//

Hoe kwam jij aan je iPhone?

Hoe kwam jij aan je iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) In Augustus via JamFish (van die forum) mijn iPhone 16GB uit de UK gescoord, ik ben harstikke blij met het apparaat, ook nu nog, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-12-08, 17:07
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

In Augustus via JamFish (van die forum) mijn iPhone 16GB uit de UK gescoord, ik ben harstikke blij met het apparaat, ook nu nog, maar pas sinds eind November heb ik Internet op de iPhone, toen ging mijn abbo van Telfort pas in.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-12-08, 17:59
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

In september van het vorig jaar heb ik mijn 8Gb Iphone overgenomen van een forum lid, aangezien mijn vriendin continu met mijn iphone zat te spelen heb ik na een maand of 2 weer 1 gekocht van een forum lid voor mijn vriendin, en sinds een maand heb ik ergens een 16 gb wit in de la liggen gekregen bij een verlenging van mijn flex abo..
__________________
Gisteren paniek gezaaid...staat nu al een meter hoog...
  #43  
Oud 17-12-08, 18:34
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Waarom leg je dan een gloednieuwe 3G in een la?
  #44  
Oud 18-12-08, 08:15
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

aangezien ik nog steeds verknocht ben aan het eerste model ( vindt de aluminium behuizing mooier ) gebruikt ik deze, misschien ga ik de 16 gb wel gebruiken voor de weekenden, of maak er iemand blij mee ..
  #45  
Oud 18-12-08, 12:33
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeX Bekijk bericht
aangezien ik nog steeds verknocht ben aan het eerste model ( vindt de aluminium behuizing mooier ) gebruikt ik deze, misschien ga ik de 16 gb wel gebruiken voor de weekenden, of maak er iemand blij mee ..
Je mag mij wel blij maken
  #46  
Oud 18-12-08, 12:47
polowater polowater is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp, Noord-Holland
Berichten: 79
Standaard

Woow, 16gbwit? Ruilen voor mijn 8gb zwart?
  #47  
Oud 16-12-09, 19:07
pattymac pattymac is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: oosterhout
Berichten: 83
Standaard

Mijn iphone gekocht via marktplaats..hehe hagelnieuw met doos enzo...voor 525 euro..die knakker woond bij in de buurt.
  #48  
Oud 16-12-09, 19:14
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

me broer had em al een jaar, vond em nooit zo speciaal, totdat ik er wat dingen mee ging doen en ik de witte in de etalage zag
toen dacht ik , die ga ik kopen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #49  
Oud 16-12-09, 19:30
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik had hem eens een keertje bij een kennis gezien vindt hem altijd wel mooi maar snapte maar niet dat hij zo speciaal was totdat ik een week voor 26 juni op RTL7 zag dat er een nieuwe kwam en ben toch maar eens gaan informeren etc nu heb ik hem sinds 26 juni en wil hem echt niet meer zonder weet nu wat er zo speciaal aan de iPhone 3Gs is.
  #50  
Oud 16-12-09, 19:43
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Ik heb ook een grappig verhaal. Mijn eerste iPhone, een 3G 16Gb zwart, had ik tweedehands gekocht van een kerel aan een spotprijsje. Ik had al veel over de iPhone gezelen enz en wist ook al hoe te unlocken en al die toestanden. Maar dit had hij allemaal al gedaan dus dat was ook geen probleem . Dus zit ik op de trein met mijn nieuwe iPhone, stap ik over naar bus (het is ondertussen al 20u 's avonds), zit ik op de bus voor 30 minuten en merk ik op (omdat ik zo druk bezig was met mijn iPhone) dat ik op de verkeerde richting zit xD. Dus stap ik snel af, ga naar de andere kant van de straat en kijk ik wanneer de volgende bus komt. Ik moest nog 2 uur wachten .
Ik was echt niet van plan om te wachten voor een nieuwe bus, dus belde ik naar mijn vader om mij te komen halen. Maar ik had geen idee waar ik was. Ik zeg: "ik bel terug binnen 5 minuutjes", leg af, open mijn oogle maps app (zat op een of ander onbeveiligd Wi-Fi netwerk) en zie dat ik 20km van mijn huis zit xD. Bel ik terug naar mijn vader en geef hem mijn locatie door. Uiteindelijk was mijn vader er op het moment dat de bus was aangekomen .

