iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Iphone 3G 8/16 GB SLIM (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/30772-iphone-3g-8-16-gb-slim.html)

Dreissen 27-02-09 18:53

Iphone 3G 8/16 GB SLIM
 
Ik heb gehoord van vrienden dat er een iphone 3G 8/16 GB SLIM komt.
De slim line iphone zou dunner zijn en een betere camera hebben.
Zo heeft de slim line iphone geen 2 maar 5 mp camera en kun je ermee filmen ook kun je met de nieuwe iphone flash websites bezoeken.

Meer heb ik nog niet gehoord erover.
Het zijn tevens wel engelse vrienden ik weet niet of hun voor lopen op ons.
Kan dit kloppen?
Een winkel bij mij in de buurd zij dat ze nog niks hebben gehoord.
En T-Mobile winkels doen hier geen uitspraak over.
Erg onduidelijk als je het mij vraagt maar ik ruik wel een nieuwe iphone.
Apple zit blijkbaar niet stil.

Gilliam 27-02-09 19:02

Er is al gebleken dat er een nieuwe iPhone komt in Juli...

Dreissen 27-02-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 261212)
Er is al gebleken dat er een nieuwe iPhone komt in Juli...

En waar haal je dat vandaan (sites) ?

iKnidreeg 27-02-09 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen (Bericht 261210)
Zo heeft de slim line iphone geen 2 maar 5 mp camera en kun je ermee filmen ook kun je met de nieuwe iphone flash websites bezoeken.

Laat het nou net zo zijn dat het filmen en het gebruik kunnen maken van Flash hoog op de prioriteitenlijst staat. Daar is geen nieuwe iPhone voor nodig, alleen een (grote) software update.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 261212)
Er is al gebleken dat er een nieuwe iPhone komt in Juli...

Het komen van een nieuwe iPhone is niet meer dan een gerucht. Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt, maar waarschijnlijk heb je een van de vele sites bezocht die niet weten wat ze posten.

Als het wel zeker is dat er een nieuwe iPhone komt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de bron met ons te delen?

jpke 27-02-09 22:12

ik heb gehoord van een vriend (die dat gehoord heeft van een vriend ..)
Dit noemen ze ook een broodje aap verhaal :D

ButcherJF 28-02-09 10:56

Laten we gewoon aardig blijven tegen elkaar hier op het forum. Dit is toch niet voor niets in 'Geruchten' geplaatst: Van Dale.
Natuurlijk zou het leuk zijn als een TS bijv. ene Steve Jobs als bron kan vermelden, maar dan komt het denk ik in 'Nieuws'..... En dan is de droom c.q. de magie van het gerucht verdwenen. Toch ;)?

zwaan 28-02-09 11:29

Wat onlogisch, een nieuwe iPhone die wél flash ondersteunt terwijl de eerdere dat nog niet doet.
Komop man :')

thomas 28-02-09 15:24

Ik mag toch hopen dat Apple minstens elk jaar met een nieuwe iPhone komt. Als ze een beetje willen concurreren met de andere partijen :) Maar goed, ik wacht nu mooi op de volgende versie.

Iphone_belgium 28-02-09 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas (Bericht 261444)
Ik mag toch hopen dat Apple minstens elk jaar met een nieuwe iPhone komt. Als ze een beetje willen concurreren met de andere partijen :) Maar goed, ik wacht nu mooi op de volgende versie.

Ja ik ben ook benieuwd, en elk jaar nieuw model en telkens 600 euro ..

ja ik hoop dat ze een goede overname regeling doen in de winkels :D

nu krijg ik amper 150 euro voor een nieuwe iphone 8gb of 16gb absurd :eek:
En de iphone is nog geen 3 maand oud.

bako 04-03-09 14:31

er werd op het forum toch vermeld dat apple en adobe druk bezig zijn met de flash player voor de iphone/ ipod touch
het is slechts een plugin dus het is dan gewoon een update
dunner word hij zeker
camer hoop ik (ik verwacht wel dat het beter word
maar het werd ook gezegd bij de 3g (voor dat hij verkocht werd))
en natuurlijk zit apple niet stil
dan zoude ze wel dom zijn
ze zijn elke dag druk bezig volgens mij

Gekko 07-03-09 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone_belgium (Bericht 261467)
Ja ik ben ook benieuwd, en elk jaar nieuw model en telkens 600 euro ..

ja ik hoop dat ze een goede overname regeling doen in de winkels :D

nu krijg ik amper 150 euro voor een nieuwe iphone 8gb of 16gb absurd :eek:
En de iphone is nog geen 3 maand oud.

Ik denk niet dat er een overname regeling komt.
Ik kan me niet heugen dat dit ooit eerder is gebeurd bij welke operator met welke mobiel dan ook.
Waarom zouden ze dat doen?? Je hebt gewoon een contract getekend met je volle verstand, dan moet je ook niet zeuren als er een nieuwe versie komt.
Dat heb je ook niet als je in het begin een Nokia N95 had gekocht en dan een half jaar later een moiere en betere mobiel uit kwam.
Je hebt gewoon pech denk ik.
Mocht er wel een regeling komen, dan ga ik daar hard over nadenken, maar ik denk dat iedereen pech heeft die een contract heeft voor 2 jaar..

