iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Vandaag in het nieuws (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/25294-vandaag-nieuws.html)

boeke 17-11-08 12:22

Vandaag in het nieuws
 
"Gsm verhoogt wellicht risico op kanke r"

Wat met de Iphone ? Surfen, gamen, muziek beluisteren enz ....
Moeten wij nu bang zijn ?

King1987 17-11-08 13:18

Dit speelt al jaren! Word al jaren over gesproken, persoonlijk vind ik het lariekoek. Ik doe mn Iphone in iedergeval niet weg :D

Brian_NL 17-11-08 13:23

Ik geloof nooit echt in dit soort dingen..
Wie weet waar je ****** allemaal van kan krijgen, terwijl niemand dit nog weet..

Yzord 17-11-08 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 217713)
Ik geloof nooit echt in dit soort dingen..

Ow, jij vindt het normaal dat zelfs GSM straling onder in een kelder werkt? Of in een afgesloten ruimte? Dat je met je hoofd er de gehele dag inloopt?

Het zal heus wel niet goed zijn...

King1987 17-11-08 13:41

Dat vinden heleboel mensen Yzord, maar waarom gebruikt iedereen hem dan?

Yzord 17-11-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 217725)
Dat vinden heleboel mensen Yzord, maar waarom gebruikt iedereen hem dan?

Waarom gebruikt iedereen een auto? Waarom roken er mensen? Waarom spuiten mensen heroine in hun lijf? Waarom neuken sommige kindertjes?

Simpel, ze kunnen niet zonder.

Brian_NL 17-11-08 13:43

Nee..
Maar wie weet krijg je het ook wel door cola drinken..
daar stop je zelf toch ook niet mee?

Oke dan moet ik gelijk geven dat ik er wel in geloof, maar ik maak me er verder niet zo druk om.
Al is het natuurlijk een hele erge ziekte (dit zeg omdat anders weer iemand gaat denken die weet niet wat het inhoud dus hij maakt zich er niet druk om).

Yzord 17-11-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 217727)
Nee..
Maar wie weet krijg je het ook wel door cola drinken..
daar stop je zelf toch ook niet mee?

Oke dan moet ik gelijk geven dat ik er wel in geloof, maar ik maak me er verder niet zo druk om.
Al is het natuurlijk een hele erge ziekte (dit zeg omdat anders weer iemand gaat denken die weet niet wat het inhoud dus hij maakt zich er niet druk om).

Kijk en daar heb je meteen het antwoord...is het ver van je bed show, dan boeit het niet zo...heeft iemand in je naaste omgeving ****** van radiatie...dan wordt er ineens heel anders tegen het leven en het gebruik van tools aangekeken.

Daarom blijven mensen bellen (ik ook hoor) met een mobiele telefoon, maar als die stralingen die onzichtbaar in je straat hangen....dat kan toch niet goed zijn?

King1987 17-11-08 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 217726)
Waarom gebruikt iedereen een auto? Waarom roken er mensen? Waarom spuiten mensen heroine in hun lijf? Waarom neuken sommige kindertjes?

Simpel, ze kunnen niet zonder.

Dat snap ik yzord ;) het was meer een vraag die niet beantwoord hoeft te worden ;)

Wally21 17-11-08 13:48

Als je het zo gaat bekijken krijg je volgens mij overal K***er van.
Trek me er in iedergeval niks van aan.

Brian_NL 17-11-08 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 217729)
Kijk en daar heb je meteen het antwoord...is het ver van je bed show, dan boeit het niet zo...heeft iemand in je naaste omgeving ****** van radiatie...dan wordt er ineens heel anders tegen het leven en het gebruik van tools aangekeken.

Daarom blijven mensen bellen (ik ook hoor) met een mobiele telefoon, maar als die stralingen die onzichtbaar in je straat hangen....dat kan toch niet goed zijn?

