//

Iphone presentatie

Iphone presentatie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, Aangezien nu ik al een heletijd opzoek ben naar een Iphone maar altijd faal wil ik dit keer iets anders proberen. Op phonehouse.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-09, 14:46
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard Iphone presentatie

Beste Lezers,

Aangezien nu ik al een heletijd opzoek ben naar een Iphone maar altijd faal wil ik dit keer iets anders proberen. Op phonehouse.nl staat een 2jarig IPhone 3G 8GB abonnement van 25,00 p/m + 1e 6 maandan 5.95 eindeloos internetten. In totaal dus de 1e 6 maanden 30,45 en daarna 36,40 euro.

Het geval is dat ik al een abonnement heb van 45,00 p/m (ik weet het, DOM)
Ouders betalen deze en aangezien ik nog maar net 17jaar ben geworden ben ik dus minder jarig en zou het abonnement op 1 van me ouders of broers naam moeten en vervolgens onder mijn bankrekeningnummer (via internet heb ik gelezen dat iemand dit gewoon kon doen bij online bestellen)

Zograag als ik de Iphone wil ben ik bereid hem volledig zelf te betalen. Helaas geloven me ouders het niet ofzo en willen het niet onder hun naam hebben staan alhoewel mijn ouders te overtuichen zijn, maar moeilijjk wil ik een "Microsoft Presentatie" houden en hopelijk dat ze zich bedenken xD [Klinkt dom, maar heb het ervoor over]

Graag zou ik van jullie mede-iphoners willen weten wat jullie van de IPhone vinden en dus jullie eigen mening geven + uitleg eventueel.

Ook zou ik het fijn vinden als jullie me kunnen vertellen wat ik nog meer kan bij de presentatie.

Net als het net niet genanter kan, kan er toch nog een stukje bovenop!
Met vriendelijke Groet,
DANNEH
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-09, 16:28
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Als je m volledig zelf wil gaan betalen en je hebt al een abonnement, kan je toch ook een losse iPhone kopen? Is wel een stuk duurder, maar in juli komt hoogstwaarschijnlijk een nieuwe en zal de vraagprijs van de huidige iPhone 3G ook wel dalen Zo heb jij je iPhone en zijn je ouders ook tevreden aangezien deze nu niet op hun naam staat

EDIT
Als je al een abbo hebt, staat die toch ook op je ouders naam??

__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-05-09 om 16:29. Reden: zie edit-box
  #3  
Oud 10-05-09, 16:54
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ja dit abonnement staat momenteel op m'n ouders naam.
En het is juist het probleem dat een losse toetsel zo duur is, ik ben een student met een bijbaantje, verwacht niet dat ik een miljonair ben ofzo
  #4  
Oud 10-05-09, 17:04
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Ja dit abonnement staat momenteel op m'n ouders naam.
En het is juist het probleem dat een losse toetsel zo duur is, ik ben een student met een bijbaantje, verwacht niet dat ik een miljonair ben ofzo
Maar waarom doen je ouders er dan zo moeilijk dat het nieuwe abonnement op hun naam komt te staan, als je huidige abonnement ook al op hun naam staat?

En wat ik zei, de iPhone 3G zal een stuk goedkoper worden als er een nieuwe uitkomt En je moet je studiefinanciering toch ergens aan uitgeven
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 10-05-09, 17:15
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Dat zal dan zeker wel lukken als ik 18 ben
Ik wil de Iphone zograag gewoon, heb er niet echt een rede voor behalve dat het een fantastish vetmooie toestel is, mijn gevoel zegt dat ik hem moet hebben en mijn gevoel heeft vaak gelijk
  #6  
Oud 10-05-09, 17:23
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Wat is precies het probleem van je ouders? Ze hebben nu toch al een abbonement van jou op hun naam staan? Waarom willen ze dit bij een eventueel nieuw abbo niet? Of hebben ze iets tegen de iPhone? Of zou het betekenen dat je 2 telefoon-abbo's hebt, en er dus twee abbo's op hun naam staan?
  #7  
Oud 10-05-09, 17:25
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Precies dat laatste!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bericht
Of zou het betekenen dat je 2 telefoon-abbo's hebt, en er dus twee abbo's op hun naam staan?
Deze wil ik absoluut zelf gaan betalen, mijn ouders betalen die wat ik op het moment heb maar dat krijg ik mijn ouders niet bijgebracht :/
  #8  
Oud 10-05-09, 17:29
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Okey, dus even voor de duidelijkheid.

