//

Unlock Dieven zijn weer op pad !

Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De vergelijking met "Jody" gaat niet helemaal op natuurlijk. Hij geeft de tool een nieuw jasje en verkoopt deze als zijn eigen gemaakte tool. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 04-01-09, 00:36
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

De vergelijking met "Jody" gaat niet helemaal op natuurlijk. Hij geeft de tool een nieuw jasje en verkoopt deze als zijn eigen gemaakte tool.
Ik doe niets met de tool zelf, behalve mensen er op wijzen dat deze bestaat en uitleggen hoe ze deze kunnen gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman Bekijk bericht
Maar kan jij in een dag iets UITVOERIG testen? En een handleiding schrijven?
Ja, ik heb verschillende simkaarten van allerlei providers en kan in 1 dag tientallen keren de firmware opnieuw installeren en de unlock op verschillende manieren uitvoeren.
De handleiding is niet echt moeilijk te maken, verschillende forum leden konden ook binnen een uurtje een dergelijke handleiding maken dus waarom ik niet.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Ben het 100% met je eens scorpiosoft, hij lapt de regels bewust aan zijn laars en dat is het grootste punt waar ik me druk over kan maken. Ook de 25,00 blijf ik uitbuiterij vinden maar goed.....da's mijn persoonlijke mening.



Zo iets schreef ik ook al eerder naar hem, dat wil hij nu juist niet is wel uit zijn post op te maken omdat dit het dan klanten gaat kosten...waarom zou je slapende honden wakker maken Hij verstopt ze liever in een of andere FAQ e.d. dan het duidelijk op zijn site te vermelden.....kwalijke zaak!

Stop hier mee en kom hier op het forum helpen. Alle kennis is welkom, ook jou kennis dus! maar dan op een eerlijke manier volgens de REGELS!
Ik heb mijn site ook al aangepast, voorheen was er inderdaad niet te lezen dat de tool freeware is. Dit heb ik naar aanleiding van deze discussie in een vroeg stadium al aangepast. In een FAQ is dit een goede plek, en ook de disclaimer is de juiste plaats hiervoor.

Als ik kans zie zal ik de teksten op mijn website nog iets aanpassen.

Laatst gewijzigd door King1987; 04-01-09 om 14:09. Reden: Mquote gebruiken aub / edit knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-01-09, 00:53
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
De directe download betreft alleen de handleiding. Ik vraag dus absoluut GEEN geld voor de tool die ik dus ook niet aanbied.

Ik heb de handleidingen gemaakt naar aanleiding van het uitvoerig testen van de tool op m'n eigen iPhone, dat noem ik uitvoerig testen.
Hier een stukje van je eigen site:

Geen technische kennis noodzakelijk
Gemakkelijkste iPhone 3g unlock software beschikbaar
Gebruik iedere simkaart die je wil
Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE
Unlock je iPhone in enkele minuten
Directe download na betaling
Snelle en veilige betaling via PayPal of iDeal
Nederlandse handleiding !!
Slechts € 24,95
Software voor Windows and Mac
Snelle E-mail support

Alleen een handleiding zeg je? LIEG niet man!! het staat er toch! Of is dit de jailbreak tool? is volgens mij ook niet bedoeld voor commerciele doeleinden...en je schijft het toch echt. Je gaat nu al voor de zo veelste keer door de mand!

Een handleiding is geen software dus dat kan het niet wezen. En aangezien je de handleiding al boven deze tekst vermeld ga ik er van uit dat het of de tool is die het DEV-TEAM heeft vrijgegeven, en die hebben ze niet vrijgegeven voor commerciele doeleinden.

Mocht het een ander stukje software wezen leg dan is uit wat voor software het is.

''Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE''

Hoezo snel internet, 3G, Wi-Fi of EDGE, zorgt jou handleiding daar dan ook voor??? licht denk ik aan het abbo dat je heb en niet aan jou 'handleiding'....erg misleidend wat mijn betreft.

