iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   I-pasen (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/30862-i-pasen.html)

Queen Bitch 01-03-09 22:13

I-pasen
 
:mad:
Als mijn vriendje (criminal) niet snel een keertje stopt met het freaken op z'n "ei"-phone, ga ik I-pasen instellen...

Dan verstop ik 's avonds zijn "ei"-phone in de tuin, en mag hij hem vervolgens gaan zoeken!

Gr. Q Bitch

King1987 01-03-09 22:14

Uh, mag ik vragen waar dit op slaat?

criminal 01-03-09 22:17

@Mod:

Tja, vriendinnen worden niet altijd blij van onze nieuwste speeltjes...

Gr. Criminal

Michael 01-03-09 22:18

Verplaatst naar de chat!

superjacky 01-03-09 22:18

ja dat vraag ik me ook af. Volgens mij is haar vriend trots op zijn phone en zit er de hele dag mee te spelen ;)

King1987 01-03-09 22:19

*klinkt bekend*

Mijn vriendin is ook niet zo blij met mn "verslaving iPhone & iPhoneclub :o

Michael 01-03-09 22:20

Een een geweldige naam ook Queen-Bitch.

iMario 01-03-09 22:21

Haha, kan ik wel weer om lachen!
Zet hem dan wel uit, er zijn namelijk genoeg apps waarmee hij hem, via een of andere PC, mee terug kan vinden. :D

Queen Bitch 01-03-09 22:34

@ Michael: thx!

sorry maar sinds dat ding in huis is heeft mijn vriend een serieuzere relatie met dat ding dan met mij.
gezellig samen een film kijken we met zijn 3-en, nou ja ik zie de film en hij zit te freaken.
dat ding gaat zelfs mee de slaapkamer in, dus je begrijpt t wel: ik val niet meer in slaap op zijn borst in zijn armen. Hij valt in slaap met zijn iphone op zijn borst :(
Herkennen meer dames dit?

daanhegman 01-03-09 22:35

haha leuk topic dit :) lagguh

Michael 01-03-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queen Bitch (Bericht 261987)
@ Michael: thx!

sorry maar sinds dat ding in huis is heeft mijn vriend een serieuzere relatie met dat ding dan met mij.
gezellig samen een film kijken we met zijn 3-en, nou ja ik zie de film en hij zit te freaken.
dat ding gaat zelfs mee de slaapkamer in, dus je begrijpt t wel: geen innige ontarming meer voor mij. Hij valt in slaap met zijn iphone op zijn borst :(
Herkennen meer dames dit?

Ehm ik herken mezelf wel een beetje :D En dan komt deze week mijn android ook nog :eek:

galip91 01-03-09 22:41

is het alleen bij mij of staat er nou echt bij Queen-Bitch 0 berichten, ondanks dat ze 2 keer gepost heeft in dit topic :P

King1987 01-03-09 22:44

Off-topic
@ Galip91 In de chat worden de posts niet mee getelt
;)


galip91 01-03-09 22:48

Off-topic

O, vandaar dat ik nog op 29 sta :D



criminal 01-03-09 22:52

Maare, ik heb toch vast niet de enige vriendin die zeurt dat m'n Iphone ook wel eens uit moet?:mad:

Zal vast wel herkenbaar klinken... zij film kijken, Effe via LogMeIn ignition m'n server overpakken.. mail checken...

Kan er echt 24/7 zoet mee zijn :D

Nou m'n vriendin nog aan de Iphone zien te krijgen ;)

iMario 01-03-09 22:52

Hoe op te lossen!

1. Sloop alle PC's/Mac's waar iTunes op geinstalleerd staat (waar hij zijn iPhone mee heeft gesynchroniseert).
2. Installeer Supreme Preferences in Cydia. Start vervolgens de Instellingen op, en ga naar: Supreme Preferences > Tweaks > Disable Device.

Zo, nou kan hij er niets meer mee. :D

Queen Bitch 01-03-09 22:57

@ Michael: dat meen je niet...
als mijn vriend maar niets leest over je nieuw speeltje.

Denk dat ik dan maar de volgende oproep moet plaatsen:

gezocht
man ZONDER IPHONE!!! om een leuke relatie mee te hebben..

@ criminal: nee liefje ik ben allergisch voor iphine sinds jij hem hebt. Ik verstop die van jou zo, slapen we met zijn 2-en zo..

Gilliam 01-03-09 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 261997)
Hoe op te lossen!

1. Sloop alle PC's/Mac's waar iTunes op geinstalleerd staat (waar hij zijn iPhone mee heeft gesynchroniseert).
2. Installeer Supreme Preferences in Cydia. Start vervolgens de Instellingen op, en ga naar: Supreme Preferences > Tweaks > Disable Device.

Zo, nou kan hij er niets meer mee. :D

Jij probeert ook echt overal reclame voor je Supereme Preferances te maken, hé? :p

Queen Bitch 01-03-09 23:01

@imario

Je tip zal morgen worden uitgevoerd. Dank u wel!
eindelijk iemand die mijn frustraties begrijpt

trusten allemaal. En trusten criminal, ik zie jullie (vriend + iphone)wel een x verschijnen in bed..

King1987 01-03-09 23:07

Geweldig, de eerste echtelijke ruzie op het forum:) Gefeliciteerd, jullie hebben de primeur :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.