een goed idee?? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat eens te denken ik heb nu een nokia n73 maar als ik nou een iphone op marktplaats koop en ik laat die simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een goed idee??
Ik zat eens te denken ik heb nu een nokia n73 maar als ik nou een iphone op marktplaats koop en ik laat die simlock vrij maken en ik die daar mijn t-mobile sim kaart in dan heb ik een iphone met mijn abonnement van t-mobile toch of niet?
zo niet hoe kan ik dan een iphone aanschaffen waar mijn t-mobile kaartje in kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan ik had eerst een orange abbo en nu heb ik een iphone met orange abbo
|
|
||||
|
||||
Let wel op dat FW 1.1.2 (nog) niet te hacken is
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ga naar de wiki en klik op : firmware
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus mocht ik een iphone kopen dan moet ik 1.1.2 hebben. als ik er een via marktplaats wil kopen laat ik wel even de advertentie zien om er zeker van te zijn dat ik geen miskoop doe. |
|
|||
|
|||
ik zou het niet doen ... maar wie ben ik
|
|
|||
|
|||
Je kan aan de doos tniet zien of het 1.1.2 is
|
|
|||
|
|||
Check de serienummer op de zijkant. 4e en 5e cijfer geven productieweek aan. Hieraan kan je zien wanneer iPhone gemaakt is en welke Firmware + Bootloader ie heeft.
1.1.2 met bootloader 4.6 is (nog) niet te unlocken. Ik heb er zo eentje. Heb dan maar een NextSim V2 (zie wiki) gekocht en daarmee werkt mijn iPhone perfect! Elke iPhone is als volwaardig toestel te gebruiken mits de nodige aanpassingen (jailbreak, turbosim/nextsim, en dergelijke) Enkel iPhones met FW 1.1.3 zijn nog niet te gebruiken met een Nederlandse/Belgische sim card, maar dit zal ook niet meer lang duren! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
|
|