Le0 07-03-09 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 264019)
Ik denk niet dat er een overname regeling komt.
Ik kan me niet heugen dat dit ooit eerder is gebeurd bij welke operator met welke mobiel dan ook.
Waarom zouden ze dat doen?? Je hebt gewoon een contract getekend met je volle verstand, dan moet je ook niet zeuren als er een nieuwe versie komt.
Dat heb je ook niet als je in het begin een Nokia N95 had gekocht en dan een half jaar later een moiere en betere mobiel uit kwam.
Je hebt gewoon pech denk ik.
Mocht er wel een regeling komen, dan ga ik daar hard over nadenken, maar ik denk dat iedereen pech heeft die een contract heeft voor 2 jaar..

In het geval van de iPhone gebeurde die over de hele wereld wel. In verschillende landen kon je overstappen op een nieuw abo, maar betaalde je bijvoorbeeld 10 Euro extra abokosten per maand, om zo je oude abo af te kopen.

Dus het kan en is mogelijk..

iScorpio 07-03-09 10:15

Kijk eens even naar dit nieuwsbericht ;)

DennisV1984 07-03-09 11:29

Een ieder met een IQ van boven de 25 "weet" dat er in juni/juli een nieuwe iPhone aangekondigd gaat worden.

Wat ik pas interressant ga vinden, zijn de specs van de nieuwe iPhone!!!

Mijn wilde gok!
1. 5mpx of meer camera met flash.
2. Camera aan de voorzijde voor beeldbellen.
3. Wi-Fi met ondersteuning voor het N-protocol
4. Mogelijkheid tot filmen
5. Mogenlijkheid tot MMS-en
6. Mini usb aansluiting
7. Volwaardige Bluetooth ondersteuning
8. Volwaardige portrait/landscape modus, in alle programma's incl. springboard.
9. GPS GUI
10. IR sensor
11. Verwisslebare accu, en vooral langere levensduur!!!
12. Ingebouwde FM ontvanger!
13. Ondersteuning voor meer dan 10 mb te downloaden over 3G
14. 2 speakers voor stereo sound
15. Mogelijkheid to het opslaan/bewerken van contacten op de simkaart
16. Ondersteuning voor Flash!!!!!!!
17. Ik moet nu weg, de overige 60 wensen volgen later!

yvetskie 07-03-09 11:51

droom lekker verder....ach we willen zoveel op de iphone maar waarom is dat toch? als je een nokia n96 zou hebben gekocht ga je toch ook niet bedenken wat er nog meer op zou kunnen ? je koopt een telefoon aan de hand van de huidige functies en niet op wat je nog hoopt wat er op komt... bv de n97 komt in juni/juli ik hoor niemand zeuren van oh jee de n96 is er nog maar net en nu komt de n97 die veel meer functies heeft ! nee wat dat aangaat is t alleen de iphone die al dit soort reacties oproept ;) volledige bluetooth uitwisseling kan je vergeten ....itunes? als je elkaar muziek kan toesturen via bluetooth kunnen ze de itunes store wel opdoeken stel je dit voor 1 persoon koopt een nummer en vervolgens nemen gem. 20 mensen t via bt van m over ...inkomstenderving voor apple dus nee reken daar maar niet op ! wat wel fijn zou zijn is draadloos muziek luisteren maar daar gaat je accu supersnel van leeg had een n95 kon maar een halve dag muziek draadloos luisteren en de batterij was al leeg ,dat was pas een slechte accu !me iphone gaat echt langer mee, een collega van me heeft een blackberry bold zoooo dat ding loopt al leeg terwijl hij een gesprek heeft laat staan de rest, dus dat gezeur over de accu van de iphone moet ook maar eens afgelopen zijn ! alle moderne toestellen hebben een gemiddelde gebruiksduur van 1 dag en vooruit zonder Wi-Fi, bt of 3g te gebruiken 1.5 dag maar ja mensen houden nu eenmaal van zeiken dus ga er vooral mee door ;)

Le0 07-03-09 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 (Bericht 264055)
Een ieder met een IQ van boven de 25 "weet" dat er in juni/juli een nieuwe iPhone aangekondigd gaat worden.

Wat ik pas interressant ga vinden, zijn de specs van de nieuwe iPhone!!!

Mijn wilde gok!
1. 5mpx of meer camera met flash.
2. Camera aan de voorzijde voor beeldbellen.
3. Wi-Fi met ondersteuning voor het N-protocol
4. Mogelijkheid tot filmen
5. Mogenlijkheid tot MMS-en
6. Mini usb aansluiting
7. Volwaardige Bluetooth ondersteuning
8. Volwaardige portrait/landscape modus, in alle programma's incl. springboard.
9. GPS GUI
10. IR sensor
11. Verwisslebare accu, en vooral langere levensduur!!!
12. Ingebouwde FM ontvanger!
13. Ondersteuning voor meer dan 10 mb te downloaden over 3G
14. 2 speakers voor stereo sound
15. Mogelijkheid to het opslaan/bewerken van contacten op de simkaart
16. Ondersteuning voor Flash!!!!!!!
17. Ik moet nu weg, de overige 60 wensen volgen later!

