//

Enquete studie

Enquete studie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone-bezitters, Ik ben eerstejaars economie & bedrijfskunde student aan de universiteit van Amsterdam. Wij moeten voor het vak Praktische Academische vaardigheden een onderzoekje doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-09, 14:27
mrnielson mrnielson is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Enquete studie

Beste Iphone-bezitters,

Ik ben eerstejaars economie & bedrijfskunde student aan de universiteit van Amsterdam. Wij moeten voor het vak Praktische Academische vaardigheden een onderzoekje doen zodat we leren hoe wetenschappelijk onderzoek in elkaar steekt. Daarbij is het een eis dat er in het onderzoek een enquête zit zodat we onze statistiek kennis erop los kunnen laten. Het onderzoek is gericht op mensen van 30 jaar en ouder.

Mijn vraag aan jou: Zou je twee minuten de tijd willen nemen om 16 meerkeuzevragen te beantwoorden? (Gelieve alleen in vullen als je 30 jaar of ouder bent.)

De enquete staat hier:
Enqute over de gevolgen van de huidige economische recessie..

En wij zullen de gegevens (uiteraard) vertrouwelijk behandelen.


Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door mrnielson; 12-05-09 om 14:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
enquete



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enquête SanderSwier Chat en geruchten 5 09-10-07 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.