iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Iphone batterijen opladen (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/32096-iphone-batterijen-opladen.html)

ronaldhes 27-03-09 12:13

Iphone batterijen opladen
 
Ik vond op het internet een grappig filmpje.

Dit is een nieuwe manier om je iphone op te laden. De toekomst denk ik.

YouTube - WebJuice- charge your iPhone over the air!

iMario 27-03-09 12:23

Was het maar waar...

lnn.art 27-03-09 13:32

Het is anders wel mogelijk hoor. Niet volgens het technische bullshit verhaal van Erwin (alhoewel, er bestaan tal mogelijkheden op op 'biologische wijze' energie op te wekken), maar 'over-the-air' opladen kan wel.

't zou kunnen d.m.v. magnetisch gekoppelde resonantie.. Twee spoelen, een bij de energiebron en een bij het apparaat, reageren via magnetische resonantie op elkaar, waarbij stroom wordt opgewkt zonder tussenkomst van kabels. Ik heb eerder een demonstratie gezien door op afstand een gloeilamp van 60 watt te laten branden (draadloos dus). Je kan ook energie transporteren via 'n laserstraal, maar da's onpraktisch (en gevaarlijk)..

Bomans 27-03-09 13:57

Mooi, wel spijtig dat hij tijdens het laden de connector net mooi uit het beeld laat ...

mikeyvanv 29-03-09 19:56

nou nou....

Ichigo 29-03-09 22:41

Het lijkt me wel zoon sukkel, die gast, maar hij plugt volgens mij wanneer hij naar server zoekt gewoon een kabel aan de iphone

borgqueenx 31-03-09 19:19

jongens het is echt draadloos! kijk maar: YouTube - WebJuice really IS wireless!

Grappig bedacht, haalt waarschijnlijk provider info enzo van je iphone, en het is een fullscreen app. je moet niet denken dat die statusbalk bovenaan echt is.

Ik wil deze echt wel hebben, prachtig om wat mensen voor de gek te houden :P

zwaan 31-03-09 20:53

Ik vind het niet eens grappig eigenlijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat ook maar iemand dit serieus geloofd.

borgqueenx 31-03-09 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 273211)
Ik vind het niet eens grappig eigenlijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat ook maar iemand dit serieus geloofd.

oudere mensen die een hekel aan pc hebben wel :P

iMario 19-04-09 21:59

Was een 1 april grap, btw.

Deang 21-04-09 16:33

Niet erg grappig.
De palm pre kan trouwens wel "draadloos" opgeladen worden.

bako 21-04-09 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deang (Bericht 279922)
Niet erg grappig.
De palm pre kan trouwens wel "draadloos" opgeladen worden.

Ook via Wi-Fi signalen zeker:rolleyes:

Puck84 22-04-09 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deang (Bericht 279922)
Niet erg grappig.
De palm pre kan trouwens wel "draadloos" opgeladen worden.

Idd, je kan draadloos de batterij vervangen door een wel opgeladen batterij... :rolleyes:

Gilliam 22-04-09 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deang (Bericht 279922)
Niet erg grappig.
De palm pre kan trouwens wel "draadloos" opgeladen worden.


Eerste indruk: draadloos iPhone opladen met Powermat > Nieuws > iPhoneclub.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.