iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   apps om te showen aan anderen (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/26390-apps-om-showen-anderen.html)

StilleW 04-12-08 16:14

apps om te showen aan anderen
 
hey,

Iedereen hier kent 't denk ik wel, je haalt je iPhone uit je broek om op te nemen of te een sms te beantwoorden en de mensen in de buurt vragen meteen:
"wat is dat voor 'n ding",
ik nonchalant "dat is een telefoon"
"ow, ziet er mooi uit, mag ik 's zien"
"ja tuurlijk"
vervolgens laat je ze wat spelletjes spelen of wat zien, waarna ze helemaal erop in gaan :D Vooral iPint, Blue skies, Fish Flicking, Labyrinth LE, cro-mag rally en asphalt racing doen 't leuk.
Inmiddels staat m'n iPhone bekend als 't ding uit Wilbert's broekzak dat iedereen rustig maakt'. Met alle gevolgen en woordspelingen van dien :p

Hebben jullie ook soortgelijke anekdotes en wat zijn echt leuke apps om een iphone n00b te impressen / rustig te houden? 't moet uitermate simpel zijn (ik heb geen zin om uit te leggen hoe 't werkt ;) ).

Wally21 04-12-08 16:32

Koi pod. sumper simpel stelt eigenlijk niks voor maar voor dit doeleinde uitermate geschikt :D

holbewoner 04-12-08 16:50

ibowl (gratis)
brother in arms (dat is wel risicovol want die wil niet altijd werken :D en dan krijg je zeker commentaar)

Wally21 04-12-08 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner (Bericht 226971)
brother in arms (dat is wel risicovol want die wil niet altijd werken :D en dan krijg je zeker commentaar)

En dat moeten we niet hebben ;)

Brian_NL 04-12-08 20:58

iPint, doet het altijd goed :D

joke_name 04-12-08 21:19

I-pint is zeker goed voor de toppertjes in de kroeg.

Er was laatste zelfs iemand die hem even opzocht op mijn iphone terwijl het de eerste keer was dat hij hem zag.

Maar ik moet maar eens wat meer gaan doen met spelletjes enzvoort. Doe er de laatste tijd steeds minder mee. Behalve dan natuurlijk de echt belangrijke dingen.

M1ch3l 04-12-08 21:51

Ocarina, mensen kijken je echt terecht vol ongeloof aan als je cumbaya my lord begint te spelen :')

iStart is serieus indrukwekkend natuurlijk.

ArB 04-12-08 21:56

Moet altijd wel lachen als ik een HTC gebruiker zie die stoer staat te showen wat hij allemaal kan. Daarna pak ik de iphone erbij en laat ff zien hoe alles wel soepeltjes werkt. :D

Google earth werkt ook altijd soepeltjes met een Wi-Fi verbinding.

pluk 04-12-08 22:05

Indruk maken
 
Ik laat Shazam altijd graag z'n kunstje vertonen. En een van de coin flippers - maar ik geloof dat ik die vooral zelf impressionant vind :rolleyes:

iMario 04-12-08 22:10

Koi Pond, Ocarina en iPint. (iBeer niet, die gaat sloom en dat is weer een minpuntje... iBeer niet showen dus:p)
Dit zijn echte toppers! Mensen staan versteld als je die apps laat zien:D

Destiny 04-12-08 22:14

Over Super Monkey Ball zijn de mensen altijd erg van onder de indruk.

jonathan 04-12-08 22:29

Shazam en SnapTell.

King1987 05-12-08 00:13

Ik gebruik geen apps om te showen, maar mn mooie witte iphone, de briliante manier van ongrendelen (vind dit echt GEWELDIG) en mn mooie thema :) (orbz)

Wally21 05-12-08 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 227158)
Ik gebruik geen apps om te showen, maar mn mooie witte iphone, de briliante manier van ongrendelen (vind dit echt GEWELDIG) en mn mooie thema :) (orbz)

Precies, de meeste zijn zowieso al verwonderd als ze zo'n "gelikte" telefoon zien :D

JSM93 25-06-09 17:52

I Am Rich

App van $999.99


succes ;)

http://www.foxnews.com/images/412699/0_62_i_am_rich.jpg

cypher21 25-06-09 18:03

myballoon en iLighter doen het erg goed :)

zwaan 29-06-09 10:24

Shazam! :D
Iedereen herkent de situatie dat ze een tof nummer horen maar niet weten wat de titel is! Deze app is echt goud.

apotheosis 29-06-09 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 313897)
Shazam! :D
Iedereen herkent de situatie dat ze een tof nummer horen maar niet weten wat de titel is! Deze app is echt goud.

Toch zit er nog veel te weinig in vind ik.Moet nog veel uitgebreider worden.

jamy015 29-06-09 19:04

Niet om te showen maar dit is altijd wel grappig: Als mensen mijn iPhone voor het eerst zien proberen ze altijd op de unlockslider te TAPPEN (terwijl er een grote pijl op staat). Ik pak hem dan gewoon rustig uit hun handen en schuif de slider naar rechts :D

danielv 29-06-09 19:53

iBeer / iDaft / freebird / Kanondrum


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.