iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone in bed (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/25853-iphone-bed.html)

Wildlake 28-11-08 11:55

Ik doe er niet echt veel mee...qua internetten, heb ik mijn Macbook naast me als ik in bed lig. Maar soms ontgrendel ik mijn iPhone alleen om ff zonder doel door het springboard te scrollen..en een wekker te zetten. En soms in slaap vallen met de app Easy Relax.

Shorty007 28-11-08 13:39

ik check altijd nog even me mail, nou dan kom ik weer vanzelf op iphoneclub.nl uit :p
daarna altijd NU.nl, nieuws bekijken.
daarna weer mail checken (waar zouden we zijn zonder mail he :p), kom ik weer op iphoneclub.nl uit, daarna soms nog een spelletje, app store kijken of er wat nieuws is en dan slapen. Nadat we natuurlijk eerst nog een keer onze mail gecheckt hebben :p

kerel1982 28-11-08 22:52

Soms.. mn iphone laad zich automatisch op via mn wekkerradio, en soms zit ik nog wat muziek te luisteren voordat ik ga slapen

benBEN 02-12-08 00:46

iPhone gaat altijd mee naar bed handiger om daar even de mail en weer te checken dan op de MBP (is al een keer van bed gevallen...

npv 07-03-09 17:48

altijd ff mail checken, daarna iphoneclub en een beetje nieuws. Dan nog een mail sturen naar m'n vrouw met: zullen we? Mijn vrouw die naast me ligt met hààr iphone zegt dan meestal: " ja, we gaan slapen".

iMick 08-03-09 10:44

Ik lees vaak een hoofdstuk uit een boek van stanza ook lees ik vaak nog
wat op het internet.

Timmeh_ 08-03-09 11:20

Mail lezen, RSS ophalen en wekker zetten ;)

bako 09-03-09 17:08

nu super voor in bed ''no rotation''

Sander_K 09-03-09 20:20

Meestal gaat het zo als ik naar bed ga:

- Muziek aan
- Nu.nl checken
- De RSS feeds van Tweakers en iPhoneclub lezen
- Mijn wekker zetten
- Nog even muziek luisteren
- Slapen :p

mikus 09-03-09 21:12

nope iPhone gaat niet mee naar bed anders krijg ik ruzie met de vrouw

JDFS 12-03-09 20:43

Meestal nog eventjes op aantal websites kijken (waaronder natuurlijk iphoneclub.nl) en ik ben sinds de App South Park Mobile uit is begonnen met alles vanaf 't begin te kijken, goed voor 't slapen gaan!

DirkRas 12-03-09 21:27

Ik mag dan wel gek zijn op mijn iPhone, in bed heb ik andere dingen te doen :-)
Schijnt bovendien niet zo gezond te zijn, die 3G-straling een hele nacht aan je hoofd-einde.

bako 12-03-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DirkRas (Bericht 265833)
Ik mag dan wel gek zijn op mijn iPhone, in bed heb ik andere dingen te doen :-)
Schijnt bovendien niet zo gezond te zijn, die 3G-straling een hele nacht aan je hoofd-einde.

hahahaha kreeg volgens mij even verkeerde gedachtes
en 3g stralingen ?? :p hahahaha


ik gebruik heel soms me iphone in bed
maar ik heb een macbook en die past precies onder mijn dekens (als ik hem niet onder mijn dekens doe komt me moeder er achter :p hhahaha)

oentje13 12-07-09 21:39

ik zoek iets van een standaard om mn ipod touch op neer te zetten als ik een film kijk op mn zij... miss moet ik zelf iets gaan knutselen xD

lillytjuh 12-07-09 23:03

Hooguit de wekker aanzetten of een herrinnering maken maar daarna gaat ie op het nachtkastje! Als ik in bed ook nog ga internetten of wat dan ook dan kom ik aan slapen helemaal niet meer toe.

tulip18 12-07-09 23:26

Muziek luisteren en regelmatig een Sudoku oplossen.
Agenda bijwerken

midego 14-07-09 08:28

Vaak gebruik in mijn iPhone nog in bed maar ik haat het dat de iPhone kantelt!

Bomans 14-07-09 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 323689)
Vaak gebruik in mijn iPhone nog in bed maar ik haat het dat de iPhone kantelt!

Zoals al eerder gezegd, gebruik NoRotation, een plugin voor sbsettings.

Scooter 17-07-09 20:50

Ja vaak nog eens mailke chekken en smsen

Froggle 17-07-09 21:02

Meer mensen last van het met-je-iphone-in-slaap-vallen-in-de-appstore? Iemand een oplossing voor de verslaving aan de appstore?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.