//

Beltegoed uitbetaald krijgen

Beltegoed uitbetaald krijgen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met dit soort diensten: www.thoorn.nl/beltegoed ? We kregen dit als tip toegestuurd. Het schijnt handig te zijn voor mensen die hun belbundel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-09, 14:18
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard Beltegoed uitbetaald krijgen

Heeft iemand ervaring met dit soort diensten: www.thoorn.nl/beltegoed?

We kregen dit als tip toegestuurd. Het schijnt handig te zijn voor mensen die hun belbundel niet opkrijgen, maar... €1,30 betalen om €0,85 op je bankrekening gestort te krijgen? Klinkt als een leuke constructie waar iemand heel rijk van zit te worden (KPN?). Plus dat het op internet al wemelt van dit soort diensten: beltegoedomzetten.nl, beltegoedcashen.nl...

Heb weinig zin om aandacht te besteden aan iets wat achteraf een scam blijkt te zijn.

Dus? Iemand ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-09, 14:31
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Ik zou het niet doen, in het iPhone abbonement van T-Mobile zitten al zo weinig minuten, en wat schiet je er mee op?
  #3  
Oud 12-02-09, 15:02
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

@Gonny, vreemd dat je deze vraag plaats, want zo geef je (onbedoeld) toch aandacht aan deze service (als het toch een scam blijkt te zijn). Misschien dat ik het meer moet lezen als waarschuwing voor deze site
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 12-02-09, 20:43
HONDOW HONDOW is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: San Antonio, Texas, United States
Berichten: 3
Standaard

Het bedrijf is ingeschreven bij de kamer van koophandel.. Maar op het moment dat je geld overhoudt, is het misschien wel verstandig over te stappen op beltegoed i.p.v. abbo
  #5  
Oud 12-02-09, 20:59
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard

bij bijna alle providers valleen 0909 en 0900 buiten bundel dus doe maar niet dan heb je straks een hele grote rekening
  #6  
Oud 12-02-09, 22:06
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
@Gonny, vreemd dat je deze vraag plaats, want zo geef je (onbedoeld) toch aandacht aan deze service (als het toch een scam blijkt te zijn). Misschien dat ik het meer moet lezen als waarschuwing voor deze site
Als je op zoek bent naar mensen die er ervaring mee hebben moet je er toch wel aandacht aan schenken? Zo vreemd vind ik het niet.
  #7  
Oud 19-02-09, 21:55
Thoomas Thoomas is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Toch zie ik veel positieve reacties over die website, kijk maar bijvoorbeeld eens hier:
WGR / [gsm] beltegoed cashen, actuele stand, welk 0900 het beste?

En ik heb even op die website thoorn.nl gekeken, ziet er netjes uit hoor!

@Semmm: Waar heb jij het nou weer over? 0900-nummers zijn door ongelofelijk veel providers gewoon te bellen hoor. Zo veel providers blokkeren die nummers niet. En als ze toch geblokkeerd worden, kan je het volgens mij ook nog met SMS doen, dat je zo betaald, volgens mij kunnen ze dat niet blokkeren,.
  #8  
Oud 19-02-09, 22:58
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

De 0900- en 0909-nummers kun je wel bellen, maar vallen bij vrijwel elke provider buiten het beltegoed van je abbo. Ikzelf heb bijvoorbeeld een Vodafone-abbo en krijg mijn belminuten nooit op, maar moet wel vaak bijbetalen omdat ik een paar informatie-nummers heb gebeld. Dan betaal ik bijvoorbeeld € 35 voor het abbo, waarvan ik nog € 50 over heb aan beltegoed, maar tegelijk betaal ik bij die € 35 nog eens €15 voor 0900-nummers.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #9  
Oud 19-02-09, 23:09
Thoomas Thoomas is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Echt waar? Oh bij mij valt alles wel binnen mijn bundel. Maar dat komt waarschijnlijk omdat Vodafone met belminuten rekent. De belkosten vallen bijna altijd binnen je bundel als je provider met beltegoed i.pv. van belminuten rekent. Ik heb bijvoorbeeld T-Mobile Flex, daar wordt gerekend met beltegoed (Flex 15 = 15 euro beltegoed), en daar vallen de 0900-nummers binnen de bundel. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, daar wordt gerekend met belminuten (Relax 100 = 100 belminuten). Dus je kan eigenlijk alleen van dit soort diensten gebruik maken als je provider rekent met beltegoed i.p.v. belminuten. Ik lees ook op Tweakers (hierzo) dat als je met T-Mobile Flex naar dit soort betaalnummers belt (van 1,30 euro) dat er zelfs minder in rekening wordt gebracht dan 1,30, namelijk een bedrag van 1,12 euro. Dat wordt dan natuurlijk wel een stuk interessanter. Maar inderdaad jammer dat bij bepaalde abonnementen de belletjes dus ook niet binnen de bundel vallen.
  #10  
Oud 20-02-09, 00:19
bruin bruin is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

0900 nummers vallen alleen maar binnen de bundel bij een T-Mobile Flex, de oude Orange abo's en als het goed is tegenwoordig ook bij de Tele2 abo's. Weet trouwens uit ervaring dat Mollie een goede en betrouwbare site is.

Laatst gewijzigd door bruin; 20-02-09 om 00:23.
  #11  
Oud 20-02-09, 03:19
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

SMSUseNET.nl
Dat doe ik dan altijd
__________________
Marc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beltegoed verdwenen!! willy666 iPhone algemeen 12 29-09-10 15:26
Beltegoed slurper JroisRuss iPhone algemeen 12 11-07-10 14:33
Beltegoed-Iphone thokiesaq iPhone algemeen 4 18-05-10 20:51
Beltegoed Maite iPhone Apps 1 06-07-09 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.