//

Iphone opladen in de wagen

Iphone opladen in de wagen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst en vooral hoedje af voor dit forum, is een verslaving aan het worden. Perfecte info hier. Aangezien de Iphone kan opgeladen worden met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-08, 13:02
yvesdeclercq's schermafbeelding
yvesdeclercq yvesdeclercq is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 37
Standaard Iphone opladen in de wagen

Eerst en vooral hoedje af voor dit forum, is een verslaving aan het worden. Perfecte info hier.
Aangezien de Iphone kan opgeladen worden met de meegeleverde usbkabel via de pc had ik het geniale idee dat ik mijn Iphone ook zou kunnen opladen in mijn wagen.Aangezien ik een usb poort in mijn auto ingebouwd heb voor de mediaplayer waar ik gewoon een memorystick in plug voor de muziek. Met 1 van de vorige gsm (samsung d900) Werkte dit perfect voor het opladen met de usb kabel maar Met de Iphone minder succes. Iemand een idee hoe dit komt? Stroom is toch stroom
En is er een mogelijkheid om zo via de usbpoort de muziek die op de ipodfunctie staat van de iphone te laten spelen door de autoinstallatie?
Thx Yves de Belg

Laatst gewijzigd door yvesdeclercq; 12-11-08 om 13:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-08, 13:34
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

De usb poort van een cdspeler in de auto heeft meestal te weinig stroom toevoer. Het is daarom ook meestal alleen gemaakt voor een usb stick of iets anders in die richting. Jou usb poort levert te weinig stroom om te kunnen opladen.. En inderdaad, ikzelf heb ook veel samsungs gehad, en nooit problemen met deze manier van opladen, nokia overigens ook, iphone wel.

MVG,
Paul.
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #3  
Oud 12-11-08, 14:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mogelijk vind je het antwoord op je vraag mbt het laden in dit topic.
Vwb het afspelen van muziek via je autoradio, daarin blijkt de iPhone kieskeurig. Zoeken naar: muziek autoradio geeft een aantal mogelijkheden.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet acbr iPhone algemeen 5 21-05-10 21:11
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
gezocht: parking app (waar stond mijn wagen ook al weer) mhoutman iPhone Apps 13 26-11-09 11:16
Contacten niet zichtbaar in wagen brecht99 iPhone algemeen 1 22-10-09 15:56
bluetooth wagen proximusboyke iPhone algemeen 0 07-05-09 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.