Je zal best een goeie gozer wezen hoor maar dit is gewoon niet OK wat jij en velen andere doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Ik heb mijn site ook al aangepast, voorheen was er inderdaad niet te lezen dat de tool freeware is. Dit heb ik naar aanleiding van deze discussie in een vroeg stadium al aangepast. In een FAQ is dit een goede plek, en ook de disclaimer is de juiste plaats hiervoor.

Als ik kans zie zal ik de teksten op mijn website nog iets aanpassen.
Dus je verkoopt freeware dat niet voor commerciele doeleinden bestemd is...helemaal kwalijk vind ik.

Je zegt wel dat je alleen de handleiding verkoopt maar er staat toch echt dat er software voor Windows en Mac bij zit, dit behoort tot het pakket dat je koopt zoals op je site te lezen is ´´direct downloaden na betaling´´.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 01:05.
  #63  
Oud 04-01-09, 01:10
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Dus je verkoopt freeware dat niet voor commerciele doeleinden bestemd is...helemaal kwalijk vind ik.

Je zegt wel dat je alleen de handleiding verkoopt maar er staat toch echt dat er software voor Windows en Mac bij zit, dit behoort tot het pakket dat je koopt zoals op je site te lezen is ´´direct downloaden na betaling´´.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Hier een stukje van je eigen site:

Geen technische kennis noodzakelijk
Gemakkelijkste iPhone 3g unlock software beschikbaar
Gebruik iedere simkaart die je wil
Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE
Unlock je iPhone in enkele minuten
Directe download na betaling
Snelle en veilige betaling via PayPal of iDeal
Nederlandse handleiding !!
Slechts € 24,95
Software voor Windows and Mac
Snelle E-mail support

Alleen een handleiding zeg je? LIEG niet man!! het staat er toch! Of is dit de jailbreak tool? is volgens mij ook niet bedoeld voor commerciele doeleinden...en je schijft het toch echt. Je gaat nu al voor de zo veelste keer door de mand!

Een handleiding is geen software dus dat kan het niet wezen. En aangezien je de handleiding al boven deze tekst vermeld ga ik er van uit dat het of de tool is die het DEV-TEAM heeft vrijgegeven, en die hebben ze niet vrijgegeven voor commerciele doeleinden.

Mocht het een ander stukje software wezen leg dan is uit wat voor software het is.

''Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE''

Hoezo snel internet, 3G, Wi-Fi of EDGE, zorgt jou handleiding daar dan ook voor??? licht denk ik aan het abbo dat je heb en niet aan jou 'handleiding'....erg misleidend wat mijn betreft.

Je zal best een goeie gozer wezen hoor maar dit is gewoon niet OK wat jij en velen andere doen.
Deze software is inderdaad onderdeel van de totale unlock procedure, ik geef alleen aan dat deze gratis software te gebruiken is voor Windows en Mac. Ook de handleidingen zijn er voor Windows en Mac gebruikers.
Nogmaals, ik zeg nergens dat je de software koopt, sterker nog ik vermeld dat de software zelf freeware is !

Over snel internet, voorheen konden mensen met een 3G abbo anders dan T-mobile geen gebruik maken van een iPhone 3G. Na de unlock dus wel.

Overigens heb ik de teksten op de site voor de laatste keer aangepast.

Ik word er overigens wel een beetje moe van om iedere letter van mijn site steeds te "moeten" verantwoorden. Het is toch nooit goed, sommige mensen vinden het niet goed dat ik geld vraag voor mijn dienst. Dat is hun recht maar verwacht nou niet dat ik hier mee stop en ineens "het licht" heb gezien.
Jullie hebben gelijk dat ik de credits moet geven aan de makers van de tool, en dat heb ik nu net gedaan.
Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, maar ga nou niet doen alsof ik de duivel zelf ben....Als ik bekeerd wil worden ga ik wel naar de kerk ofzo.

Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 01:21.
  #64  
Oud 04-01-09, 01:28
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Deze software is inderdaad onderdeel van de totale unlock procedure, ik geef alleen aan dat deze gratis software te gebruiken is voor Windows en Mac. Ook de handleidingen zijn er voor Windows en Mac gebruikers.
Nogmaals, ik zeg nergens dat je de software koopt, sterker nog ik vermeld dat de software zelf freeware is !
Klopt, heb het gelezen. Toch downloaden de mensen het na het betalen en dat is direct of indirect (zie het maar zoals je het zien wil) verkoop. Je hoeft niet per definitie te vermelden dat je iets wel of niet koopt. Je betaald, downloaden het pakket en daar zit ook de software in.

