iPhone 2G/3G disassemble set discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een iPhone 2G/3G disassemble set. Dus een setje met verschillende philips schroevendraaiers en van die plastic openers (weet niet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2G/3G disassemble set
Ik ben op zoek naar een iPhone 2G/3G disassemble set. Dus een setje met verschillende philips schroevendraaiers en van die plastic openers (weet niet hoe die dingen heten).
Weet iemand hier waar je die kunt kopen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je het als set ergens kan kopen, maar wel los bij de dichtstbijzijnde Praxis/Gamma.
|
|
||||
|
||||
Croiman vertelde dat die setjes wenig tot niets waard waren. Ze beschadigen makkelijk en zijn van slechte kwaliteit. Maar je kan hem eventueel eens contacteren.
Hij had er toendertijd. |
|
||||
|
||||
Vrij simpel zonder tools die je koopt. Je schroeft onderaan de 2 schroefjes los naast de speaker en microfoon, daarna zet je een zuignap bovenaan op je scherm en neem je scherm uit de behuizing.
PS: die schroevendraaiers kan je overal kopen in elke elektro zaak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil namelijk de glasplaat los halen van het touch gedeelte, omdat er 3 zichtbare stofdeeltjes tussen zit.
|
||||
|
||||
Als je de glasplaat er gaat afhalen in eender welke ruimte gaat je probleem 99% zeker groter worden als voorheen. Je kan zoiets best doen in een stofvrije ruimte, uiteraard heb je dit niet normaal niet ter beschikking. Maar je kan zelf eentje creëren door een bad vol warm water, eens de ruimte vochtig (spiegel dampt aan) is is deze stofvrij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil het het liefste door iemand anders laten doen. Ben hier nogal angstig voor.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is er misschien een andere manier om dat vuil tussen het glas en lcd weg te halen?
|
||||
|
||||
Zonder het glas er af te halen?
Lijkt me niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ik verschillende posts op het forum gelezen dat je de iPhone naar de winkel kunt brengen waar je hem gekocht hebt. Stof onder het scherm zou namelijk onder de garantie vallen. Ik heb hier geen ervaring mee, maar heb hier wel vaker over gelezen. Als ik jou was zal ik niet zelf gaan experimenteren met het scherm. Als het misgaat, ben je je garantie op de iPhone kwijt en ben je nog verder van huis. Groeten, iKnidreeg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Button-Set | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 12-01-11 20:37 |
iPhone tip: gratis handsfree set | MuchoMundo | Chat en geruchten | 2 | 14-08-09 20:20 |
handsfree set | Denthemen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-04-09 12:46 |
Muziek: iPhone in iPod boxen set ? | Maurie | Muziek, foto & video | 10 | 17-11-07 14:18 |
|
|