//

Unlock Dieven zijn weer op pad !

Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben het volledig met je eens Marcoryn...echter... Citaat: dit bedrag voor de unlock te betalen Je betaald niet voor de unlock, er word helemaal niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-01-09, 20:45
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ben het volledig met je eens Marcoryn...echter...

Citaat:
dit bedrag voor de unlock te betalen
Je betaald niet voor de unlock, er word helemaal niets voor je simlock vrij gemaakt, je moet alles zelf doen, met een beetje tekst en zogenaamde 'support'. Ik tel de software niet mee, die is overal gratis te downloaden.

Ook van mij een dikke -6

Mensen....kom gewoon lekker gezellig lezen op dit forum. Hier krijg je 24/7 de beste support, je moet alleen de moeite nemen om de boel even goed te lezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
ik heb zelf een advertientie (op een site die ik volgens mij niet mag noemen) gemaakt en daarin heb ik gezegd dat als ze mij een e-mail sturen dat ze dan een gratis handleiding krijgen ge e-mailt GRATIS!
Kijk!.....en dat noem ik nou klasse! goeie zaak Bako!!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-01-09 om 20:52.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-01-09, 21:19
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Het feit dat mensen een handleiding gratis krijgen bij een ander doet niets af aan het feit dat ik er geen geld voor mag vragen. En iedereen mag daar een mening over hebben en die respecteer ik ook.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het Dev team en de (meeste) leden van dit forum. Maar zowel het Dev team als het forum geven geen 1 op 1 support. Het blijft lezen, lezen, lezen en zie daar maar eens de juiste info uit te halen als leek.

Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik er wat mee wil verdienen (en dit is echt niet DIK, zoals eerder gesteld is), dit mag een ieder afkeuren. Alleen vind ik het wel een kwalijke zaaak dat ik via de mail allerlei bedreigingen binnenkrijg van leden van dit forum. Laten we het aub normaal houden.

Er zijn veel meer aanbieders van dit soort unlocks die het niet zo nauw nemen met de regels, ik wil aantonen dat ik op z'n minst mijn best doe om klanten het beste te bieden en dat ik niet te bang ben om hier een volwassen discussie over te voeren.
  #43  
Oud 02-01-09, 21:22
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Alleen vind ik het wel een kwalijke zaaak dat ik via de mail allerlei bedreigingen binnenkrijg van leden van dit forum. Laten we het aub normaal houden.
Mocht je bedreigingen binnen krijgen via dit forum horen wij als forum leiding dit graag via de PB. We kunnen dan gepaste stappen ondernemen tegen deze forum leden. Laat dit ook een waarschuwing naar andere gebruikers zijn om wel op een normale manier met elkaar te blijven omgaan.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #44  
Oud 02-01-09, 21:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Modbreak:
Deze topic gaat weer open maar daar zijn wel een aantal regels aan verbonden. Zo worden bedreigingen en scheldpartijen niet getolereerd. Die gene die zich daaraan schuldig maakt zal een ban aan zijn broek krijgen. Verder is deze topic bedoeld om over de ethiek van betaalde unlocksites te discussieren. Doe dat gerust maar wel op een vriendelijke en normale manier.

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 02-01-09 om 22:51.
  #45  
Oud 02-01-09, 23:18
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

~laat ballonnetje op~

Laten we de vraag eens omdraaien, vraag je jezelf af of je iedere avond 2 / 3 uur voor NOP iemand anders (die je verder niet kent) wilt helpen OF dat je liever een avondje doorbrengt met je familie/vrienden. 4 of 5 man gratis helpen is prima maar op een gegeven moment kost het al je vrije tijd. En dan kan ik me voorstellen dat je er geld voor vraagt.

Hiermee keur ik het niet goed dat het gebeurd, maar kan ik het me wel voorstellen.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #46  
Oud 02-01-09, 23:24
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ach, hij gaat nog wel problemen krijgen hoor. Degene die denken een geunlocked telefoontje in zijn bezit te hebben komen van een koude kermis terug wanneer ze spontaan hun iphone updaten via itunes. En dan gaat hij het nog heel erg druk krijgen
  #47  
Oud 02-01-09, 23:41
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
~laat ballonnetje op~

Laten we de vraag eens omdraaien, vraag je jezelf af of je iedere avond 2 / 3 uur voor NOP iemand anders (die je verder niet kent) wilt helpen OF dat je liever een avondje doorbrengt met je familie/vrienden. 4 of 5 man gratis helpen is prima maar op een gegeven moment kost het al je vrije tijd. En dan kan ik me voorstellen dat je er geld voor vraagt.