Je hebt nu een telefoonabbo met een toestel en dit ben je zat. Nu wil je een iPhone met bijbehorend abbonement, maar je ouders willen niet twee abbonementen op hun naam hebben staan.

Opzich begrijpelijk van je ouders.

Wat je kan doen is dus (zoals volgens mij al gezegd was in dit topic) een simlock-vrije iPhone kopen, en die met je huidige abbo gebruiken, of je koopt je huidige abbo af (duurt bijvoorbeeld nog 10 maanden a 25 euro, is 250 euro) zodat je iPhone-abbo meteen kan starten...

Of je zet het abbo, buiten je ouders om, op de naam van een vriend(in) of kennis die 18+ is...
  #9  
Oud 10-05-09, 17:33
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Nou nee, als 1e heb ik niet meteen het bedrag voor een 2ehandse IPhone.
Wat ik bijvoorbeeld kan doen is het op mijn broers naam zetten, die is 20 maar ook hiervoor zou ik toestemming van me ouders moeten hebben (zeer beschermend, je weet hoe het gaat in deze samenleving) Je kunt toch maximaal 3 abonnementen op een meerderjarig iemands naam hebben, ofniet?
  #10  
Oud 10-05-09, 17:37
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Nou nee, als 1e heb ik niet meteen het bedrag voor een 2ehandse IPhone.
Wat ik bijvoorbeeld kan doen is het op mijn broers naam zetten, die is 20 maar ook hiervoor zou ik toestemming van me ouders moeten hebben (zeer beschermend, je weet hoe het gaat in deze samenleving) Je kunt toch maximaal 3 abonnementen op een meerderjarig iemands naam hebben, ofniet?
Geen idee hoeveel abbo's je per persoon op je naam mag hebben staan.

Hoelang loopt je huidige abbo nog? Waneer loopt ie dus af?
  #11  
Oud 10-05-09, 17:38
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Geen idee hoeveel abbo's je per persoon op je naam mag hebben staan.

Hoelang loopt je huidige abbo nog? Waneer loopt ie dus af?
over zo'n 13 a 14 maanden
40x14=VEELSteDUUR
  #12  
Oud 10-05-09, 17:46
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
over zo'n 13 a 14 maanden
40x14=VEELSteDUUR
Hmm, je zit dus ruim een jaar aan je huidige abbo vast.

Buiten het feit of het echt verstandig is om 2 relatief dure abbo's t hebben... je kan natuurlijk gaan beargumenteren waarom een iPhone nu zo goed voor je zou zijn

- Je kunt efficient werken doordat je overal kan bellen en mailen
- Je kunt er je huiswerk op maken
- Je vader mag er, wanneer jij thuis bent, ook mee spelen
- Je kunt, als je ouders daarom vragen, je exacte verblijflocatie doorgeven (als ze willen weten waar je bent)
- Met de NU.nl-app ben je altijd op de hoogte van het nieuws (goed voor je algemene ontwikkeling)
- Met de sport-applicaties wordt sporten leuk, en krijg je een goede conditie
- Met een piano-app wordt muziek maken leuk, en krijgen je ouders ineens een muzikaal kind

zoiets
  #13  
Oud 10-05-09, 17:52
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

zit dit daadwerkelijk op de IPhone zover ben ik nog niet gekomen met lezen
Ik wordt steeds enthousiaster, maar me ouders meer zieker van het zeuren
  #14  
Oud 10-05-09, 18:03
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Houd vanavond onder het eten een betoog.


Lieve papa en mama,

Al 17 jaar lang staan jullie dag in - dag uit voor mij klaar. Ik kan altijd bij jullie terrecht. Als ik iets leuks te vertellen heb, als ik problemen heb. Ik kan altijd op jullie rekenen. Daarom juist vind ik het belangrijk dat jullie ook op mij kunnen rekenen; dat ik eerlijk ben, mijn best doe op school, leuke vrienden heb, geen rare dingen doe..

