iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoeveel iPhones in Nederland (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/2717-hoeveel-iphones-nederland.html)

Shabbes 23-11-07 23:05

Hoeveel iPhones in Nederland
 
Ik ben zeer nieuwsgierig hoeveel iPhones er in Nederland gebruikt worden.
Heeft er iemand enig idee?
Hoeveel % van onze leden is inmiddels in het bezit van een iPhone? Wie draait er op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2?

Wat is dan ons marktaandeel, en hoe snel zou dat groeien?

Leuke weetjes toch?

Inmiddels gebruik ik hem een week en heb veel jaloerse reacties. Mijn carkit inbouwstation heeft mij belangeloos geholpen en mij aangeboden de iPod module van mijn kenwood multimedia apparaat uit te testen op de iPhone. Ik heb slechts één iemand in mijn kennissenkring die er ook één bezit. Hoe zijn jullie ervaringen?

wicher 23-11-07 23:45

ik heb er in ieder geval 1! hehe, versie 1.11

stephenvis 23-11-07 23:57

Ik ook ook versie 1.1.1

Alternative Junkie 24-11-07 00:04

Ik had al een soortgelijke topic hierover gemaakt.. bij de topic Waar Wonen Jullie in de chatforum..

Maar goed, mijn versie is 1.1.1.

david007 24-11-07 00:05

Ik ook 1.1.1 :)

RobinNL 24-11-07 00:07

Ik ga er meteen een halen als die in Nederland komt, kan niet wachten.
Maar ik heb eigenlijk een paar vragen maar er is geen geschikte topic voor dus hopelijk kan een iphone gebruiker me hier helpen.

1. Kan je naar muziek luisteren en tegelijk op safari surfen?
2. Is het met een officiele iphone mogelijk om 30sec ringtones te maken van je muziek collectie, zonder nogmaals te betalen.
3. Is safari zonder WI-FI echt te traag? en word dit mogelijk beter als de iphone officieel uit is?
4. Als je word gebeld terwijl je muziek luisterd kan je opnemen via je oordopjes, werkt dit goed? als ik bijvoorbeeld op de fiets zou zitten met de iphone in m'n zak zou dit dan werken?

En als iemand dat van 4 heeft getest, zaten er mensen te staren? :D

Sorry dat ik dit hier plaats ;)

Alternative Junkie 24-11-07 00:09

1. Kan je naar muziek luisteren en tegelijk op safari surfen?
Ja kan wel, als je Play doet op iPod, en van daar naar safari gaat..
2. Is het met een officiele iphone mogelijk om 30sec ringtones te maken van je muziek collectie, zonder nogmaals te betalen.
Weet ik niet.
3. Is safari zonder WI-FI echt te traag? en word dit mogelijk beter als de iphone officieel uit is?
Nee niet traag, en kan best als de iPhone uit is in NL dat het dan beter wordt.
4. Als je word gebeld terwijl je muziek luisterd kan je opnemen via je oordopjes, werkt dit goed? als ik bijvoorbeeld op de fiets zou zitten met de iphone in m'n zak zou dit dan werken?
Denk niet dat je via je oordopjes kan opnemen.

fedorr 24-11-07 00:10

Ik draai 1.1.2. Heb mijn iPhone al sinds juli, een week nadat hij uitkwam in de US.
Edit: Antwoorden:
1. Ja
2. Voor ringtones moet je opnieuw betalen.
3. Niet te traag. Ik ervaar dat als ik in de stad ben er altijd wel ergens een open Wi-Fi verbinding te vinden is.
4. Je kan opnemen via het microfoontje. Werkt goed. Nog niet op de fiets gebeld, maar tijdens het hardlopen al wel uitgetest en werkt fantastisch. Je hoeft je iPhone niet uit je zak te halen. Muziek gaat weer door na het gesprek.

RobinNL 24-11-07 00:47

wow bedankt voor de snelle reacties! :D

Mooi om te horen dat het bij hardlopen goed werkt want ik ga hem ook als ipod gebruiken (als vervanger van mijn nano 2g)

En jullie hebben me overtuigt om me niks aan te trekken van het enige echte gebrek voor mij namelijk het edge netwerk. GPS heb ik niet echt nodig en meer geheugen is altijd welkom maar geen deal-breaker.

nogmaals bedankt, kan niet wachten :p

Stiruam 24-11-07 10:15

Je kan nou allemaal wel je iPhone + versie gaan noemen maar daar hebben we natuurlijk nix mee op... Volgens mij zijn hier nog geen harde cijvers over...:D

Corally 08-12-07 23:25

Mijn cijFers zijn

1 iphone 1.1.1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.