Hiermee keur ik het niet goed dat het gebeurd, maar kan ik het me wel voorstellen.

Interessante theorie, dat is inderdaad een van de redenen waarom ik deze business gestart ben. Als iemand zijn kennis gratis wil delen is dit prima, als ik er geld voor wil vragen zou dit ook geen probleem mogen zijn.

Ik ben hier echt dagen mee bezig, en niet alleen met de 3G unlock. Ook de "simpele" 2G unlock vraagt veel aandacht.
  #48  
Oud 02-01-09, 23:45
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Interessante theorie, dat is inderdaad een van de redenen waarom ik deze business gestart ben. Als iemand zijn kennis gratis wil delen is dit prima, als ik er geld voor wil vragen zou dit ook geen probleem mogen zijn.

Ik ben hier echt dagen mee bezig, en niet alleen met de 3G unlock. Ook de "simpele" 2G unlock vraagt veel aandacht.
Maar alleen een tutorial maken is neem ik aan niet voldoende met de 3G. Hoe ga je alle oplossingen verwerken in 1 tutorial? Fysiek hoef je niets te doen neem ik aan want in cydia zit de oplossing. En doe je ook aan bronvermelding want ik neem aan (correct me if I am wrong) dat je de turorials op de diverse sites ook meeneemt in je eigen tutorial?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 02-01-09 om 23:49.
  #49  
Oud 02-01-09, 23:57
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Maar zowel het Dev team als het forum geven geen 1 op 1 support. Het blijft lezen, lezen, lezen en zie daar maar eens de juiste info uit te halen als leek.
Guess again!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #50  
Oud 03-01-09, 00:11
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Guess again!
Inderdaad, guess again. Verder moet iedereen weten wat ie doet: leken helpen op de snelste en makkelijkste manier zodat ze kunnen bellen of ... hetzelfde maar dan voor 25 euri's. Voor de eerste optie is dit forum.
  #51  
Oud 03-01-09, 00:15
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het Dev team en de (meeste) leden van dit forum. Maar zowel het Dev team als het forum geven geen 1 op 1 support. Het blijft lezen, lezen, lezen en zie daar maar eens de juiste info uit te halen als leek.
Er zijn toch degelijk wel leden op het iPhone Forum hier die wel gratis support aanbieden aan mensen die problemen hebben met de unlock van de iPhone 3G. Zelf heb ik gisteren tot in de ochtendglorie zeker 6 man geholpen met de unlock van hun 3G toestel. Al wat ik er voor vraag is dat diegene daarna plezier van zijn toestel heeft. Dat geeft mij dan van binnen een goed gevoel, een gevoel dat ik iemand ben die deel uitmaakt van een gezellige non-profit community die zo nu en dan graag de handen uit de mouwen wil steken voor anderen zonder dat ik daarop wil verdienen. Het is al een voorrecht dat ik hier op het forum als member mag figureren en open zonder regels mensen kan helpen met hun problemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Interessante theorie, dat is inderdaad een van de redenen waarom ik deze business gestart ben. Als iemand zijn kennis gratis wil delen is dit prima, als ik er geld voor wil vragen zou dit ook geen probleem mogen zijn.

Ik ben hier echt dagen mee bezig, en niet alleen met de 3G unlock. Ook de "simpele" 2G unlock vraagt veel aandacht.
Kan me er in-direct wel in vinden (met bedrukking op in-direct), 't is voor veel mensen na 2 dagen nog steeds heel moeilijk om de 3G te unlocken. De manier waarom Fidler zijn 'free-lance business' aanbied keur ik eigenlijk af maar dat houden we even terzeide.

Op de blog van de website van Dev-Team staat er in de post het volgende genoteert:
The application is released on a non-commerical basis. Please do not accept pirates and scummy ripoffs of this software. We license this software for single use and in a non-commerical environment (meaning you can’t charge for it). The techniques and methods used are not to be used by third party companies. We are watching you Jody…we won’t be so forgiving this time.
Bron: Don't eat yellowsn0w!
De voorwaarde die aan de release van yellowsn0w hangt is dat je dit zeker niet in een commerciele basis aanbied en er (Ik herhaal) zeker geen geld voor vraagt. Op een van die voorwaarden en vele andere voorwaarden is de unlock voor de 3G uitgekomen, Als ik je website bekijk; merkt mij op dat je die regel aan je laars lapt.

