//

Colum: 3.0 flauwekul

Colum: 3.0 flauwekul discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Geschreven door Edward Deiters in de METRO. 3.0 flauwekul "Eigenlijk past bij een fenomeen als de iPhone slechts verwondering. Welke andere telefoon heeft nou zo'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 21:31
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard Colum: 3.0 flauwekul

Geschreven door Edward Deiters in de METRO.

3.0 flauwekul

"Eigenlijk past bij een fenomeen als de iPhone slechts verwondering. Welke andere telefoon heeft nou zo'n schare -bijna - slaafse volgelingen? over welk ander mobieltje lees je dat een gebruiker tot twee uur 's nachts gewacht heeft op een softwareupdate, vervolgens met usb-kabel richting zijn werk gegaan is om daar via internet iedere vijf minuten te checken of de nieuwe software al online staat. ("Ik snap mezelf ook niet", meldt deze William via een forum voor gelijkgezinden. "Nog 46 minuten!!!", meldt een ander.
En ja, ook ik bleek woensdag weer gegrepen door die ongewilde Apple-koorts, veroorzaakt door wekenlange hijgerige aankondigingen op diverse websites - met op de valreep nog een e-mail en sms van de telefoonverkopers van T-Mobile. Nieuwsgierig geworden met welke prachtige nieuwe opties systeem drie-punt-nul mijn iPhone gimg verwennen, zat ik dus woensdagavond achter de computer. En helemaal vlekkeloos verliep dat niet. Het updateproces begon met een aankondiging in het Italiaans, vervolgens was er een rammelende iTunes-store (onbekende error -4), een hikkende iPhone (authenticatie lukt niet) en ook nog een zoontje van drie dat er in slaagde tijdens de installatie de iPhone los te trekken om zijn favoriete game (Blowfish) te spelen.

Wanneer ik eindelijk mijn geheel vernieuwde iPhone aamzet zie ik geen enkel verschil. Zou de installatie dan toch mislukt zijn? oh nee, wacht. Op het beginscherm staat ineens een nieuwe applicatie met de naam dictafoon. Wanneer ik in het springboard naar de tweede pagina ga is die volkomen leeg. Ik schrik me rot, waar zijn al mijn programmetjes gebleven? Ze blijken op mysterieuze wijze een pagina verschoven. Wanneer ik ze allemaal opnieuw gerangschikt heb (een rotwerkje) kan ik eindelijk kijken wat er nieuw is. En dat is best aardig; onder meer knippen en plakken, MMS, een groter toetsenbord en een zoekfunctie. Eigenlijk alles wat de concurrentie al tijden heeft en wat in de iPhonesoftware 1.0 allang aanwezig had moeten zijn. Of zoals een bezitter van de HTC Magic het op internet cynisch verwoordt: "Beste iPhoners, welkom in 2006!".'*

ik vond dit wel de moeite waard van het posten hier.

Laatst gewijzigd door lowfly; 19-06-09 om 21:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 22:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Pffff.. Ik vind zijn artikel eerder flauwekul!
Ik ben dan toch zéééér tevreden met mijn zééér gebruiksvriendelijke iPhone uit 2006
  #3  
Oud 19-06-09, 22:51
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Beetje jammer weer, hij snapt er duidelijk niks van....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 19-06-09, 23:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De man snapt er dus duidelijk nikske van.
Heeft op 1 vlak gelijk;al die zaken moesten er al in hebben gezeten + de camera mocht ook nog beter.
  #5  
Oud 19-06-09, 23:45
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Heeft ook nog nooit van de herstel optie gehoord in Instellingen zeker? Daarmee kun je makkelijk je thuisscherm mee herstellen. (werkt alleen niet lekker als je een jailbreak hebt)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #6  
Oud 19-06-09, 23:45
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard

Haha, de 3 bovenste reacties zijn echte happers.

Hij bedoeld het sarcastisch en is waarschijnlijk net zo'n iphone-addict als "wij" hier zijn. En geef hem eens geen ongelijk over die laatste alinea?
  #7  
Oud 20-06-09, 00:11
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

De column gaat er over dat hij zichzelf nogal zielig vind. Iets anders kan ik er helaas niet van maken.
__________________
Marc.
  #8  
Oud 21-06-09, 02:15
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Beetje jammer weer, hij snapt er duidelijk niks van....
Hij snapt er duidelijk wel wat van, dit is een typische column, kritisch en met zelfspot. Laten we nou eerlijk zijn, dat cut, copy en paste is nou niet bepaald erg nieuw want die dingen kun je ook op hele oude treo smartphones van Palm (of de originele fabrikant die later door hun is overgenomen: Handspring). Datzelfde geldt ook voor MMS ondanks het feit dat vrijwel niemand dat gebruikt. Dit soort columns kun je trouwens ook perfect schrijven met andere smartphones in de hoofdrol, ze hebben toch allemaal wel de nodige (suffe) nadelen. Even helemaal afgezien van het feit dat mensen met een Apple product ondanks alles toch meteen op update rammen als er weer een update uit is, ook de meest nuchtere wat het dan weer heel erg grappig maakt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 colum maar dan verticaal Daerrsa Jailbreak apps en thema's 1 04-12-10 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.