iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wachten met aanschaf Mac Mini? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/24702-wachten-aanschaf-mac-mini.html)

jonathan 04-11-08 16:08

Wachten met aanschaf Mac Mini?
 
Hallo,

Ik wil voor de iPhone gaan developen, en ik moet dus een Mac hebben. Ik dacht eraan om een Mac Mini te kopen, goedkoop (relatief t.o.v. andere Apple-computers ;)) en klein. Ik wilde deze rond 1 december kopen, maar toen ik dit bericht zag dacht ik dat het misschien slimmer is om dan nog één maandje extra te wachten.

Wat zouden jullie doen? Ik wil op zich wel graag gaan developen, maar als ik dezelfde Mac goedkoper, of een betere Mac voor dezelfde prijs kan krijgen, is dat ook leuk :D

Groeten,
Jonathan

BadSide 04-11-08 18:06

Ik zou wachten. Je baalt minder als er alsnog geen nieuwe Mac's komen, dan wanneer ze er wel komen en je er al eentje hebt aangeschaft.

jonathan 04-11-08 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 213435)
Ik zou wachten. Je baalt minder als er alsnog geen nieuwe Mac's komen, dan wanneer ze er wel komen en je er al eentje hebt aangeschaft.

Daar heb je gelijk in, ik heb ervaring: twee weken nadat ik mijn eerste generatie iPod Nano kocht, kwam de tweede generatie uit. Ik was toen nog niet zo in de Apple-world dat ik weet dat rond januari, juni en september er veranderingen op kunnen treden ;)

Celf 04-11-08 19:12

is

TweedehandsMac.nl: Koop en verkoop gebruikte Macintosh computers en iPods en iPhones

misschien iets voor je?

Nikooos 04-11-08 19:46

ja en als hij er in februari nog niet is, dan wacht je nog langer of je koopt hem en misschien komt dan in maart wel een nieuwe..

Het blijft toch een gok. Ik heb pas een macMini aangeschaft en hij is superrrr :D

jonathan 04-11-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 213466)

Dat heb ik eerst overwogen, maar ik ben van plan om helemaal over te stappen en een dualboot te maken met met OS X en Vista (sorry), en dan heb ik toch liever een 'echte' Mac ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 213479)
ja en als hij er in februari nog niet is, dan wacht je nog langer of je koopt hem en misschien komt dan in maart wel een nieuwe..

Het blijft toch een gok. Ik heb pas een macMini aangeschaft en hij is superrrr :D

Hmm, januari is er weer een event, dus...

Nikooos 05-11-08 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 213511)
Dat heb ik eerst overwogen, maar ik ben van plan om helemaal over te stappen en een dualboot te maken met met OS X en Vista (sorry), en dan heb ik toch liever een 'echte' Mac ;)



Hmm, januari is er weer een event, dus...

dus... Je moet het zelf weten ;)

johnwalter 05-11-08 15:10

Jah ................ je mag zelf beslissen :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.