//

Hoe kwam jij aan je iPhone?

Hoe kwam jij aan je iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerste iPhone gebruik ik nog steeds met veel plezier. 1,5 jaar geleden gekocht van onze systeembeheerder voor 225 euro! Perfect ding, tot nu altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-12-09, 15:06
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

Mijn eerste iPhone gebruik ik nog steeds met veel plezier. 1,5 jaar geleden gekocht van onze systeembeheerder voor 225 euro! Perfect ding, tot nu altijd na elke update een Custom FW d'r op en gaan weer met die banaan!
__________________
 iPhone 2G 8GB USA  iPhone 5S 16GB White  ATV 3
 iPad 3 16GB Wi-Fi  iMac (21,5" late 2012)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 26-12-09, 16:44
Martini_girl Martini_girl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Simpel uit te leggen, maar niet erg logisch:

Ik had examens, ik verjaarde tijdens de examens, ik ging voor mijn verjaardag een ipod krijgen...
Donderdag, ouderavond, mijn rapport, ikke doodzenuwachtig, het is onze beurt, ik zie mijn rapport...

buis op:
-Zedenleer (ik snap het ook niet)
-Fysica
-Chemie
-Wiskunde
-Frans
-Geschiedenis (juist 49!)

Ikke, mocht 100 euro bijleggen aan m'n ipod, tot ik met dit voorstel kwam:
Ik wou ne iphone voor m'n verjaardag, kerstmis EN nieuwjaar samen, en ik legde 100 euro bij...

Ondertussen heeft mijn ma al iets gekocht voor nieuwjaar
En heb ik de helft van mijn 100 euro al terug xD lol.

ENN, ondanks mijn 6 buizen, kopen mijn ouders toch nog den duurste xD

the end xD
  #63  
Oud 27-12-09, 18:57
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Vorig jaar een zwarte 3G / 8 GB gekregen van mijn baas.

Eind november dit jaar heeft mijn baas in Belgie een witte en zwarte 3GS / 16 GB gekocht, ik mijn zwarte 3G verkocht en de witte 3GS voor een mooi prijsje van mijn baas overgenomen.
  #64  
Oud 27-12-09, 23:04
DiirtyDutch DiirtyDutch is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Geloof het of niet maar hier komt ie dan:

Het begon allemaal toen Sony Ericsson K800i(Black) kocht voor 100euro in eind 2006,leuk toestel maar wist dat het geen blijvertje zou zijn dus na ongeveer een half jaartje te koop gezet en er 20euro verlies op gedraaid.Gelijk weer verder gekeken en diezelfde week 170euro bijgelegd en overgestapt naar een Nokia N95/8GB(Bon/Garantie/2Mnd oud),heel fijn toestel en toch wel een tijdje gehad maar snel weer uitgekeken op de simpelheid van Nokia en via Marktplaats geruild tegen een Samsung Omnia(White).Deze was ook vrij nieuw maar wel enkele gebruikerssporen waar ik me dus ook aan stoordde dus te koop gezet met extra software(navigatie,ringtones,games etc),Voor dit toestel kreeg ik 350euro(was in die tijd een vrij recent toestel)en nog dezelfde week kocht ik een splinternieuwe Samsung Omnia(Millionaires Edition) nieuw in doos met garantie...Tevreden???Nee na een maand was ik het toestel echt zat en wou echt nooit meer een touchscreen telefoon,wat een irritatie had ik met deze telefoon.Dit toestel heb ik geruild met een Nokia N96/16GB van een week oud en weer met bon en garantie,dit toestel heb ik meer dan een half jaar gehad en na een paar updates toch echt een heel fijn toestel maar toch weer snel verveeld door mijn Nokia...En toen!!!Na veel rondgekeken te hebben op youtube was ik ineens besmet door het Iphone virus,die moest ik echt hebben dus telefoon weer te ruil aangeboden.Na veel mailtjes te hebben verstuurd/beantwoord had ik iemand gevonden die wou ruilen tegen zijn Iphone 3G/8GB,wel een bon maar wel gebruikerssporen en geen oordopjes maar voor de rest wel compleet(inclusief T-Mobile tas).
Gejailbreaked+Simlockvrijgemaakt via IphoneClub.nl en eindelijk tevreden...Of toch niet???Ondanks dat ik het echt een super toestel vind/vond keek ik toch verder op Marktplaats omdat ik wist dat de Iphone erg gewild is en wou kijken welk toestel ik er voor terug kon krijgen,mijn oog viel op de HTC Touch Pro 2 en de jacht begon weer..Heel snel kreeg ik een mailtje en toch weer geruild,wel netjes even oordopjes gekocht bij de MediaMarkt(14euro) om een complete Iphone af te leveren..De HTC was een maand oud en weer met bon en garantie,mooi fijn toestel en reageerde wel lekker maar kon zeker niet tippen aan de Iphone.Het toestel was erg zakelijk maar best dik en lomp.Na de overgang van Windows Mobile 6.1 naar 6.5 wat mij erg teleurstelde toch maar weer geruild tegen telefoon waar ik toch wel heimwee naar had...De Iphone!!Dit keer geruild tegen een complete Iphone 3G/16GB van een half jaar oud(met bon natuurlijk) met als extra een dockingstation.Echt heel tevreden was ik want de telefoon was als nieuw en had hem volgestopt met games,ringtones,movies navigatie etc..Maar ik bleef toch rondkijken op Marktplaats en zag dat de Iphone 3Gs toch aanzienlijk in prijs aan het dalen was,16GB was echt wel betaalbaar(+-450euro).Stiekum toch weer mijn Iphone te koop gezet met in mijn achterhoofd,hij hoeft niet weg..hij mag weg...maar wel voor een juiste prijs.Ik dacht van mocht ik rond de 400/450euro krijgen gaat ie weg en koop ik een 3GS,krijg ik dat niet dan hou ik mijn 3G/16GB...Ik kreeg dus mijn 400euro en weg was weer mijn Iphone:S!!Heb toen een week lang mailtjes gestuurd naar mensen voor een 3GS(veeeel oplichters),had me hoop gevestigd op een 3GS/16GB want de 32GB versie was uit mijn prijs klasse en was niet van plan veel bij te leggen...max 50euro!!!Na veel mailen/bieden en handelen had ik eindelijk iemand gevonden maar niet iets wat ik eigenlijk verwachtte...een 3GS/32GB!!!Vraagprijs was 500euro maar na een beetje handelen heb ik hem toch gekregen voor 425euro,dit toestel is van Oktober 2009(bon aanwezig natuurlijk) en onbeschadigd en alles compleet en kreeg er nog een gratis Crystal beschermhoesje bij ook nog...Lucky Lucky Lucky Me!!!!Eerlijk gezegd kijk ik nog regelmatig op Marktplaats maar kan echt niks interessants meer vinden,ja de HTC HD2 maar hou het nu maar weer een tijdje bij mijn Iphone!!!

