iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhoneclub Chat Topic (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/29802-iphoneclub-chat-topic.html)

The Unbelievable 18-07-10 13:37

Heel veel gezelligheid. :)

I Xyzyx I 18-07-10 13:44

Dat klonk verdacht sarcastisch:p

Om trouwens op de OP in te gaan..

Ik heb vandaag nog niet zoveel uitgespookt, alleen ff met een vriendin de honden uitgelaten en ga zo ff bij de paarden kijken of die het allemaal nog goed maken:)

The Unbelievable 18-07-10 15:47

Paarden? Wij hebben ook een paard. :P

I Xyzyx I 18-07-10 16:13

Ja, was ff met een vriendin mee gegaan om paarden eten te geven.. Kon ik haar ook nog ff zien voor dat ze op vakantie ging:p

Als ze terug is gaan we samen paardrijden, zul je zien donder ik er van af :o.

Wat voor paard heb jij dan en rij je zelf ook?

The Unbelievable 18-07-10 17:04

Ik rij niet, mijn broer rijdt. Geen idee wat voor een paard het is. :p Ik kijk wel even of ik hem op internet vindt.:d Vertel maar of je er bent afgedonderd. Ik zie net dat ons paard kind is van ORAME. Een of ander beroemd beest. :P

I Xyzyx I 18-07-10 17:11

Waarom ga je zelf niet rijden dan?:P doet het goed bij de meiden, haha!
Nou ik mag toch hopen dat ik er op blijf zitten.. Het duurt overigens nog wel ff, 2e week van augustus :( nouja kan ik mooi plaatjes schieten met de nieuwe iPhone die ik dan hopelijk al heb!.

Orame? Nooit van gehoord.. Ik ben geen paarden freak ofzo, paardrijden is leuk maar tot op zekere hoogte.. wedstrijden, dressuur en al die meug moet ik niets van hebben..

The Unbelievable 18-07-10 17:20

Ik heb vroeger gereden. Vond er niks aan en ben gestopt.:p Nieuwe iPhone? Vet hoor, ben jaloers met een 3GS.

I Xyzyx I 18-07-10 17:27

Okee! Ik rij al 8 jaar ofzo, sinds ik 12 was.. maar heel dat was altijd heel afentoe, ben paar maanden geleden begonnen om wat vaker te gaan rijden:)

Haha, ja die 3g is aan vervanging toe.. Begint zo traag te worden als ik weet niet wat.. Kan niet wachten op de iPhone 4:D

moldemol 18-07-10 18:37

zucht ik wou dat ik het geld had

I Xyzyx I 18-07-10 18:42

Gewoon werk zoeken toch:d 30 euro per maand is geen extreem hoog bedrag...

moldemol 18-07-10 19:00

maar daar word ik zo moe van
en trouwens als ik gewoon een ipod touch heb is het tog goed

I Xyzyx I 18-07-10 19:04

Whaha, beetje aanpakken kan geen kwaad toch? http://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif

En met een iPod touch is ook niets mis mee hoor ;)

moldemol 18-07-10 19:10

vind het wel grappig
ben best wel computer genie (al zeg ik het zelf)
dus kan achter mijn buro geld verdien om zo te zegen
en nog word ik er lui van

en daarom werk ik dus niet

I Xyzyx I 18-07-10 19:14

Whaha, dan moet je proberen of je ouders het voor je willen betalen;)

Niet geschoten altijd mis toch!

Of gewoon wat peper in je kont, later zal je toch zelf moeten gaan werken:P

moldemol 18-07-10 19:14

imand huisdieren

The Unbelievable 20-07-10 00:34

Ja, ikke! Heb kippen, en een parkiet. Had vroeger ook een rat (Een tamme.) die is helaas overleden. :( Mijn iPad film is over een minuutje klaar, kan ik weer beginnen aan de volgende converteren. :P

moldemol 20-07-10 12:36

waarme converteer je eigenlijk
welk programa gebruik je

WDS001 20-07-10 12:39

//Discussies samengevoegd.

Rockywoman 27-07-10 09:40

Net een weekje vakantie achter de rug.
Gisteren dagje gewerkt en heb nu alweer 2 dagen vrij.
Wat heb ik toch een heerlijk leven :)

mac-rick 27-07-10 23:27

hoi

en al wat mensen met de nieuwe 4
ik heb hem nu 4 weken echt super

wel jammer nog geen jb

Murgen 28-07-10 17:27

Zow, ik heb mezelf voorgoed uitgelogd uit het Mobilyz forum. Het zurige 'Apple-users zijn toch eigenlijk een inferieur hype-gedreven volkje die techniek niet begrijpen' werd me genoeg. Toen ik er wat van zei werd alles erbij gesleept om maar duidelijk te maken dat ik hen aanviel. Murgen left the Mobilyz building.

Nou eens kijken of ik nog een ander 3G-abbo kan scoren voor mijn iPad. De sim-only van KPN en Vodafoon klinken goed.

I Xyzyx I 28-07-10 17:50

Ja.. zijn helaas genoeg apple users waarbij apple t allerbeste is en de rest is bagger zonder enige argumenten te kunnen geven..

Wel zonde, daardoor denkt iedereen dat als je over apple begint je echt zo'n freak bent die alles van apple heeft:o

Murgen 28-07-10 17:57

Zolang een discussie wordt gevoerd op basis van argumenten en wederzijds respect is er voor mij niets aan de hand.

I Xyzyx I 28-07-10 18:04

Klopt.. Maar op de 1 of andere manier moeten android gebruikers altijd apple haten om onzinnige redes en apple gebruikers zien steve als een god en de rest kan er niet aan tippen..

Alleen de laatste tijd is het enige dat geschreeuwd wordt t feit dat je niet kan bellen met je iPhone en dat soort onzin:O

Android fanboys :')

The Unbelievable 29-07-10 00:00

Hoe word je eigenlijk Guru? Worden die aan het einde van het jaar uitgereikt? Of kunnen die gewoon opeens komen?

Murgen 29-07-10 06:19

Meestal zelf benoemd, dan heten ze coach, en vaak twitteren ze erbij. :D

Khaled Alzaidy 29-07-10 11:14

halo mensen iemand hier ?
Ik ben net gebeld door T-mobile dat ik morgen mijn iPhone 4 kan ophalen nog meer mensen hier die hem morgen krijgen ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.