Hoop zaken, zijn zaken welke puur een aanpassing zijn in de firmware. Als ze dat zouden willen bij Apple, dan hadden we dat nu al.

Mini-USB een wens? Wat is er mis met de aansluiting van nu? Gaat er echt niet komen. Er zijn teveel accessoires welke een 30-pins dock hebben. Ze zouden hun eigen handel hiermee kannibaliseren.

En videobellen hebben we hier in Nederland al jaren, maar dit komt simpelweg niet van de grond omdat het te duur is, en we te nuchter zijn voor dergelijke grappen. En dan kunnen ze best een abo (T-Mobile bijvoorbeeld) in het leven roepen waarbij het in het abo zit, maar dan nog heeft de ontvanger van jouw telefoontje die geen iPhone bezit een probleem, want die draait op voor de ontvangende kosten.

Mogen ze van mij weglaten. Net als MMS. MMS? Ik ken niemand die het ooit gebruikt heeft en zal gebruiken. Emailen zal je.

En een IR sensor? Moet je daarmee? Zelfs een printer van 5 tientjes heeft al bluetooth aanboord.

Londonforever 07-03-09 17:52

MMS is iets wat nooit van de grond is geraakt en van de grond zal komen.

Een degelijke camera (die uiteraard kan filmen) met een volwaardige bluetooth is inderdaad wel een must.

Verwisselbare accu? Gaat wel ten koste gaan van het design van de iPhone. De enige reden waarom ze dat bij Apple niet willen is omdat dan andere bedrijven hun accu's kunnen gaan nabouwen en mensen zelf gaan lopen klooien waardoor het moeilijker wordt om schade aangericht door gebruikers op te sporen.

Verwacht dus niet dat er verwisselbare accu's op de markt gaan komen...

DennisV1984 07-03-09 19:22

mini usb omdat dit van de week in de krant stond: EU wil standaardstekker voor opladen van mobieltjes, mini-usb heeft eerste keus!

Dus ze moeten wel....

IR voor de televiesie en andere hifi apparatuur.

PTT zou ik ook mooi vinden.
Apple ontwerpt in eerste lijn voor de grootste afzetmarkt, en dat is natuurlijk USA. Daar SMS-t bijna niemand, en toch zit het erin.

een mobiel zonder MMS is niet te verkrijgen, iPhone uitgezonderd...

Verwisselbare accu is binnenkort ook EU verplicht.

Ik klaag absoluut niet over mijn iPhone, ik heb een N97 in bestelling, een N95 8GB zit in mijn andere broekzak. En ik wacht met smart op mijn volgende iPhone, dat wordt dan de derde in 3 jaar.

Al deze aadngedragen punten rakel ik niet op, omdat IK PERSOONLIJK dat een gemis vind, maar dat is een verzameling wensen van andere iPhone gebruikers.

Ik ben heel goed op de hoogte van wat er speelt in de technology branche, en ik wis voor aanschaf van mijn eerste iPhone, wat de beperkingen en mogelijkheden waren. Dus niet achteraf lopen klagen, dat hij dit, of dat neit kan.

Dit doe ik trouwens bij al mijn aanschaffen, en ik heb nooit van een aankoop spijt gehad, ik overdenk alles heel goed.

Ik wed wel dat apple een flink aantal van de genoemde opties zal toevoegen, daarom is het ook het "geruchten" onderwerp, en niet het "ik klaag over mijn iPhone" onderwerp!!!!

Londonforever 07-03-09 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 (Bericht 264178)
Verwisselbare accu is binnenkort ook EU verplicht.

Dat wilt Europa en de pers wilt ons dat doen geloven maar zolang dat al die fabrikanten niet meewillen, komt dat er nooit door.

DennisV1984 07-03-09 19:30

Ik denk dat je het bij het verkeerde eind hebt, zeker de krantjes niet gelezen :)

Citaat:

In veel huishoudens is er een aparte lade voor gereserveerd: mobiele telefoonopladers. Nu de grootste telefoonfabrikanten maandag zijn overeengekomen om micro-USB als standaard te nemen, kan de inhoud van die lade worden recycled.


Tijdens een vergadering van het Open Mobile Terminal Platform (OMTP), een forum waar mobiele operatoren de overhand hebben maar ook alle grote fabrikanten aanschuiven, werd een akkoord gesloten over de nieuwe standaard. De beslissing betekent minder zware verpakkingen voor de makers en ook het milieu profiteert van de universele oplader.
@londonfever

Dan komt die accu er ook wel, en de accu is trouwens verplicht gesteld, anders mag het product niet verkocht worden, bovenstaand was vrijwillig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.