Zover ik dat zelf kan bepalen vind ik dat dat alles me best goed afgaat. Ik ben daar soms zelf best een beetje trots op, en ik weet dat jullie ook trots op mij zijn.

En tegelijkertijd weet ik dat ik niet altijd de makkelijkste ben. Als ik weer eens uit wil gaan, terwijl jullie dat niet verstandig vinden. Als ik weer eens geen zin heb om m'n bord leeg te eten, als ik weer begin over het feit dat ik een iPhone wil...

Ja, trouwens, die iPhone... Dat ik die wil is jullie volgens mij al wel duidelijk. Ik zou allerlei manieren kunnen bedenken om aan zo'n ding te komen. Ik zou een 18-jarige vriend kunnen vragen om 'm voor mij af te sluiten. Ik zou er een kunnen stelen van iemand, ik zou al m'n spaargeld kunnen steken in zo'n ding... maar dat wil ik allemaal niet... ik wil er met jullie op een redelijke manier uit kunnen komen... en ik weet, lieve ouders, dat jullie dat eigenlijk, diep van binnen, ook willen. Ik weet dat jullie mij zo'n ding gunnen..

Ik wil daarom, als volwassen mensen, nog eens praten over de aanschaf van zo'n ding. Dat hoeft niet nu, en ook niet morgen. Maar ik wil jullie echt serieus vragen: denk er alsjeblieft nog eens goed overna, en bedenk daarbij ook hoe gelukkig ik zou zijn met zo'n ding. Alsjeblief, lieve ouders, alsjeblieft.

Ik hou van jullie,
Danny
  #15  
Oud 10-05-09, 18:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

jij bent DE MAN, haha geweldig man! ik moest hard lachen
Deze ga ik zeker proberen als me aanpak van nu niet lukt!

Heb zojuist de presentatie op men ma's pc opgestart, als ze zometeen thuis komen gaan ze HOPELIJK samen achter de pc zitten omdat dit een MOET is van mij (op brief geschreven) daar geef ik ze allerlei informatie over het aanschaffen van zo'n ding!

[EDIT]
ouders thuis en onderhand bekeken, zojuist vernomen dat het een absolute faalpoging is geweest.
Nu nog een goed moment uitzoeken om dat verhaaltje te doen

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 10-05-09 om 18:30.
  #16  
Oud 10-05-09, 18:53
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Sorry van deze dubbelpost :$
Maar we hebben zojuist de IPhone 3G/8GB besteld!
Kan haast niet wachten! hopelijk loopt alles gesmeert, want het gaat onder me stiefpa's naam maar mijn bankrekening, ook zo ingevoert bij bestelling dus.

Duim voor me jongens
  #17  
Oud 10-05-09, 18:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Sorry van deze dubbelpost :$
Maar we hebben zojuist de IPhone 3G/8GB besteld!
Kan haast niet wachten! hopelijk loopt alles gesmeert, want het gaat onder me stiefpa's naam maar mijn bankrekening, ook zo ingevoert bij bestelling dus.

Duim voor me jongens
Gefeliciteerd hoor Zal wel goed gaan toch?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #18  
Oud 10-05-09, 18:59
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Als het aan mij ligt, tuurlijk!
maar ik denk dat ze er iets op tegen hebben dat ie via mijn bankrekening gaat, misschien ook niet.. waarom zouden ze anders die vraag stellen via het bestelprocess op hun website?
  #19  
Oud 10-05-09, 19:07
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Congrats!

Nu ben ik toch benieuwd hoe je het voor elkaar gekregen hebt. Welk argument trok hun over de streep?
  #20  
Oud 10-05-09, 19:14
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Congrats!

Nu ben ik toch benieuwd hoe je het voor elkaar gekregen hebt. Welk argument trok hun over de streep?
Nou, als eerste had ik gewoon die presentatie laten zien, ze vonden het goed gemaakt, maar die argumenten van jou deden 't hem, het mocht gewoon plotseling xD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Presentatie datum iPhone 5? Lukk Chat en geruchten 4 12-05-11 13:11
Presentatie Iphone Sjeik18 Chat en geruchten 3 19-06-09 17:39
iPhone 3G S presentatie jamy015 Chat en geruchten 4 13-06-09 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.