iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/35083-ben-jij-op-forum-terechtgekomen.html)

Bordyl 07-06-09 11:52

Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen?
 
Tell the story :p

Goozah 07-06-09 13:53

Ik zou (eergisteren) een iPhone krijgen dus ik wou wat meer over de iPhone weten en wat je er allemaal mee kon enzo. En toen zei degene waarvan ik hem zou krijgen tegen mij: 'Dan moeje op iPhoneclub.nl kijken, dat is een goede site.' Dus toen deed ik dat. ;)

That's my story! :P

EDIT:
Wat is jouw story eigenlijk? O.o

Destiny 07-06-09 13:55

Ik kocht mijn eerste iPhone 2G een paar maanden nadat hij uit was. Ik zat in het begin vaak op de iPhone sectie van OMT. Maar naar wat zoeken via google kwam ik uit op deze site.

Timmeh_ 07-06-09 14:00

Ik hem m'n 3G vlak na de lancering in Nederland gekocht. Als ik ergens niet uitkwam zocht ik het op via Google en meestal was de eerste hit van iPhoneClub.

Mackjenzie 07-06-09 14:21

Search google: "iPhone"
1e hit: apple.com
2e hit: iPhoneclub.nl
Niet echt spannend, maar zo hebben de meeste mensen deze site gevonden, niet?

iMario 07-06-09 15:23

Heb geen idee meer...

Michael 07-06-09 15:28

Door als early adapter via Bright op de IPC te komen.

Gilliam 07-06-09 17:15

Ik zocht op google iets op over Jailbreaken en toen kwam ik hier uit :)

Bordyl 07-06-09 17:45

Ikzelf kreeg vorig jaar een iPhone eerste of tweede generatie in handen van een vriend. Die zat nog op een érg oude FW, dus dacht ik 'laat mij die nou's updaten'... Maar ik wist daar toen allemaal nog niet zoveel af, vermits ik enkel met een iPod Touch had gewerkt. Dus ik maar updaten. Bleek erna dat die iPhone uit Amerika kwam en ge-unlocked was... De iPhone was dus weer locked en de 'arme' man kon er tijdelijk niets meer mee doen... :o Na veel proberen met handleidingen van deze site en uitleg te vragen is het toch niet gelukt. Maar iPhoneclub, dat vond ik wel een erg interessante site, ook voor m'n iPod.:)

iScorpio 07-06-09 17:54

Verleden jaar de 2G in de States gekocht. Vervolgens thuis google gebruikt en voila, iphoneclub.nl.
Daarna weekend opgesloten achter de pc om alles op het forum door te lezen en daarna wist ik (bijna) alles ;)

gadgetman 07-06-09 18:27

ik wilde mijn 3g unlocken en via google meteen hierop gekomen en sindsdien zit ik hier elke dag wel een aantal uren mijn tijd te verslijten bij deze ook meteen complimenten voor de geweldige site

Azazel 07-06-09 18:33

Had Iphone gekocht maar vond die documentatie maar bagger. Dus heb ik naar een info site gezocht en kwam hieruit... Meteen RSS-Feeds geabonneerd en forum beginnen "verkennen". Begin nu ook wat mee te posten!

ronald24e 07-06-09 21:20

Zoals wel meer mensen hier ben ook ik hier via google gekomen:)

King1987 07-06-09 21:23

Was op zoek naar een nieuwe telefoon, was op jacht naar een HTC Touch todat ik op youtube de iPhone tegen kwam, daarna wat meer gegoogled over de iPhone en dan kom je toch al snel op iPhoneclub uit. :) De sfeer sprak me hier heel erg aan, dus ben maar blijven plakken ;)

Michael 07-06-09 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 292629)
Was op zoek naar een nieuwe telefoon, was op jacht naar een HTC Touch todat ik op youtube de iPhone tegen kwam, daarna wat meer gegoogled over de iPhone en dan kom je toch al snel op iPhoneclub uit. :) De sfeer sprak me hier heel erg aan, dus ben maar blijven plakken ;)

En er nog carriere maken ook :D

King1987 07-06-09 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 292643)
En er nog carriere maken ook :D

*mag wel zeggen dat mijn carriere hier in vogelvlucht is gegaan... :D *

ArB 07-06-09 22:31

In oktober 2007 een iphone gekregen als wederdienst. De 2G modellen moest je wel unlocken anders werkte hij gewoon niet. Destijds stond er firmware 1.0.2 op. Dat was erg leuk om te activeren en unlocken en jailbreaken. :D

De eerste keer kostte me dan ook ruim 6 uur. :eek:

Tijdens de zoektochten via google ben ik hier terechtgekomen en nooit meer weggegaan. ;):p

Jennimal 09-06-09 21:42

Lang leve Google!!!

msunique 17-06-09 16:15

ik kocht een iphone en mijn broer had via iphoneclub die van hem gejailbreaked en unlocked enzo... dus ik ook ff deze site checken:)
was paar maanden na de komst van iPhone (begin 2008)

Chrisl 17-06-09 16:21

Ik kwam hier via Internet Explorer......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:34.