Kijk, dat je een handleiding verkoopt heb ik op zich geen probleem mee, daar doe je niets verkeerds mee, maar ik zou je eerlijker vinden
als je alle software-freeware dat niet van jou is uit het pakket haalt en ALLEEN de handleiding zou verkopen. Je kan daar links in zetten om mensen door te verwijzen NAAR de freeware, ook daar doe je dan niets verkeerds mee, maar freeware in een pakket stoppen waar je voor moet betalen voor je het bij jou kan downloaden vind ik toch echt verkoop, direct of indirect, vermeld of niet vermeld.

We kunnen zo nog wel dagen door posten over deze hele aanpak maar we zullen het denk ik toch nooit eens worden. Ik zou zeggen, haal alles er uit dat niet van jou is of voor verkoop bedoeld is en plaats als het dan echt moet links in je handleiding waar de software gratis te downloaden is. De handleiding is door jou zelf gemaakt en daar mag je mee doen wat je wil, de software niet.

Citaat:
Over snel internet, voorheen konden mensen met een 3G abbo anders dan T-mobile geen gebruik maken van een iPhone 3G. Na de unlock dus wel.
Ok, dat is duidelijk, ben ik met je eens.

Citaat:
Ik word er overigens wel een beetje moe van om iedere letter van mijn site steeds te "moeten" verantwoorden. Het is toch nooit goed, sommige mensen vinden het niet goed dat ik geld vraag voor mijn dienst. Dat is hun recht maar verwacht nou niet dat ik hier mee stop en ineens "het licht" heb gezien.
Jullie hebben gelijk dat ik de credits moet geven aan de makers van de tool, en dat heb ik nu net gedaan.
Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, maar ga nou niet doen alsof ik de duivel zelf ben....Als ik bekeerd wil worden ga ik wel naar de kerk ofzo.
Van mij moet je helemaal niets, dat doe je zelf. Als je wel weet waar je mee bezig bent weet je ook dat het niet helemaal ok is. Weet je dat niet dan weet je dus niet waar je mee bezig bent.

Of je het licht heb gezien of niet maakt mij niet zo veel uit maar verkoop, direct of indirect, geen spullen die niet van jou zijn en je eigenlijk ook niet mag verkopen (je verkoopt het toch echt, al is het dan op een 'indirecte' manier voor zo ver als dat je daar van kan/mag spreken.)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 01:34.
  #65  
Oud 04-01-09, 01:33
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Klopt, heb het gelezen. Toch downloaden de mensen het na het betalen en dat is direct of indirect (zie het maar zoals je het zien wil) verkoop. Je hoeft niet per definitie te vermelden dat je iets wel of niet koopt. Je betaald, downloaden het pakket en daar zit ook de software in.

Kijk, dat je een handleiding verkoopt heb ik op zich geen probleem mee, daar doe je niets verkeerds mee, maar ik zou je eerlijker vinden
als je alle software-freeware dat niet van jou is uit het pakket haalt en ALLEEN de handleiding zou verkopen. Je kan daar links in zetten om mensen door te verwijzen NAAR de freeware, ook daar doe je dan niets verkeerds mee, maar freeware in een pakket stoppen waar je voor moet betalen voor je het bij jou kan downloaden vind ik toch echt verkoop, direct of indirect, vermeld of niet vermeld.