Nuja, 2 weken later werd die iPhone uit mijn handen gelseurd en was die weg.. Ik enorm balen dus. Dus ik begin opnieuw te zoeken achter een iPhone, maar heb er nooit een gevonden.

Nu, 1 week geleden heb ik er dan een nieuwe aangekocht in de mediamarkt, en heb er meteen iLocalis opgesmeten xD. Maar ik let er sowieso al wat meer op .

Laatst gewijzigd door freekydude; 16-12-09 om 20:13.
  #51  
Oud 16-12-09, 20:43
bennys bennys is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 0
Standaard

gestolen!
  #52  
Oud 16-12-09, 21:35
monty010's schermafbeelding
monty010 monty010 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Culemborg
Berichten: 12
Standaard

Vorrig jaar mijn eerste, 16gig 3G gekocht in belgie, had geen zin in tmobile.
deze is ondertussen in het bezit van mijn vriendin. die hem toch wel iets te leuk vond.

en sinds een paar maanden in het bezit van een 32gig ook uit belgie
  #53  
Oud 16-12-09, 23:23
StommePowerKnop StommePowerKnop is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Helemaal GRATIS EN VOOR NIKS

Gekregen van een ex... ze had de hare laten vallen (3G 16 gig...) en er zat krak in het scherm en powerknop was kapot nzo... en ze kocht gewoon een nieuwe en gaf die aan mij.

Na lang zwoegen heb ik hem kunnen kraken... want zij had er soms problemen mee en die heb ik dus nu niet meer... dankzij dit awesome forum!
  #54  
Oud 16-12-09, 23:37
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Mijn moeder kreeg een Samsung Omnia bij haar abbo. Ik heb deze van haar gekregen aangezien zij haar oude mobiel hield aangezien de omnia niet in haar car-kit paste. Ik vond deze telefoon echter maar ***** dus zette een advertentie op Marktplaats. Of iemand zijn iPhone wou ruilen met mijn Samsung Omnia. Kwam een of andere knakker met een gloednieuwe iPhone 3G 16GB aan of ik wou ruilen (zonder bijbetaling!) dus ik meteen naar Rotterdam gegaan en de deal afgesloten. Ik heb daarna de telefoon zo'n 6 maanden gebruikt. Na deze 6 maanden zou ongeveer 1 maandje later de 3Gs uitkomen dus die wou ik wel graag hebben. Ik vond toen hier op het forum dat door haarscheurtjes enz je een nieuwe iPhone kon krijgen bij T-Mobile. Ik heb dus heel goed gezocht en vond bij mijn telefoon ook een haarscheur. Ik meteen de volgende dag naar T-Mobile en na een weekje werd ik gebeld dat er een gloednieuwe telefoon lag. Ik heb deze meteen via marktplaats verkocht toen voor 450. 1 Maandje later dus voor €525 een 16GB iPhone 3Gs aangeschaft gloednieuw in doos via Marktplaats. Deze paar weken geleden verkocht voor 520€ via iPhoneclub Te Koop Forum en heb voor 540€ een gloednieuwe 32GB iPhone 3Gs gekocht via Marktplaats! Dus ik heb eigenlijk nog alleen nog maar winst gemaakt en ben nu dus in het bezit van een 32GB iPhone. Vind het wel netjes van mezelf
  #55  
Oud 17-12-09, 22:46
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Had eerst 'n Ipod Touch 1G, dan 2G en dan was het tijd voor een iPhone

iPhone 3G gekocht voor m'n moeder die later voor mij bestemd zou zijn, maar daar waren problemen mee (traag, stotteren, haperen, ...) dus nu loopt m'n vader d'r mee rond die daar geen probleem mee heeft.