Misschien beetje ongelofelijk maar echt waar!!!
  #65  
Oud 28-12-09, 10:04
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Gekocht op de release datum bij de mobistar shop in de Kapellestraat Oostende
  #66  
Oud 16-06-10, 04:00
arashrsf's schermafbeelding
arashrsf arashrsf is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 71
Standaard

iphone 3gs wit van kpn! Ben een belangrijke klant
  #67  
Oud 21-06-10, 11:15
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden, een iPod touch 1G 16GB gekocht. Was altijd al van gadgets zoals PSP etc. Dus ik dacht laat ik dit proberen. Hiervoor nooit iets gehad van Apple, dus was verbijsterd over het mooie design, de interface en ja het gevoel zonder knoppen te werken. Zo'n jaar later had een vriend van mij de iPhone 3G gekregen, en ik was in een oogopslag verliefd. Toen na lang na denken en vele geruchten later besloten om een iPhone 1G te halen, en te wachten op de iPhone 4. En nu is het bijna zover De overstap van iPhone 1G naar de iPhone 4
  #68  
Oud 22-06-10, 18:15
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard

Maandje na de introductie aan me Pa gevraagd of hij een iPhone voor me wilde halen
__________________
- Deze handtekening is in verband met een overtreding van de forumregels verwijderd.
  #69  
Oud 22-06-10, 18:47
oma.be oma.be is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb via 2dehands.be een zoekertje gevonden van een iphone 3g 8gb, die bleef hangen op het apple logo. Dus ik dacht een goede zaak te hebben gedaan door hem aan 250 euro te kopen. Ik kreeg deze iphone netjes thuis gestuurd ( paar gebruikssporen enz ...) dus hing ik hem aan mijn pc en liet hem recoveren. Wat bleek dat de iphone uit zwitserland kwam en ik 3 maanden op een unlock heb mogen wachten (langste 3 maanden van mijn leven!). Maar ben nu toch blij met mijn iphone
  #70  
Oud 22-06-10, 20:42
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Voor mijn Iphone altijd mijn abbo verlengd met de samsung mobieltjes.
Op een dag kwam mijn schoonzusje met haar Iphone 3g.
Na alle mogelijkheden gezien te hebben (had mezelf er nog niet echt in verdiept), was ik opslag verliefd op het toestel.