Nou helaas, het is niet ver van me bed!
Maar nogmaals, je kan het misschien overal wel van krijgen, dus doe ik gewoon me ding zonder er bij na te denken.
Anders kan je toch niet lekker je eigen ding doen?
Want als je overal op gaat letten zal dat ook niet goed voor je wezen toch?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally21 (Bericht 217731)
Als je het zo gaat bekijken krijg je volgens mij overal K***er van.
Trek me er in iedergeval niks van aan.

jij snapt het ;)

Yzord 17-11-08 13:49

Idd, zo moet je het ook doen, maar het is scary om te zien wat er gebeurt over 10-15 jaar wanneer alle cellen gerijpt zijn dankzij die nieuwe technieken van tegenwoordig. Maarja...boeiuh :) dood ga je toch.

Wally21 17-11-08 13:50

Dat maken wij toch niet meer mee, das dan een probleem voor later:p

Yzord 17-11-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally21 (Bericht 217737)
Dat maken wij toch niet meer mee, das dan een probleem voor later:p

Wat ik ermee bedoel :) is dat door de huidige techniek wel eens de kans zou kunnen ontstaan dat je k*nkercellen wel eens sneller kunnen rijpen. Want elk mens heeft ******cellen helaas.

Wally21 17-11-08 13:54

Denk dat als zoiets op grootte schaal gebeurd er vast wel weer ergens een sloot geld vandaan wordt getrokken en ze in 1 keer wel in staat zijn er een oplossiong voor te vinden. Maar ja wie zal het zeggen...

Ik snap wel wat je bedoelt.:) Maar dat zien we dan wel weer.

lnn.art 17-11-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 217729)
heeft iemand in je naaste omgeving ****** van radiatie...dan wordt er ineens heel anders tegen het leven en het gebruik van tools aangekeken

Er is geen één-op-één verband met GSM straling en dood. Hooguit van kankr. En daarbij zegt "het nieuws" niet zoveel.. "Verhoogt het risico". Dit zegt dus helemaal niks over de mate v/d kans. Het zegt eigenlijk; er is 'iets' (heoveel is iets?) meer kans (hoeveel kans?) op een kans (hoeveel kans?)...

BadSide 17-11-08 15:08

Het is vast slecht voor je hersenen, maar als IK ermee stop, dan gaat de rest nog vrolijk door, en is het nog even slecht voor me. Daarnaast is de schade waarschijnlijk zo klein (op de lange termijn is het denk ik nog moeilijk te zeggen, aangezien de ouderen in hun jeugd geen mobiele telefoon hadden), dat je je er niet eens iets van hoéft aan te trekken. Je drinkt toch ook wel eens alcohol? Misschien rook je ook of mensen in je omgeving? Is toch ook niet goed voor je...

lnn.art 17-11-08 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 217763)
Je drinkt toch ook wel eens alcohol? Misschien rook je ook of mensen in je omgeving? Is toch ook niet goed voor je...

Dat zijn andere zaken, en hebben hier niks mee te maken. Omdat dat slecht is, maakt (mogelijk) dodelijke straling nog niet goed.

BadSide 17-11-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 217804)
Dat zijn andere zaken, en hebben hier niks mee te maken. Omdat dat slecht is, maakt (mogelijk) dodelijke straling nog niet goed.

Nee, maar waarom het een wel meetellen als schadelijk, en het ander negeren?
Óf je maakt je serieus zorgen over de gevolgen van die straling, en je bent dus eigenlijk bang voor je eigen lichaam, en tel je alcohol dus ook mee, óf je vind het wel meevallen, en dan laat je alles erbuiten.

Natuurlijk is alcohol iets anders, maar maar ik zie van beiden de gevaren niet in. Nou... overtuig me dan maar.

Undertaxxx 17-11-08 18:11

Als iemand hier kan bewijzen op de hoogte te zijn van een sterfgeval door straling dan stop ik meteen met gsm bellen en draadloos internet te gebruiken. Ik vind heel het gebeuren rond straling nogal overdreven, want geen idee of iedereen er van op de hoogte is maar op een dag sterven wij allemaal, zoals er elke dag nieuwe mensen bijkomen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.