iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/32908-welke-iphone-only-apps-raden-jullie.html)

Hostpik 14-04-09 19:45

Welke iPhone-only apps raden jullie me aan?
 
Hey mensen!

Zoals jullie misschien weten, heb ik in mei een iPhone. Nu ken ik natuurlijk al vele apps van de Appstore en van Cydia van mijn iPod touch, maar de iPhone heeft dingen als microfoon, vibratie, noem maar op. Allemaal extras die de iPod touch niet heeft. Daarom vraag ik me af; welke iPhone-only apps raden jullie mij aan? Het mag wat kosten en het mag van de App Store en Cydia komen.

Hostpik

Timmeh_ 14-04-09 20:06

Ik kan je wel apps gaan aanraden, maar let er eigenlijk nooit op of t alleen voor de iPhone is of niet.. :rolleyes:

Als de iPod Touch geen microfoon heeft, dan natuurlijk Shazam! :D

galip91 14-04-09 20:12

1) Shazam
2) AgileMessenger (onderweg op MSN)
3) GuitarToolkit (je gitaar stemmen en akkoorden opzoeken, als je een gitaar hebt uiteraard ;))
4) Ocarina
5) OrbLive (TV kijken onderweg)

Hostpik 14-04-09 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door galip91 (Bericht 277695)
1) Shazam
2) AgileMessenger (onderweg op MSN)
3) GuitarToolkit (je gitaar stemmen en akkoorden opzoeken, als je een gitaar hebt uiteraard ;))
4) Ocarina
5) OrbLive (TV kijken onderweg)

AgileMessenger heb ik al, erg handig! Daarnaast lijkt OrbLive mij ook erg leuk.. Zitten daar maandelijkse kosten aan vast of zo?

galip91 14-04-09 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hostpik (Bericht 277700)
AgileMessenger heb ik al, erg handig! Daarnaast lijkt OrbLive mij ook erg leuk.. Zitten daar maandelijkse kosten aan vast of zo?

Nee, de App zelf kost 7,99 geloof ik. Je moet wel een TV-Kaart in je PC hebben. Hierna moet je alle frequenties handmatig langsgaan (stuk of 600 bij mij). Nadeel is wel dat je je PC altijd aan moet laten.
Ik vind het zelf prachtig om al die gezichten te zien wanneer ik in de metro TV aan het kijken ben :D

Richard_AFC 14-04-09 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door galip91 (Bericht 277778)
Nee, de App zelf kost 7,99 geloof ik. Je moet wel een TV-Kaart in je PC hebben. Hierna moet je alle frequenties handmatig langsgaan (stuk of 600 bij mij). Nadeel is wel dat je je PC altijd aan moet laten.
Ik vind het zelf prachtig om al die gezichten te zien wanneer ik in de metro TV aan het kijken ben :D

Haha, dus eigenlijk word TV kijken op je pc geshowt op je iphone? Erg slim bedacht, en best simpel ;P

Shazam is idd een goeie om te hebben : )

Hostpik 15-04-09 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door galip91 (Bericht 277778)
Nee, de App zelf kost 7,99 geloof ik. Je moet wel een TV-Kaart in je PC hebben. Hierna moet je alle frequenties handmatig langsgaan (stuk of 600 bij mij). Nadeel is wel dat je je PC altijd aan moet laten.
Ik vind het zelf prachtig om al die gezichten te zien wanneer ik in de metro TV aan het kijken ben :D

Hmm, ik heb geen tv kaart in mijn pc en ik denk ook niet dat die erin kan. Ik las wel dat je ook video's van je harde schijf kon streamen. Dat is wel interessant. Ik wou ook simplify media gebruiken voor het streamen van muziek.

Bordyl 15-04-09 11:05

Je kan ook eens rondkijken bij App Toppers, misschien dat je daar nog iets vindt ;)

Hostpik 15-04-09 11:21

De meeste toppers werken ook op de iPod touch. Ik heb nu een lijstje van apps die ik graag zou willen

Shazam
OrbLive
MC_Calldata
Simplify Media
Belstatus
Mobinews

Nog andere aanraders?

Vassili 15-04-09 13:38

Mobinews: Een soort uitzendinggemist. Zitten leuke filmpjes bij.

Hostpik 15-04-09 15:20

Mobinews lijkt me ook zeer handig! die komt bij het lijstje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.