iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   [FW2.3] Wat is er nieuw? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/25811-fw2-3-nieuw.html)

beojet 29-11-08 00:19

Copy paste kan me gestolen worden. Navigatie lijkt me OK!

BadSide 29-11-08 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 224179)
Dan zou ik je sterk aanraden om eens te werken aan je inlevingsvermogen. Probeer je eens wat beter in een ander te verplaatsen, lees bijvoorbeeld hier eens wat op het forum. Er zijn zat voorbeelden hier te vinden waarbij copy-paste een must is. Voor zakelijke gebruikers is het nogal erg prettig dat je bepaalde stukken informatie kunt kopieren en dat in een mailtje of smsje kunt plakken om dat door te sturen. Ook kun je dit soort dingen in je agenda zetten zodat een afspraak meer duidelijkheid geeft.

Helemaal mee eens.

Ik snap best dat het niet voor iedereen noodzakelijk is, maar niemand dwingt je te kopiëren en te plakken... Het is gewoon een functie die je ook best niet mag gebruiken. :confused:

Het is ontzettend irritant als je URL's of dergelijke wilt kopiëren, maar het gewoon niet kan... In 2008, bijna 2009.

Jensteh 02-12-08 21:59

Ik hoop toch echt een goede(!) takenfunctie, zodat je ook je taken kan bekijken onder je dagoverzicht in je Agenda

jeekes 02-12-08 22:31

of dat je een alarm hoort bij een bepaalde afspraak in de agenda in plaats van dat bescheiden (onhoorbare) bliepje...

Jensteh 02-12-08 22:39

en een bepaald nummer kunnen instellen bij de wekker

Gekko 02-12-08 23:04

Ik weet nog helemaal niks van wat er in 2.3 gaat komen.
Eerlijk gezegd hoop ik dat we snel overgaan naar 3.0.

Alles wat hierboven staat zijn dingen die mensen WENSEN en dus geen feitelijke zaken die in 2.3 zitten.

Y-Less 03-12-08 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 226142)
Alles wat hierboven staat zijn dingen die mensen WENSEN en dus geen feitelijke zaken die in 2.3 zitten.

Een Frans Apple weblog spreekt over de toekomstige firmware 2.3. Ze zouden via een interne bron de roadmap van firmware 2.3 in handen hebben gekregen waarin vertelt wordt dat ondermeer;
  1. Kopiëren en plakken
  2. Achtergrond van scherm veranderen
  3. Push notification service
  4. SMS in landscape
ondersteunt gaat worden; kort door de bocht gezegt zou deze beta dus over minder dan 5 dagen uitkomen. Zelf geloof ik het niet helemaal dat in zo'n korte periode alweer een beta firmware uit gaat komen. Zoiets heb ik van Apple nog nooit gezien en ben ook zwaar overtuigd dat bijv; Kopiëren en plakken niet eerder wordt ondersteunt dan firmware 3.0 of hoger.

Er zijn veel mensen op dit forum en vele andere internationale forums die praten over de geruchten van een navigatiesysteem. Persoonlijk denk ik dat Apple wel een soort van 'AppStore' contract afsluit met Tom Tom om een navigatie applicatie voor de iPhone te maken. Tenslotte lijkt me dit een zeer goeie marktzet van beide partijen.

But then agian; Iedereen wil graag heel veel gemaakt zien hebben op de iPhone, Al wat we kunnen doen is hopen en afwachten. Tot die tijd geloof ik er geen snars van.

iMario 03-12-08 01:50

Ik wil meerdere foto's per keer in 1 mail versturen. Of is dat al mogelijk?

Y-Less 03-12-08 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 226240)
Ik wil meerdere foto's per keer in 1 mail versturen. Of is dat al mogelijk?

