//

Unlock Dieven zijn weer op pad !

Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Laatste waarschuwing, blijf ontopic of dit topic gaat op slot...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 04-01-09, 22:53
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Modbreak:

Laatste waarschuwing, blijf ontopic of dit topic gaat op slot

__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 04-01-09, 22:54
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Wie begon er nu met een geintje ??
Ik probeer niets recht te praten, ik zeg alleen dat de hele discussie over wel of niet doneren nou niet echt bijdraagt.
Maar wellicht dat de echte moderator er iets over wil zeggen.
Daar kan ik dan duidelijk over zijn, net als het nieuwsartikel blijven alle zaken hier ook staan zoals ze er staan en wordt er niets verwijderd..
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #123  
Oud 04-01-09, 22:55
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Was volgens mij niet bedoeld als geintje maar als grapjes vrije vraag.

Inderdaad de moderators beslissen daar over, wel zal deze hele topic dan erg uitgedund worden als dit soort dingen gewist moeten worden...maar goed dat is aan de moderators hier.....
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #124  
Oud 04-01-09, 22:55
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Zo heb ik weer netjes voor elkaar
Ik gaf de link naar de donatie-url ook al en vroeg hem of hij hier al veel is geweest...
  #125  
Oud 04-01-09, 23:02
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Ik gaf de link naar de donatie-url ook al en vroeg hem of hij hier al veel is geweest...
Klopt, daar wilde ik al op reageren maar undertaxxx stelde de vraag nog wat later. Om "recent" te blijven heb ik daar maar op gereageerd.

Let overigens op met humor knipogen enzo, wordt hier niet gewaardeerd . Of geldt dat alleen voor mij ?
  #126  
Oud 04-01-09, 23:02
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Kijk uit Fidler, of ik ga me hier ook in mengen. Je bedrijf gaat te ver.
  #127  
Oud 04-01-09, 23:09
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Ik ben benieuwd, Fidler, zijn er al mensen geweest die je handleiding gekocht hebben? En waren ze boos toen ze erachter kwamen dat er héél veel gratis guides zijn?

Als je echt zo'n groot hart hebt bied je je diensten toch gewoon gratis aan? IpC is gelukkig gratis (anders was ik geen lid geworden) en ik heb er zooooveel geleerd... Dat heet elkaar helpen, en elkaar blij maken. Een unlock guide is ook te vinden op IpC, en kost helemaal niets.
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #128  
Oud 04-01-09, 23:12
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Kijk uit Fidler, of ik ga me hier ook in mengen. Je bedrijf gaat te ver.
Als je het hebt over mengen in de zin van discussieren dan ben je uiteraard welkom. Ik heb geen bedrijf en ga dus ook niet te ver.
Ik vind dat sommige mensen te veel aannames doen en die hier als feiten gebruiken waardoor het lijkt dat ik te ver ga. Er wordt op iedere slak zout gelegd.

Feiten zijn duidelijk, ik verkoop een handleiding en support. Ook maak ik gebruik van freeware software in mijn handleiding, software waarnaar gelinked wordt en die NIET in mijn download pakket zit.
Ik probeer dit zo duidelijk mogelijk te maken op mijn site en luister hierbij naar kritiek in dit topic. Wel blijf ik commercieel dus ik moet mijn dienst wel zien te verkopen.
Dat het eerst "verkeerd" stond op mijn site geef ik ook gewoon toe, ik was te gehaast begonnen. Uit menselijkheid en niet uit angst heb ik daarop besloten aanpassingen te maken.
Dit alles wordt door de iPhone unlock puristen als kwalijk gezien maar theoretisch is er niets op aan te merken. Ethisch mag iedereen zijn mening hebben natuurlijk.
  #129  
Oud 04-01-09, 23:12
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Modbreak:

Zucht dit is een discussie die zeer persoonlijk aan het worden is. En ik denk dat iedereen even moet afkoelen. Hierbij sluit ik het topic en misschien gaat het nog open. Maar reken er niet op

__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 16:57
iPhone lijkt weer gelocked te zijn keers iPhone algemeen 14 16-12-07 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.