//

Unlock Dieven zijn weer op pad !

Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Raar dat je dan praat over ´´mijn bedrijfje dus´´ Dus helemaal geen bedrijfje, gewoon een particuliere unlocker Zie je nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 04-01-09, 21:41
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Raar dat je dan praat over ´´mijn bedrijfje dus´´

Dus helemaal geen bedrijfje, gewoon een particuliere unlocker

Zie je nu wat ik bedoel mensen kunnen dus nu denken dat jij een bedrijfje heb en dat is niet zo, dit bedoel ik dus met letten op je tekst voor je het plaatst, kan zo veel problemen voorkomen.

Misschien een beetje meirenneu........ maar mensen lezen het wel zo.

Een particulier is een particulier en een bedrijfje is een bedrijfje, zowel online als in een straat bij heeeeeeeeeeel veel mensen
Op mijn site heb ik het nergens over een bedrijf, ik spreek in meervoud omdat ik vrienden heb (jaja) die mij af en toe helpen met het beantwoorden van mail. Geheel zonder vergoeding, gewoon omdat ze het leuk vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht

Inderdaad. Waarschijnlijk is dit illegaal, dus kijk vooral uit! (Dit is gewoon een "vriendschappelijke" waarschuwing, maar het lijkt erop dat jij snel dingen neerzet die misschien niet helemaal kloppen. Probeer daarop te letten, lees dingen twee keer door, dat kan veel narigheid voorkomen!)
Bedankt voor de feedback, ik heb het inmiddels aangepast.

Laatst gewijzigd door Fidler; 04-01-09 om 21:52.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-01-09, 21:46
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Op je website niet nee maar hier wel

Of je vrienden je helpen of niet wil nog niet zeggen dat je over een bedrijfje kan of mag spreken. Jullie zijn dan particuliere unlocker(s). Het is niet zo als je iets met een paar vrienden doet je meteen een bedrijfje bent hoop dat je het zo een beetje snapt.

meervoud is dan particuliere unlockers geen bedrijfje
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #103  
Oud 04-01-09, 21:48
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Op mijn site heb ik het nergens over een bedrijf, ik spreek in meervoud omdat ik vrienden heb (jaja) die mij af en toe helpen met het beantwoorden van mail. Geheel zonder vergoeding, gewoon omdat ze het leuk vinden.
Je hebt toch al een donatie gedaan aan het dev-team hoop ik ? Wel geweldig dat je vrienden je gratis willen helpen, iets wat jij duidelijk niet over je hart kan krijgen .
  #104  
Oud 04-01-09, 21:50
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Je hebt toch al een donatie gedaan aan het dev-team hoop ik ? Wel geweldig dat je vrienden je gratis willen helpen, iets wat jij duidelijk niet over je hart kan krijgen .
Haha, droogte
  #105  
Oud 04-01-09, 21:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Modbreak:
De discussie gaat over ethische zaken maar richt zich nu op een persoon. Hou het meer algemeen svp.

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #106  
Oud 04-01-09, 21:56
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Je hebt toch al een donatie gedaan aan het dev-team hoop ik ? Wel geweldig dat je vrienden je gratis willen helpen, iets wat jij duidelijk niet over je hart kan krijgen .
Ik heb zoveel ik kon gedoneerd
(wat natuurlijk niet kan, want ze accepteren geen donaties....)<--- Achteraf toegevoegd

Daar heb je vrienden voor, die zien wat je opgezet hebt en willen daar best mee helpen omdat zij zien dat ik gewoon werk voor mijn geld en dat ik in hun ogen de boel niet belazer.

Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 22:46.
  #107  
Oud 04-01-09, 21:57
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Een goed begin is een melding maken op "Internetoplichting.nl" in de hoop dat veel potentiele klanten hier even checken het is te schandalig voor woorden dat mensen zo diep durven zinken... ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken als ik zo laag zou gaan Bah...
  #108  
Oud 04-01-09, 22:02
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Ik heb zoveel ik kon gedoneerd.

Daar heb je vrienden voor, die zien wat je opgezet hebt en willen daar best mee helpen omdat zij zien dat ik gewoon werk voor mijn geld en dat ik in hun ogen de boel niet belazer.
Het Dev Team accepteert geen donaties, dus bedoel je hiermee dat je niet hebt gedoneerd?
  #109  
Oud 04-01-09, 22:02
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Ik heb zoveel ik kon gedoneerd.

Daar heb je vrienden voor, die zien wat je opgezet hebt en willen daar best mee helpen omdat zij zien dat ik gewoon werk voor mijn geld en dat ik in hun ogen de boel niet belazer.
Dat jij het dev-team hebt gedoneerd is gel*l want die accepteren geen donaties.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #110  
Oud 04-01-09, 22:03
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Dat jij het dev-team hebt gedoneerd is gel*l want die accepteren geen donaties.
Zo heb ik weer netjes voor elkaar
  #111  
Oud 04-01-09, 22:05
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dit bedoel ik nou met veel van zijn tekst Michael je ziet het nu maar weer, klopt gewoon niet.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #112  
Oud 04-01-09, 22:12
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Zo heb ik weer netjes voor elkaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Dat jij het dev-team hebt gedoneerd is gel*l want die accepteren geen donaties.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Het Dev Team accepteert geen donaties, dus bedoel je hiermee dat je niet hebt gedoneerd?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Dit bedoel ik nou met veel van zijn tekst Michael je ziet het nu maar weer, klopt gewoon niet.