Mijn abbo zou 2 maanden later aflopen, en ben toen meteen naar de Tmobile shop gegaan, en wist toen meteen de hand te leggen op een Iphone 3gs 16 gig.
Tot op heden absoluut geen spijt van, en kijk nu dan ook alweer ontzettend uit naar de iphone4!
  #71  
Oud 25-06-10, 15:53
rhodin rhodin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 0
Standaard

Heb fijne Canadese collega's en zelf ook familie daar. Collega heeft broer in US en heeft inmiddels 2 generaties Heb fijne Canadese collega's en zelf ook familie daar. Collega heeft broer in US en heeft inmiddels 2 generaties iPhone geleverd en sinds 3 weken ook een 64GB 3G iPad waar ik donders tevreden mee ben. Kreeg hem gehacked in huis ( no extra charge ) en inmiddels een partij ebooks erop en 20gb aan gedownloade comics. Nu nog proberen een sim kaart voor dit geval op maat te krijgen.
  #72  
Oud 25-06-10, 16:01
Jupsin's schermafbeelding
Jupsin Jupsin is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 75
Standaard

Gekocht via Marktplaats (:
  #73  
Oud 25-06-10, 16:13
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Gekregen van mijn zusje, die nam een nieuwe abbo met een Samsung en vroeg of ik de iPhone wilde hebben!
  #74  
Oud 27-06-10, 01:32
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Uit de winkel, gekocht op launchday. Zelden spijt gehad, en dat gevoel van spijt kwam over het algemeen door de provider - niet door de telefoon.
  #75  
Oud 02-07-10, 04:43
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Afgelopen weekend 3x iPhone 4 gekocht voor een te hoge prijs en direct 2 weer door verkocht met wat winst (zonder moeite , had zelfs het idee dat ik TE goedkoop was) zo had ik mijn iPhone 4 voor minder dan in de winkel en hoefde niet eens naar Parijs/Londen

Laatst gewijzigd door cardwizard; 02-07-10 om 04:54.
  #76  
Oud 02-07-10, 21:23
holgeriaan holgeriaan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Tja het allereerste Apple product was bij mij een 4 gig iPod een jaar of wat geleden, 3 jaar geleden de iPod touch gekocht en was er erg gecharmeerd van. Mij zwager had toen een Iphone 1e gen en die kon ik wat later overnemen. Daar heb ik weer een tijdje meegedaan en was er helemaal weg van en in dit kader kocht ik niet gek veel later een Imac. Helaas begin dit jaar onderuit gegaan met de scooter en mijn iPhone 1 gen kon ik in de prullenbak gooien (Ik kon dat niet over mijn hart krijgen en heb hem dus nog ).
Ondertussen nog tijdelijk een SE Satio gehad, maar dat haalde het toch niet helemaal en dus nu sinds een paar weken heb ik gelukkig weer een iPhone en wel de 3g 16GB . De kans is groot dat ik eind dit jaar overstap naar de iPhone 4.
  #77  
Oud 26-08-10, 09:53
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Update

iPhone 4 16GB in via UK pre-order op 15/06/2010. Toestel verzonden naar Bordelinkx op 24/06/2010 en thuis ontvangen op 28/06/2010

Ondertussen op een lijst laten zetten bij een Mobistar shop in België voor een 16GB.
Op 03/08/2010 melding dat iPhone 4 is binnengekomen. Blijkt een 32GB model te zijn. Achteraf bekeken nog beter.

Uk toestel zelfde dag nog verkocht met flinke winst.
  #78  
Oud 26-08-10, 20:37
JimiPhone4 JimiPhone4 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 0
Standaard

Mijn iPod Touch heb ik bijna twee jaar geleden gekocht toen ik genoeg geld verdiend had, geweldig ding alleen is hij wel 2x kapot gegaan. Ik hoop nu binnenkort mijn iPhone 4 simlockvrij gratis te krijgen! Ik ben al een eindje op weg (:
  #79  
Oud 26-08-10, 20:52
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Iphone 3Gs beviel zo goed, dat ik maar de Iphone 4 ook aangeschaft heb, de Iphone 3Gs heb ik verkocht voor een aardige prijsje aan me niks vermoedende oom.
  #80  
Oud 26-08-10, 21:16
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

wel even mijn iphone verhaal vertellen:

iphone 2G 4GB gekocht van iemand in belgie in 2007
iphone 2G 8GB laten overkomen via een vriend in amerika ook in 2007
iphone 3G 16GB gekocht in de mobistar op de dag van de release deze laten vallen en even zonder iphone gezeten.
Iphone 3GS 16gb gekocht in de mobistar ook op de dag van release.
Iphone 3G 8Gb gekocht voor de madam ergens in 2010
Iphone 4 16GB gekocht op 8 julli van een vriend die der achter geweest is in frankrijk
iphone 4 16GB gekocht in de mobistar op de release dag en de franse terug verkocht .
Ipad 64 gb Wi-Fi gekocht voor 400 euro van iemand die dringend geld nodig had

voila da is het zo wa se
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 07:20
Hoe bewaar jij je iphone?? OrangeY iPhone algemeen 30 26-10-10 02:12
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 18:16
Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? Gokkiee Chat en geruchten 32 05-09-08 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.