//

iPhone PrePaid bij T-Mobile!!

iPhone PrePaid bij T-Mobile!! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf maandag 20 oktober is de iPhone ook verkrijgbaar met T-Mobile PrePaid. Je belt nog altijd voordelig met de iPhone 3G, maar bent niet gebonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-09, 19:37
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard iPhone PrePaid bij T-Mobile!!

Vanaf maandag 20 oktober is de iPhone ook verkrijgbaar met T-Mobile PrePaid. Je belt nog altijd voordelig met de iPhone 3G, maar bent niet gebonden aan een abonnement. Zo heb je altijd je favoriete muziek, spelletjes, foto’s en GPS bij de hand. Ook heb je altijd internet en je e-mail binnen handbereik. Het gebruik van Visual Voicemail is niet mogelijk met iPhone PrePaid.
Met dit bericht kwam T-Mobile vandaag naar buiten. Goed nieuws voor iedereen die graag de iPhone 3G wil zonder vast te zitten aan een abonnement. Heen en weer vliegen naar Belgie of Zwitserland is hiermee ook redelijk overbodig. Het toestel gaat dit 699,95 kosten inclusief 100,- euro extra beltegoed. Van deze 100,- euro krijg je 10,- euro als je je registreerd voor T-Mobile extra op t-mobile.nl. Doe je dit niet dan betreft het 90,- euro beltegoed.
De iPhone 3G prepaid is overigens alleen te verkrijgen in de T-Mobile shops. Of dit de standaard iPhone is met een los prepaid pakket weet een betreffende shop ons niet te melden. Vooralsnog waren er geen speciale prepaid iPhone pakketten ontvangen.
Wat kost het?
iPhone PrePaid is verkrijgbaar vanaf € 699,95, inclusief € 100,-* beltegoed.


Prijs per minuut € 0,35 naar vast en mobiel Prijs per sms € 0,23 Mobiel internet 2.084/384 Kbps voor € 1,- per MB
Met een maximum van € 7,- per dag
Bezoek nu de T-Mobile website voor meer informatie: http://www.t-mobile.nl/iphone/features.html
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-09, 20:10
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Tegen die tijd is er waarschijnlijk weer een nieuw model dus is dit een mooie manier van t-mobile om de "oude" ook nog te verkopen volgens mij

Maar wel een mogelijkheid inderdaad.
  #3  
Oud 09-03-09, 20:25
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Het zou kunnen maar ik ben gaan checken naar de datum er staat op t-mobile site ook maandag 20 oktober terwijl 20 oktober op een dinsdag valt. Of ze hebben gewoon wat verzonnen of er heeft een slaapkop achter die site beheer gezeten die de datum's niet weet. Het zou wel een goed idee zijn om ze te verkopen. Of dat ook gebuurt ?? Er zijn nu al zoveel abo's ervan in de omloop is gewoon niet meer leuk. Ik hoop dat er wat leuke Android telefoon's op de markt komen die een strijd tegen de iPhone aan kunnen gaan. Maja, dit krijg je als het ineens een populaire telefoon wordt.
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 09-03-09, 20:35
Maite Maite is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Volgens mij is hij al sinds 20 oktober 2008 als prepaid te koop
  #5  
Oud 09-03-09, 23:40
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

35 cent per minut!!
dat mogen providers niet eens in het buitenland rekenen
  #6  
Oud 10-03-09, 02:45
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik denk dat je vast en zeker ook van tariefplan zal kunnen wijzigen, ik zou hem gewoon op het 24/7 tarief zetten!
  #7  
Oud 10-03-09, 08:38
bakkerty bakkerty is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Maandag 20 oktober was in 2008.
  #8  
Oud 10-03-09, 14:08
priepstra priepstra is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

20 april valt ook op een maandag. lijkt me logischer dan 20 oktober, dat duurt toch nog een hele tijd, en dan is er waarschijnlijk allang een nieuwe versie.
sowieso is 700 euro voor een 8gb een behoorlijke prijs. dan kan je m beter simlock vrij uit belgie halen.
  #9  
Oud 10-03-09, 22:50
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Wel duur als hij in oktober 2009 nog netto 599 euro moet kosten.
Niet echt handig als ze dan van de restpartij af willen komen, toch?
  #10  
Oud 11-03-09, 11:55
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik ben ook hartstikke benieuwd naar hoe ze dit gaan doen bij T-Mobile in andere landen zijn de iPhone simlockvrij toch veel goedkoper.... Ze zullen op een gegeven moment toch wel de prijs wat moeten laten zakken naar een aannemelijk bedrag.
  #11  
Oud 11-03-09, 14:36
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Mensen, dit is inderdaad al een bericht van oktober 2008. Dit bericht heeft rond die tijd, als ik me niet vergis, ook al op iPhoneclub.nl gestaan. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.
Ik heb wel een link naar het forum van de T-Mobile website gevonden:
iPhone 3G nu ook verkrijgbaar als PrePaid | T-Mobile iPhone blog
  #12  
Oud 12-03-09, 08:13
mrgabi mrgabi is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar mrgabi
Standaard

Is al sinds 2008 idd zoals iedereen hier zegt
  #13  
Oud 13-03-09, 20:44
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

Als je gewoon een losse simkaart van T-mobile koopt kan je dan ook gebruik maken van visual voicemail?
__________________
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1
  #14  
Oud 13-03-09, 22:26
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx Bekijk bericht
Als je gewoon een losse simkaart van T-mobile koopt kan je dan ook gebruik maken van visual voicemail?
Volgens mij wel want T-Mobile heeft visual voicemail gekocht voor op al haar telefoons als je hem dan gebruikt met een andere T-Mobile kaar zou het ook kunnen werken.

Er is maar één manier op daar achter te komen, bel je nummer neem niet op spreek een kort bericht in, zie je in visual voicemail een bericht komen werkt hij zie je niks dan niet hé.

Veel succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 activeren met Prepaid SIM T-Mobile R@ver Odido (T-Mobile) 10 01-07-11 19:53
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? ctrl8 Odido (T-Mobile) 6 14-04-11 19:35
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
t-mobile prepaid tedoyan Koopinformatie Nederland 1 11-03-10 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.