We kunnen zo nog wel dagen door posten over deze hele aanpak maar we zullen het denk ik toch nooit eens worden. Ik zou zeggen, haal alles er uit dat niet van jou is of voor verkoop bedoeld is en plaats als het dan echt moet links in je handleiding waar de software gratis te downloaden is. De handleiding is door jou zelf gemaakt en daar mag je mee doen wat je wil, de software niet.
Dan lijkt het erop dat we het op dit vlak 100% eens zijn. De tool zit namelijk NIET in mijn pakket. Ik verwijs in mijn handleiding naar de plek waar deze te downloaden is.
  #66  
Oud 04-01-09, 01:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Kijk dan word het een heel andere zaak. Als de software/freeware NIET in je pakket zit maar je alleen een verwijzing in je handleiding heb staan verkoop je geen software/freeware en doe je in mijn ogen op dit punt niets verkeerd. Iemand ergens op wijzen in een handleiding die je zelf gemaakt hebt en verkoopt is niet strafbaar.

Dus als ik het goed begrijp verkoop je ALLEEN de handleiding en GEEN software en of freeware die je mee download in het pakket na het betalen.

PS. Misschien handig om duidelijk op je site te vermelden dat mensen ALLEEN de handleiding downloaden en GEEN software of freeware, voorkomt een boel misverstanden en of problemen (is alleen een tip van mijn kant)

Citaat:
Dan lijkt het erop dat we het op dit vlak 100% eens zijn. De tool zit namelijk NIET in mijn pakket. Ik verwijs in mijn handleiding naar de plek waar deze te downloaden is.
Uhuuuuum wacht even hoor, bedonder je hier de boel nou of moet ik het als een ''foutje'' op je site zien???????

Op je site in de FAQ staat het volgende:

Wat zit er in het totale pakket ?
Ons pakket bevat een freeware tool en uitgebreide, zelfgeschreven, handleidingen.
Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail.


Ik word hier een beetje raar van in me buik, je zegt net dat het er NIET in zit!!


__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 01:56. Reden: Toevoeging/aanpassing
  #67  
Oud 04-01-09, 02:00
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht



Uhuuuuum wacht even hoor, bedonder je hier de boel nou of moet ik het als een ''foutje'' op je site zien???????

Op je site in de FAQ staat het volgende:

Wat zit er in het totale pakket ?
Ons pakket bevat een freeware tool en uitgebreide, zelfgeschreven, handleidingen.
Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail.


Ik word hier een beetje raar van in me buik, je zegt net dat het er NIET in zit!!


Het totale pakket bevat niet direct de tool, deze downloaden de mensen via een link in de handleidingen. Maar zoals ik al eerder zei, het is wel een onlosmakelijk onderdeel van het unlock proces.

Laatst gewijzigd door Fidler; 04-01-09 om 02:04.
  #68  
Oud 04-01-09, 02:10
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Ons pakket bevat een freeware tool en uitgebreide, zelfgeschreven, handleidingen.
Nee sorry dat staat er niet, er staat hier toch echt heel duidelijk dat het pakket de freeware tool bevat, hier trap ik echt niet in.

Eerst schijf je dat je alleen een handleiding verkoopt met een verwijzing naar de freeware en niet meer maar hier staat toch echt heeeeeeel iets anders.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #69  
Oud 04-01-09, 02:20
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht

Nee sorry dat staat er niet, er staat hier toch echt heel duidelijk dat het pakket de freeware tool bevat, hier trap ik echt niet in.

Eerst schijf je dat je alleen een handleiding verkoopt met een verwijzing naar de freeware en niet meer maar hier staat toch echt heeeeeeel iets anders.
Dat bedoel ik dus met het napluizen van ieder woord. Ik doe echt mijn best om het juist te doen. Zo beter :

Wat zit er in het totale pakket ?
Ons pakket bevat een uitgebreide, zelfgeschreven, handleiding en maakt gebruik van een freeware unlocktool.
Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail.
  #70  
Oud 04-01-09, 02:27
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik dus met het napluizen van ieder woord. Ik doe echt mijn best om het juist te doen. Zo beter :
Nee dat heeft er totaal niets mee te maken, ik lees het zo als het er staat, niet meer niet minder. (Ik kan er ook niets aan doen dat ik gewoon goed lees wat er geschreven word en wat er staat)

Ik vind dat je verandwoordelijk bent voor de tekst die je zelf op je website plaatst, deze was heel duidelijk en gaf duidelijk aan dat er een freeware tool in zat MET een handleiding. Dit heeft niets te maken met napluizen van ieder woord.

