Ook wij hadden ooit Apple reclame! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) In 1992 kocht Apple maar liefst 20 minuten reclame (twee volledige blokken) om hun produkt aan de Nederlandse kijker te tonen. Het reclameblok werd uitgezonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ook wij hadden ooit Apple reclame!
In 1992 kocht Apple maar liefst 20 minuten reclame (twee volledige blokken) om hun produkt aan de Nederlandse kijker te tonen. Het reclameblok werd uitgezonden op Nederland 2 van 23.50 tot 00.10 uur. De reclame film of te wel de Apple Movie wordt geintroduceert door een Nederlandse omroepster. Veel kijkplezier (Bron: OneMoreThing)
Apple koopt Ster reclameblok on Vimeo
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jammer, de reclame staat er niet meer. Iemand nog een ander linkje? Wilde 'm naar mijn eigen servertje kopieëren.
|
||||
|
||||
Nee, ik kan hem nergens meer vinden terwijl ik hem op een van mijn Sunservers in de cache had zitten, balen.
|
|||
|
|||
mensen ik heb de link gevonden One More Thing - Anita Witzier presenteert u: de Performa 630!
veel plezier Laatst gewijzigd door bako; 03-01-09 om 01:50. Reden: wilde ze nog plezier wensen |
|
||||
|
||||
Geweldig, thanks! Gaat nog 20 minuten duren voor ik 'm binnen heb, maar dan ga ik er eens even voor zitten. :-D
[Edit] Maar daar maar 55 minuten van... damn...
|
|||
|
|||
Citaat:
wel droog om naar een oude macintosh reclame te kijken op een macbook |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk via kabel of ADSL dan. Ik zit via mijn T-Mobile Web-n-Walk lijntje te downloaden, maar was/ben ook al bezig de complete Grandmix 2008 van Ben Liebrand te downloaden (had zelf het eerste halfuur gemist met opnemen) en ben twee video's op mijn eigen site aan het uploaden. Daarbij lekker een beetje surfen en chatten, dus mijn mobieltje trekt het allemaal niet zo rap meer.
|
||||
|
||||
De video met anita witzier is de tweede reclame van Apple in Nederland. De link in de eerste post was een andere, dat was een reclame van een paar jaar daarvoor.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|