Ik dus wel, heb dan maar zelf één gekocht: eind augustus besteld en midden september m'n eigen officiële iPhone 3GS 32 GB Blak gekocht
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #56  
Oud 23-12-09, 09:37
Stefandaman Stefandaman is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 58
Standaard

Ik heb ooit een Nokia E71 geruild tegen een Iphone 3G van mn buurman.
Hij kon er niet mee, en wilde hem wel ruilen tegen mijn Nokia E71 (echt waar)

Heb ik 2 weken geleden mijn Iphone op Mp gezet om te ruilen tegen een Nokia N97, heb ik ook gedaan.
Maar na 4 dagen was ik al helemaal zat van de N97, dus weer een advertentie gezet op Mp of iemand mijn N97 wilde ruilen tegen een Iphone, binnen 2 uur was er iemand langsgeweest, en toen had ik weer een Iphone.
__________________
A.F.C.A. Can''t Be Stopped
  #57  
Oud 23-12-09, 11:19
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Via marktplaats na lang zoeken (90% oplichters) een betrouwbare advertentie gevonden. Op 2 april 2008 mijn iPhone 2G 8 GB opgehaald in Arnhem voor 350 euro. Volgens mij was dat voor die tijd een schappelijke prijs, alles zag er iig nog als nieuw uit.
De iPhone 2G heb ik meer dan een jaar met veel plezier gebruikt, maar tijdens de update naar 3.0 ging er iets mis. Eerst leek het of de 2G het loodje had gelegd, bleek later de batterij. Dus ik gezocht naar een 3G, uiteindelijk gevonden. Op 20 juni 2009 een iPhone 3G gekocht, 16 GB zwart, voor 225 euro.
Nadat ik de 3G had geunlocked enz. toch nog eens gaan zitten met de 2G. Na lang laden toch een restore kunnen doen. 2G op marktplaats gezet, uiteindelijk verkocht voor 225 euro.
Ik had dus een geluk bij een ongeluk. De 2G 8 GB zonder extra kosten geruild voor een 3G 16 GB.
Nu is het wachten op de release van de volgende iPhone. De 3GS kan mij nog niet bekoren, ik wacht tot juni/juli en dan neem ik de 4e generatie iPhone i.c.m. een abonnement. Hopelijk biedt KPN of Vodafone dan ook de iPhone aan. T-Mobile is eigenlijk geen optie voor mij.
  #58  
Oud 23-12-09, 11:29
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Eerste 4GB in Amerika gekocht, de dag nadat Geohot hem gekraakt had.
Thuis hardwareunlock gedaan, omdat ik dacht dat softwareunlock een hoax was --> iPhone gesloopt met die hardwareunlock, paar uur later was de softwareunlock er
Toen een 8GB op Ebay besteld, later de 4GB gerepareerd met nieuw commboardje...

Heb nu een 3GS, op releasedag (26 juni) om 07:00 in Belgie opgehaald, na een slapeloze nacht, want CNN zitten kijken omdat Michael Jackson dood was
  #59  
Oud 23-12-09, 11:42
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Kon mijn abbo verlengen, had toen een nokia n95 die beviel goed, dus maar een nokia n97 erbij gedaan. Vriend van mij op voetbal had een iphone, heb ermee zitten spelen en was meteen verkocht.
En de nokia n97 viel me erg tegen, had er na een maand al genoeg van, trage besturing etc.
Dus op marktplaats gezet graag ruilen tegen een iphone 3g.
En binnen no time reactie om te ruilen, zijn samen naar het middenpunt gereden van waar wij wonen.
Dus nu een iphone, echt super een witte 3g 16 gig gejailbreaked en al, zelf tomtom en navigon erop gezet........
En wil echt niet meer anders, neem voortaan altijd een iphone.
  #60  
Oud 23-12-09, 14:48
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Had eerst een N95 , en deze beviel me heel erg goed , alleen had ik een halve dag de gelegenheid om met een iPhone te stoeien ..................................foute boel ,meteen verslaafd .
Heb toen nog een paar maanden gewacht en toen me T-Mobile abbo wat eerder omgezet ( lost en stolen policy) en zit nu een halfjaar langer dan normaal er aan vast , maar dat geeft niet want ik wil toch niks anders meer ,is ook het eerste toestel waar ik na een jaar niet zat van ben en interessant blijf vinden helemaal toen ik een JB had uitgevoerd ......wat een mogelijkheden .
Heb alleen de pech dat me vriendin em nu ook opeens heel interessant gaat vinden , we zien wel anders probeer ik der G1 wel via MP te ruilen of zo .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 07:20
Hoe bewaar jij je iphone?? OrangeY iPhone algemeen 30 26-10-10 02:12
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 18:16
Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? Gokkiee Chat en geruchten 32 05-09-08 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.