Vindt ik jammer dat je die regel aan je laars lapt. Er zitten zoveel man-uren in die unlock, op zijn minst verwacht zo'n dev-team dat je de regels accepteert. Mede omdat ze geen geld vragen voor de unlock. Volg mijn raad op; stop ermee, wordt actief member hier op het forum, help mensen, je krijgt ook nog een leuke online-vrienden kring hier en er is boordevol gezelligheid.. trust me, het zal je goed doen
__________________
8GB iPhone 3G - 2.2 w/ Jailbreak
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl
  #52  
Oud 03-01-09, 00:47
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Op persoonlijk noot.

Er staat heel duidelijk op zijn pagina: "Directe download na betaling". Ik neem aan dat dat de handleiding EN de software is. Dus hij vraagt wel degelijk geld voor de unlock software (en de handleiding) en dat was nou net niet de bedoeling

De software wordt ook niet voor niks ALLEEN via Cydia en Installer verspreid. Enige andere manier wordt niet geaccepteerd door de makers van de freeware tool. Je overtreedt dus hun regels bewust.

Als ik dan al die Algemene Voorwaarden lees, moet ik eigenlijk lachen. "De unlock handleidingen en de tool zijn uitvoerig getest." Door wie en wat zeg je daar eigenlijk mee .

Ik snap best dat je geld vraagt voor de hulp (lees tijd) die je er in steekt. Maar pas a.u.b. je site even aan met duidelijke teksten. Lever alleen een handleiding en geef dat duidelijk aan. Daarnaast gewoon aangeven hoe mensen aan de freeware software kunnen komen, nm. via Cydia en Installer. Dat kan gewoon op de site. Hoeft niet via een handleiding of telefonisch hulp.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #53  
Oud 03-01-09, 01:09
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ben het 100% met je eens scorpiosoft, hij lapt de regels bewust aan zijn laars en dat is het grootste punt waar ik me druk over kan maken. Ook de 25,00 blijf ik uitbuiterij vinden maar goed.....da's mijn persoonlijke mening.

Citaat:
Ik snap best dat je geld vraagt voor de hulp (lees tijd) die je er in steekt. Maar pas a.u.b. je site even aan met duidelijke teksten. Lever alleen een handleiding en geef dat duidelijk aan. Daarnaast gewoon aangeven hoe mensen aan de freeware software kunnen komen, nm. via Cydia en Installer. Dat kan gewoon op de site. Hoeft niet via een handleiding of telefonisch hulp.
Zo iets schreef ik ook al eerder naar hem, dat wil hij nu juist niet is wel uit zijn post op te maken omdat dit het dan klanten gaat kosten...waarom zou je slapende honden wakker maken Hij verstopt ze liever in een of andere FAQ e.d. dan het duidelijk op zijn site te vermelden.....kwalijke zaak!

Stop hier mee en kom hier op het forum helpen. Alle kennis is welkom, ook jou kennis dus! maar dan op een eerlijke manier volgens de REGELS!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #54  
Oud 03-01-09, 01:17
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less Bekijk bericht
Er zijn toch degelijk wel leden op het iPhone Forum hier die wel gratis support aanbieden aan mensen die problemen hebben met de unlock van de iPhone 3G. Zelf heb ik gisteren tot in de ochtendglorie zeker 6 man geholpen met de unlock van hun 3G toestel. Al wat ik er voor vraag is dat diegene daarna plezier van zijn toestel heeft. Dat geeft mij dan van binnen een goed gevoel, een gevoel dat ik iemand ben die deel uitmaakt van een gezellige non-profit community die zo nu en dan graag de handen uit de mouwen wil steken voor anderen zonder dat ik daarop wil verdienen. Het is al een voorrecht dat ik hier op het forum als member mag figureren en open zonder regels mensen kan helpen met hun problemen.


Mijn punt is juist wat je gaat doen met de andere avonden/nachten. Ga je dan ook iedereen die het wil helpen ?

Maar de manier waarop het gaat kan ik persoonlijk ook niet achter staan. Laat dat duidelijk zijn.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #55  
Oud 03-01-09, 01:33
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Klein voorbeeldje ArB:

Nog niet zo gek lang geleden heb ik mensen geholpen die waren opgelicht door een meubelzaak (58 man én een deel van het personeel), wel heel iets anders maar het gaat om het voorbeeld. Ik ben daar drie kwart jaar mee bezig geweest voor deze mensen en heb daar al mijn vrije tijd in gestoken, heb er nooit een cent voor gevraagd. Ik had niet alleen de mensen die ik hielp maar ook de media (radio, tv en kranten) juristen, rechtsbijstandverzekeraars en advocaten die mijn aandacht vroegen en ook kregen. Waarom de aandacht van deze mensen? omdat niemand een poot aan de grond kreeg en ik wel.

