wat heb jij voor kerst gekregen?? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Oooh! Die... Is het wat? Leuker/beter als de iPhone? Ga ik u vertellen wanneer ik deze heb. Hoop alleen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ga ik u vertellen wanneer ik deze heb. Hoop alleen dat het zo snel mogelijk is.Maar blijf uiteraard bij mijn iphone voor de rest. Wil alleen eens zien wat deze anders maakt ten opzichte van mijn iphone.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Tomtom winterpak gekregen
Tja op de iPhone kan het nog niet en om mijn Nokia N73 er nou bij te houden.... Enfin...manlief heeft hem eerst een weekje uitgeprobeerd
|
||||
|
||||
1TB Hardeschrijf van mn vriendin
|
|||
|
|||
een nieuwe 3310 cool
|
|
||||
|
||||
Een zoon en een Breitling (alleen zelf gekocht).
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dank je
|
|
||||
|
||||
Is het kerst geweest dan ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een auto gekregen, een witte.........
dit jaar met kerst niks gekregen, het zal de recessie en omstandigheden wel zijn..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Wat voor ringtone heb jij ? | VisionRoy | Ringtones en Wallpapers | 304 | 21-01-11 15:27 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
IPhone gekregen, wat nu? | Genuine IPhone | Chat en geruchten | 8 | 03-04-10 04:19 |
|
|