Je probeerd nu ons een beetje de schuld te geven dat we ieder woord uitpluizen maar je schijft en doet het zelf.

Ik hoop dat je het ook niet alleen bij deze aanpassing laat maar ook echt de freeware uit je pakket haalt.

PS. de handleiding maakt gebruik van de freeware unlock tool (die is via Cydia te krijgen) maar de jailbreak tool dan, werd die er mee bedoeld??
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 02:30.
  #71  
Oud 04-01-09, 02:37
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Nee dat heeft er totaal niets mee te maken, ik lees het zo als het er staat, niet meer niet minder. (Ik kan er ook niets aan doen dat ik gewoon goed lees wat er geschreven word en wat er staat)

Ik vind dat je verandwoordelijk bent voor de tekst die je zelf op je website plaatst, deze was heel duidelijk en gaf duidelijk aan dat er een freeware tool in zat MET een handleiding. Dit heeft niets te maken met napluizen van ieder woord.

Je probeerd nu ons een beetje de schuld te geven dat we ieder woord uitpluizen maar je schijft en doet het zelf.

Ik hoop dat je het ook niet alleen bij deze aanpassing laat maar ook echt de freeware uit je pakket haalt.

PS. de handleiding maakt gebruik van de freeware unlock tool (die is via Cydia te krijgen) maar de jailbreak tool dan, werd die er mee bedoeld??
julie kunnen hiermee door blijfen gaan maar dat gaat denk ik niet helpen dus hier een conclusie:je mag geen FREEware verkopen zet in je handleiding een link naar de site waar je dat kan downloaden
je handleiding mag je verkopen nietst mis mee.

Laatst gewijzigd door bako; 04-01-09 om 03:12.
  #72  
Oud 04-01-09, 02:38
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Nee dat heeft er totaal niets mee te maken, ik lees het zo als het er staat, niet meer niet minder. (Ik kan er ook niets aan doen dat ik gewoon goed lees wat er geschreven word en wat er staat)

Ik vind dat je verandwoordelijk bent voor de tekst die je zelf op je website plaatst, deze was heel duidelijk en gaf duidelijk aan dat er een freeware tool in zat MET een handleiding. Dit heeft niets te maken met napluizen van ieder woord.

Je probeerd nu ons een beetje de schuld te geven dat we ieder woord uitpluizen maar je schijft en doet het zelf.

Ik hoop dat je het ook niet alleen bij deze aanpassing laat maar ook echt de freeware uit je pakket haalt.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, ik ben verantwoordelijk voor de teksten die ik publiceer. Je kan de tekst echter op twee manieren lezen.
Aangezien ik vermoed dat jij "zoekt" naar verwijzingen waaruit blijkt dat ik de tool in mijn pakket heb zitten lees jij kritischer/anders als de mensen die een aankoop willen doen. De bedoeling was om aan tegeven dat het totale pakket uiteindelijk een volledig pakket is, misschien was "bevat" niet het juiste woord. Vandaar mijn aanpassing.

En nogmaals, er zit GEEN unlock tool in mijn pakket.
Grootte : 1.747 Kb, volledige html handleiding inclusief plaatjes.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
julie kunnen hiermee door blijfen gaan maar dat gaat denk ik niet helpen dus hier een conclusie: john jij mag geen FREEware verkopen zet in je handleiding een link naar de site waar je dat kan downloaden
je handleiding mag je verkopen nietst mis mee.
Ik vermoed dat je mij, Fidler, bedoelt. Alhoewel john dat ook niet mag natuurlijk

Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 09:56. Reden: Editknop gebruiken, je hebt er al eerder een waarschuwing voor gekregen!
  #73  
Oud 04-01-09, 02:44
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
julie kunnen hiermee door blijfen gaan maar dat gaat denk ik niet helpen dus hier een conclusie: john jij mag geen FREEware verkopen zet in je handleiding een link naar de site waar je dat kan downloaden
je handleiding mag je verkopen nietst mis mee.
Hoho John verkoopt niets hoor, even aanpassen a.u.b (het is Fidler en geen John)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Ik vermoed dat je mij, Fidler, bedoelt. Alhoewel john dat ook niet mag natuurlijk
John doet dat soort dingen niet

