iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Fieldrunners tacktieken? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/25099-fieldrunners-tacktieken.html)

Vsteegman 12-11-08 21:55

Fieldrunners tacktieken?
 
Hey,

Ik ben nu een tijdje bezig met het spelen van het spel Fieldrunners. Echt super verslavend. Maar ik kom maar niet op niveau medium voorbij lvl 77. Zijn er nog speciale tacktieken ofzo? Heeft iemand Medium al tot lvl 100 gehaald (max)??

Ik hoor graag over jullie ervaringen.

Gr. Victor

ninobeukeveld 13-11-08 07:44

Ben jij al tot level 77 gekomen?
Ik kom niet verder als level 50 met medium:p
maar je moet een keer op het fieldrunners forum kijken daar staan ook wel goede tactieken.

Vsteegman 13-11-08 07:58

welke website is dat dan?:P

ninobeukeveld 13-11-08 14:55

Fieldrunners en dan op het forum klikken.

mrgoodkat 14-11-08 12:25

level 100 is het hoogste waar ik gekomen deze niet gehaald dus weet niet of dat de max level was. om ver te komen moet je ervoor zorgen dat de "runners" een doolhof doorlopen en constant beschoten worden.

ninobeukeveld 14-11-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrgoodkat (Bericht 216647)
level 100 is het hoogste waar ik gekomen deze niet gehaald dus weet niet of dat de max level was. om ver te komen moet je ervoor zorgen dat de "runners" een doolhof doorlopen en constant beschoten worden.

welke verdediging torens gebruik jij dan het meest?

vdvorst 14-11-08 13:13

Ik heb ook zo'n soort doolhof. Ze moeten dus constant van boven naar beneden lopen.
Dan heb ik aan de boven en onderkant gewone, goedkope 5 dollar torentjes, en de middelste rij (waar de helicopters vliegen) staan dan de 2 duurste torens ;)

mrgoodkat 14-11-08 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld (Bericht 216648)
welke verdediging torens gebruik jij dan het meest?

Ik maak in het begin heel veel goedkope torens (toren 1) afwisselend met de torens die de runner sloom maken (toren 2), je moet snel een doolhof maken.
zorg dat je doolhof in het begin in het midden het grootst is (voor vliegende runners), daarna kan je deze uitbreiden naar boven en beneden, heb links van de map de goedkope torens en rechts de duurdere (toren 3 en op het laatst toren 4) later kan je de goedkope torens vervangen door duurdere.

OOOH 14-11-08 14:11

1 Bijlage(n)
zo haal je met gemak level 100 op hard;)

level honderd is idd het max level

vdvorst 14-11-08 14:19

Dit werkt zeker goed!
http://www.criticaltheory.net/subato...file.php?id=38

OOOH 14-11-08 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 216669)
Dit werkt zeker goed!

ja ik zag dat net ook op dat fieldrunners forum staan... ik zou daar zelf nooit op komen..

vdvorst 14-11-08 14:33

Ik ook niet, ik had rechte banen.
Maar doordat ze schuin lopen, gaat dat een stuk trager (bochen kunnen ze niet goed :P)

Bovendien leer ik nu ook pas dat inderdaad die raketten (van 20 dollar) slecht zijn ;)

OOOH 14-11-08 14:34

oh, zijn die slecht dan:confused:... ik vond dat ik het al slim had opgelost..

maar als je kijkt wat iedereen bedacht heeft aan strategieën enzo...

vdvorst 14-11-08 16:03

Dat is van dat forum hoor ;)
Ben er alleen nog niet uit hoe het nu precies zit met volgorde...

Eerst alle rijen bouwen, dat upgraden. En hoe upgraden, eerst stroomtorents, daarna die vertragende torens, andersom, tegelijk....

Vsteegman 14-11-08 21:16

Ja ik heb onderhand ook al met die schuine tactiek lvl 100 op medium redelijk gemakkelijk gehaald, 13 levens over. Ben nu bezig met hard maar gaat me nog niet gemakkelijk af:D

Gr. Victor

Edït: vdvorst hoe heb je die van jou gebouwd, welke volgorde? Want ik raak wel redelijk snel mijn levens kwijt als ik hem precies zoals bij jou bouw. Gebruik jij die rakketten totaal niet?

ninobeukeveld 14-11-08 22:49

die raketten zijn eigenlijk te duur voor wat ze eigenlijk voor levens van de fieldrunners af helen, maar ze schieten wel weer ver.

vdvorst 15-11-08 11:22

vsteegman, ik ben nog aan het proberen. Maar in het begin moeten die raketten haast wel, anders komen de helicopters door.

Deze doe ik dan in een rij richting de uitgang zegmaar :P waarna ik dus vrolijk door kan bouwen zonder die weg te hoeven halen.

Ik weet ook nog echt niet wanneer je moet upgraden enzo, ik kom bij medium niet eens zo ver. Wel was ik er achter dat dat al veel beter lukte zo :P

Hoe heb jij het gedaan? ;)

Mach2k 15-11-08 11:52

Erg verslavende games. Had ook eerst niet door dat de raketten eigenlijk niet goed genoeg zijn. Had ook eerst niet goed door dat de glue-guns een erg grote toegevoegde waarde hebben......erg leuk

vdvorst 15-11-08 11:54

Glue guns juist wel, dan hebben die stroomtorens langer de tijd te schieten ;)

Mach2k 15-11-08 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 216968)
Glue guns juist wel, dan hebben die stroomtorens langer de tijd te schieten ;)

klopt, net, terwijl dochter en vrouwlief naar de intocht van de sint zaten te kijken, m'n eerste medium level met nog 1 hartje over uitgespeeld tot level 100. Die helicopters are killing :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.