LEES: ik gebruik in mijn voorbeeld het woord 'opgelicht' maar wil duidelijk stellen dat ik unlokers niet bestempel als oplichters...laat dat duidelijk zijn. Mijn verhaaltje was alleen om een voorbeeld te geven van het aanbieden van gratis diensten.

Om je vraag te beantwoorden: ja...ik heb het zelfs gedaan al was dat toen in een andere vorm.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 03-01-09 om 01:37. Reden: toevoeging
  #56  
Oud 03-01-09, 21:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Het Dev-Team meldt op hun pagina dat ze een zekere Jody willen gaan aanpakken omdat deze hun software verkoopt. Misschien heeft dat raakvlakken met hier. Een gewaarschuwd man telt voor twee.......
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #57  
Oud 03-01-09, 22:06
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Het Dev-Team meldt op hun pagina dat ze een zekere Jody willen gaan aanpakken omdat deze hun software verkoopt. Misschien heeft dat raakvlakken met hier. Een gewaarschuwd man telt voor twee.......
Heb al zijn site doorgegeven
  #58  
Oud 04-01-09, 00:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ze jagen op dit soort sukkels, vandaar Jody, die de Gaurdian zelfs misbruikte als aanbevelings referentie.

Citaat:
Hello Jody!
Vandaag, 18:54
Seems like “Jody Sanders” of the West Midlands, UK (who we mentioned in our release post) is at it again and is stealing our work and passing it off as his own, he has done this before and this scam was reported by the Guardian and also by us before and was also covered in a very very long thread over at hackint0sh forums.

We specifically restrict the commercial use of our software, and yellowsn0w is included in these restrictions. This dodgy geezer is selling our software to you at a bargain £19.99 he says:-

“We can now fully unlock the iPhone 3G for use on any GSM network for just £19.99 DIY (£49.99 in-store at either London or Birmingham) - just in time for the release of the iPhone 3G PAYG in the UK (available from Carphone Warehouse and o2).”

Jody’s “software” contains our code and also copyrighted code from elsewhere. All you need is free and outlined here . What he is doing just isn’t cool.

If you are in Birmingham or London then if you could find out any information about Jody Sanders at “iph*neunl*ckuk” we’d be very appreciative.

Also if there are any UK based lawyers or student lawyers that could help us with this, then please contact us at blog@iphone-dev.org of course student lawyers can’t give us specific legal advice, but even your informal opinion helps.

Please don’t comment in this post about yellowsn0w issues, non Jody related comments will be deleted, if you are having problems with yellowsn0w, please comment here

There are also other companies who are operating the same scam, but Jody has been warned specifically, so he is first (two wrongs don’t make a right).
I Love It
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #59  
Oud 04-01-09, 00:28
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Op persoonlijk noot.

Er staat heel duidelijk op zijn pagina: "Directe download na betaling". Ik neem aan dat dat de handleiding EN de software is. Dus hij vraagt wel degelijk geld voor de unlock software (en de handleiding) en dat was nou net niet de bedoeling

De software wordt ook niet voor niks ALLEEN via Cydia en Installer verspreid. Enige andere manier wordt niet geaccepteerd door de makers van de freeware tool. Je overtreedt dus hun regels bewust.

Als ik dan al die Algemene Voorwaarden lees, moet ik eigenlijk lachen. "De unlock handleidingen en de tool zijn uitvoerig getest." Door wie en wat zeg je daar eigenlijk mee .

Ik snap best dat je geld vraagt voor de hulp (lees tijd) die je er in steekt. Maar pas a.u.b. je site even aan met duidelijke teksten. Lever alleen een handleiding en geef dat duidelijk aan. Daarnaast gewoon aangeven hoe mensen aan de freeware software kunnen komen, nm. via Cydia en Installer. Dat kan gewoon op de site. Hoeft niet via een handleiding of telefonisch hulp.
De directe download betreft alleen de handleiding. Ik vraag dus absoluut GEEN geld voor de tool die ik dus ook niet aanbied.

Ik heb de handleidingen gemaakt naar aanleiding van het uitvoerig testen van de tool op m'n eigen iPhone, dat noem ik uitvoerig testen.
  #60  
Oud 04-01-09, 00:36
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

Maar kan jij in een dag iets UITVOERIG testen? En een handleiding schrijven?
__________________
Trots lid van iDevclub
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 17:57
iPhone lijkt weer gelocked te zijn keers iPhone algemeen 14 16-12-07 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.