Citaat:
Je hebt gedeeltelijk gelijk, ik ben verantwoordelijk voor de teksten die ik publiceer. Je kan de tekst echter op twee manieren lezen.
Aangezien ik vermoed dat jij "zoekt" naar verwijzingen waaruit blijkt dat ik de tool in mijn pakket heb zitten lees jij kritischer/anders als de mensen die een aankoop willen doen. De bedoeling was om aan tegeven dat het totale pakket uiteindelijk een volledig pakket is, misschien was "bevat" niet het juiste woord. Vandaar mijn aanpassing.
Nog maals, ik lees zoals het er staat, ik zoek niet. Het is op een manier duidelijk te lezen 'bevat' is bavat en is niet anders te lezen.

Voor de rest vind ik dat Bako zeker gelijk heeft, door gaan heeft geen zin, wat krom is praat je niet recht. Voor mij is de boel duidelijk!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 09:55. Reden: Editknop gebruiken svp
  #74  
Oud 04-01-09, 03:14
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Hoho John verkoopt niets hoor, even aanpassen a.u.b (het is Fidler en geen John)
ik heb het voor je aan gepast
  #75  
Oud 04-01-09, 11:31
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Modbreak:
Heren dit topic gaat over het feit an sich en niet om de praktijk van 1 bepaald persoon. Dus graag ontopic blijven voordat ik waarschuwingen uit ga delen.

Het moet geen ja / nee discussie worden, dat loopt alleen maar uit de hand.

__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #76  
Oud 04-01-09, 13:06
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
ik heb het voor je aan gepast
Bedankt voor je aanpassing Bako.

Ben ik met je eens ArB, ik denk dat deze topic wel aangegeven heeft waar het om gaat. Door gaan heeft, zoals Bako ook zij, niet zo heel veel zin.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #77  
Oud 04-01-09, 17:54
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Er is een mooi stukje geschreven als nieuwsbericht op deze site: Dev Team waarschuwt tegen commerciële unlockdiensten > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #78  
Oud 04-01-09, 17:55
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Er is een mooi stukje geschreven als nieuwsbericht op deze site: Dev Team waarschuwt tegen commerciële unlockdiensten > Nieuws > iPhoneclub.nl
Op welke site zouden ze in dat artikel nou toch doelen?
  #79  
Oud 04-01-09, 18:35
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Op welke site zouden ze in dat artikel nou toch doelen?
Die van de oplichter Jody die de software aanpast en verkoopt als eigen gemaakte software.

Ook heel flauw om een screenshot te plaatsen van mijn site VOORDAT ik de nodige aanpassingen heb gemaakt, en die hier duidelijk besproken heb.

Ik weet niet wie het nieuwsbericht geplaatst heeft maar graag zie ik een rectificatie !
  #80  
Oud 04-01-09, 18:45
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Die van de oplichter Jody die de software aanpast en verkoopt als eigen gemaakte software.

Ook heel flauw om een screenshot te plaatsen van mijn site VOORDAT ik de nodige aanpassingen heb gemaakt, en die hier duidelijk besproken heb.

Ik weet niet wie het nieuwsbericht geplaatst heeft maar graag zie ik een rectificatie !
Die vraag van mij was sarcastisch bedoeld... en ik doelde op jouw site, niet dia van Jody.

Dat je nu snel wat hebt aangepast heb je puur gedaan om een goede kerel te lijken, als die screenshot nooit was gepubliceerd had je dat niet geplaatst.

Als je wilt weten wie een artikel geschreven heeft: onder de titel staat een knopje meer info, klik je daar, dan zie je staan dat Gonny het geschreven heeft. Dan klik je even verder naar de colofon, en zie je alles staan over Gonny wat je maar wilt weten.
Ik zou trouwens nu niet boos worden op Gonny, want jij bent degene die rare dingen doet...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 17:57
iPhone lijkt weer gelocked te zijn keers iPhone algemeen 14 16-12-07 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.