Nounou, de humor wordt niet echt gewaardeerd.
Misschien had ik er een smilie bij moeten zetten. Ik weet heus wel dat het Dev Team geen donaties accepteerd.....
  #113  
Oud 04-01-09, 22:14
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Stop maar Fidler, je bent nu al zo vaak door de mand gegaan, het word nu echt te doorzichtig
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #114  
Oud 04-01-09, 22:15
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Stop maar Fidler, je bent nu al zo vaak door de mand gegaan, het word nu echt te doorzichtig
Nee niet echt geloofwaardig meer. Het is iedere keer achteraf dit en dan weer dat.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #115  
Oud 04-01-09, 22:21
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Stop maar Fidler, je bent nu al zo vaak door de mand gegaan, het word nu echt te doorzichtig
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nee niet echt geloofwaardig meer. Het is iedere keer achteraf dit en dan weer dat.
Waar slaat dat nu op ? Er wordt een geintje gemaakt over een donatie, ik reageer met een tegen geintje en dan heb ik het weer gedaan ???

Ik dacht dat we het fatsoenlijk zouden houden, en dat we niet persoonlijk zouden worden....
  #116  
Oud 04-01-09, 22:24
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Waar slaat dat nu op ? Er wordt een geintje gemaakt over een donatie, ik reageer met een tegen geintje en dan heb ik het weer gedaan ???

Ik dacht dat we het fatsoenlijk zouden houden, en dat we niet persoonlijk zouden worden....
Nergens bleek uit je betoogje dat je een geintje maakte. Dat deed je achteraf.......
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #117  
Oud 04-01-09, 22:26
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nergens bleek uit je betoogje dat je een geintje maakte. Dat deed je achteraf.......
Daarnaast zijn de meeste mensen hier niet in de stemming voor een geintje. Volgens mij is dit topic redelijk serieus..:
  #118  
Oud 04-01-09, 22:36
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nergens bleek uit je betoogje dat je een geintje maakte. Dat deed je achteraf.......
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Daarnaast zijn de meeste mensen hier niet in de stemming voor een geintje. Volgens mij is dit topic redelijk serieus..:
Het leek me redelijk voor de hand liggend, er zitten hier allemaal die-hards en een ervan vraagt of ik al gedoneerd heb aan het Dev Team. Niet echt serieus dus.
Er vanuit gaande dat iedereen wel weet dat het Dev Team geen donaties accepteerd, heb ik dus ook gereageerd dat ik zoveel mogelijk heb gedoneerd. Leek mij ook duidelijk.
Maar goed, ik heb mijn opmerking genuanceerd met een smilie en een ondertekst zodat er geen twijfel kan zijn.

Wellicht is het wel handig om alle berichten aangaande het donatie geval even te verwijderen, het voegt immers niets toe aan de discussie.
  #119  
Oud 04-01-09, 22:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Niet echt een topic om geintjes in te gaan maken. Dat het volgens jou nu erg persoonlijk gaat worden doe je zelf. Wat moeten we dan zeggen.....niet Fidler is ongeloofwaardig maar de boom hier in de tuin is dat wel?? kom op zeg.

Iedere keer weer probeer je, zo als Michael ook al schreef, de boel achteraf weer recht te praten.

Citaat:
Wellicht is het wel handig om alle berichten aangaande het donatie geval even te verwijderen, het voegt immers niets toe aan de discussie
Weghalen?? jij gaat door de mand en de waarheid moet maar weggehaald worden.....tja dan kunnen ze de hele topic wel gaan wissen....en wellicht een deel van het forum ;-) Of ben je bang dat het DEV-TEAM dat stukje opslaat om je mee te confronteren?

............maar het woord weer te persoonlijk, we zouden het algemeen houden.......
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 22:42. Reden: aanpassing
  #120  
Oud 04-01-09, 22:50
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Niet echt een topic om geintjes in te gaan maken. Dat het volgens jou nu erg persoonlijk gaat worden doe je zelf. Wat moeten we dan zeggen.....niet Fidler is ongeloofwaardig maar de boom hier in de tuin is dat wel?? kom op zeg.

Iedere keer weer probeer je, zo als Michael ook al schreef, de boel achteraf weer recht te praten.



Weghalen?? jij gaat door de mand en de waarheid moet maar weggehaald worden.....tja dan kunnen ze de hele topic wel gaan wissen....en wellicht een deel van het forum ;-) Of ben je bang dat het DEV-TEAM dat stukje opslaat om je mee te confronteren?

............maar het woord weer te persoonlijk, we zouden het algemeen houden.......
Wie begon er nu met een geintje ??
Ik probeer niets recht te praten, ik zeg alleen dat de hele discussie over wel of niet doneren nou niet echt bijdraagt.
Maar wellicht dat de echte moderator er iets over wil zeggen.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 16:57
iPhone lijkt weer gelocked te zijn keers iPhone algemeen 14 16-12-07 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.