en geruchten 32 05-09-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.