Zonder jailbreak is dit niet mogelijk en kun je maar een foto per keer uploaden en verzenden. Er was een applicatie een tijdje terug genaamd SendPics, maar ik kan hem nergens op het internet terug vinden en ik weet niet of SendPics compatible is met 2.2

iMario 03-12-08 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 226244)
Zonder jailbreak is dit niet mogelijk en kun je maar een foto per keer uploaden en verzenden. Er was een applicatie een tijdje terug genaamd SendPics, maar ik kan hem nergens op het internet terug vinden en ik weet niet of SendPics compatible is met 2.2

Mijn profiel zegt: [Jailbreak: Ja].
Zal eens gaan rondkijken daarvoor... (al zou ik dit graag standaard in de mail app zien).

Y-Less 03-12-08 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 226249)
Zal eens gaan rondkijken daarvoor... (al zou ik dit graag standaard in de mail app zien).

Ik had het ook graag daarin gezien. Helaas gebruik ik de mail.app niet veel omdat ik hotmail heb en deze niet wordt ondersteund.

avdwerf 03-12-08 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 226251)
Ik had het ook graag daarin gezien. Helaas gebruik ik de mail.app niet veel omdat ik hotmail heb en deze niet wordt ondersteund.

Hotmail kun je toch ook gewoon als pop box instellen?

ButcherJF 03-12-08 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 226251)
Ik had het ook graag daarin gezien. Helaas gebruik ik de mail.app niet veel omdat ik hotmail heb en deze niet wordt ondersteund.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf (Bericht 226399)
Hotmail kun je toch ook gewoon als pop box instellen?

Kennen jullie deze?

Y-Less 03-12-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 226411)
Kennen jullie deze?

Ik doe het precies andersom al voor een aantal jaren nu

gjhartog 05-12-08 14:18

Vanmorgen ook een beetje lopen Googlen op 2.3; en om nog maar eens een geruchtje toe te voegen, het schijnt dat 2.3 ook iChat gaat brengen en het veranderen van de achtergrondkleur (!) achter je applicaties.

Nou ja.. als we in dit tempo doorgaan met geruchten dan kan je met 2.3 ongetwijfeld ook je keukenmixer en stozuiger bedienen, danwel je auto starten... :D

ButcherJF 05-12-08 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gjhartog (Bericht 227352)
...
Nou ja.. als we in dit tempo doorgaan met geruchten dan kan je met 2.3 ongetwijfeld ook je keukenmixer en stozuiger bedienen, danwel je auto starten... :D

Kijk hier eens......:p

gjhartog 05-12-08 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 227415)

Ik zeg niks meer... :D

Benieuwd welke autofabrikant dit als eerste gaat toepassen. Ferrari levert de 430 16m al met ingebouwde Touch, maar da's toch nog niet helemaal zoals de link van jou. Wel grappig dit hoor! Als het daarnaast ook inderdaad zo is dat gerucht dat Apple voor firmware 2.3 de SDK zo gaat aanpassen dat er ook gebruik gemaakt kan worden door ontwikkelaars van de dockconnector, dan wordt het helemaal interessant denk ik. Randapparatuur hoort dan ook opeens tot de mogelijkheden!

Off-topic
de iPhone gaat me steeds meer herinneren aan de Palm, daar kon je het ook zo gek niet verzinnen en er was een applicatie voor. Heb zelfs nog eens een ronddraaiende ventilator programma gehad. Deed niks, maar toch...


King1987 05-12-08 18:43

Beetje offtopic, Landrover heeft een conceptcar waarbij je via je iPhone de auto start :D

bmulckhu 05-12-08 19:45

Navi hoeft niet zo van mij; zit al in mijn auto geschroeft. Dwars e-mails typen en bekijken.... tjonge.. niet echt een nieuwe app, maar lijkt me een voor de hand liggende upgrade. De echte nieuwe app moet natuurlijk IM worden (liefst compatible met de rest van de chat-wereld EN met voice :-)
Apple... GOGOGO!
(Zal wel 3.0 worden....)

Lowes 05-12-08 21:30

Wat te wensen bij 2.3?
 
Hoop toch echt, zoals velen al aangeven op:
- sms-teller
- copy-paste
maar ook:
- SMS ontvangstbevestiging.
- tijdstippen bij zowel ontvangst als versturen van elke sms


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.