iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Stiruam hard op weg naar de 1000? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/3772-stiruam-hard-op-weg-naar-de-1000-a.html)

ButcherJF 14-12-07 23:39

Stiruam hard op weg naar de 1000?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 27581)
21 December = Mijn iPhone in NL
Berichten: 559

Maurits, het eerste iPhone-forumlid met 1000 posts maar (nog) zonder iPhone...?

Stiruam 15-12-07 08:40

Hahaha ja klopt ik ben ook veel andere forums ook erg actief (overal weer een andere naam) maar die 1000 posts ga ik niet halen want over een week zit ik voor 2 weken in swiss waar ik absoluut niet op het forum ga zitten :p en ik krijg waarschijnlijk ook een van de dagen na de 21e me iPhone... Echter wil admin graag dat ik rustig aan doe dus ik reageer nu al minder dan ik anders doe :p

Greetz, Stiruam

iCulture 17-12-07 03:41

 Verplaatst naar: Chat (uit CoverFlow-thread in Muziek)

Peter 17-12-07 07:31

:) ik was een van de eerste geregistreerden op het forum en ik zit misschien in de helft haha. Kom elke dag wel eens kijken maar niet altijd even actief

Niekie 17-12-07 15:50

Zo Stiruam, jij post echt veel. Heb je geen werk of werk je op kantoor of wat is het?? :)

Stiruam 17-12-07 15:57

@peter: Nou jou icoontje zie ik ook erg vaak op duiken en daar heken ik jou ook aan :D ik zou aannemen dat jij dat bent maar na het bekijken van "post hier jezelf met je iPhone" krijg ik het id dat dat niet klopt :p

@Niekie Hehe nou ik zit op school en ik begin erg vroeg dus ben bijna altijd vroeg uit :p en geen bijbaantjes want ik heb een verschrikkelijke hekel aan werken :D Maar een kantoor baan waar je lekker de helft van de tijd kan internetten zie ik wel zitten :p

Greetz, Stiruam

Niekie 17-12-07 16:22

Citaat:

@Niekie Hehe nou ik zit op school en ik begin erg vroeg dus ben bijna altijd vroeg uit :p en geen bijbaantjes want ik heb een verschrikkelijke hekel aan werken :D Maar een kantoor baan waar je lekker de helft van de tijd kan internetten zie ik wel zitten :p

Greetz, Stiruam
Een hekel aan werken.. Je bent een aanwinst voor de samenleving!! :)
Je zal niet erg ver komen dan vrees ik. Anyway, hoop dat je ook iets sociaals overhoud naast de iPhoneclub.

Groetjes,

Stiruam 17-12-07 16:59

Citaat:

Een hekel aan werken.. Je bent een aanwinst voor de samenleving!! :)
Je zal niet erg ver komen dan vrees ik. Anyway, hoop dat je ook iets sociaals overhoud naast de iPhoneclub.

Groetjes,
Heheh nou nog niet nee :p maar als ik iets heb werk heb wat me interesseert dan ga ik er ook helemaal voor :D Das tog weer een beetje positief :rolleyes:
En me sociaale leven zit ook wel goed :p bijna elke avond wel naar vrienden en vrienden bij mij... Ik zit voornamelijk op iPhoneclub op de tijden dat zij huiswerk doen, ik maak geen huiswerk maar haal wonderbaarlijk genoeg wel goede/goedgenoege cijfers;)

Greetz, Stiruam

Stibou 17-12-07 17:04

Dit is een kunst!

Peter 17-12-07 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 28687)
@peter: Nou jou icoontje zie ik ook erg vaak op duiken en daar heken ik jou ook aan :D ik zou aannemen dat jij dat bent maar na het bekijken van "post hier jezelf met je iPhone" krijg ik het id dat dat niet klopt :p

mijn avatar is een van Steve Jobs (oprichter en CEO van Apple), een echte schande moest je die man niet kennen;)

Amp. 17-12-07 17:26

^^ guwd for you Stiruam ;)
ik ben ook sinds ik de iphone heb actief op dit forum :D
vanaf 30 november nu al 114 berichten :X

f1aap 17-12-07 17:38

Zeer bewonderenswaardig idd die hoeveelheid posts. Wil er eigenlijk niet aan denken hoeveel die jongen wel niet gaat posten als hij dat ding eenmaal echt heeft. :rolleyes:

sjiulskin 17-12-07 18:03

Ik denk minder, dan ben je er namelijk mee aan het spelen en heb je geen tijd meer voor lange forumsessies...

ButcherJF 17-12-07 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 28724)
Heheh nou nog niet nee :p maar als ik iets heb werk heb wat me interesseert dan ga ik er ook helemaal voor :D Das tog weer een beetje positief :rolleyes:
En me sociaale leven zit ook wel goed :p bijna elke avond wel naar vrienden en vrienden bij mij... Ik zit voornamelijk op iPhoneclub op de tijden dat zij huiswerk doen, ik maak geen huiswerk maar haal wonderbaarlijk genoeg wel goede/goedgenoege cijfers;)

Greetz, Stiruam

Ook op Nederlands?

Eeuh, heb ik nu ineens een nieuw topic gestart? :eek:

Stiruam 17-12-07 19:59

Citaat:

mijn avatar is een van Steve Jobs (oprichter en CEO van Apple), een echte schande moest je die man niet kennen;)
:eek: Oh My God... Ik schaam me zeeeer diep :( Ik had em niet herkend :o Nouja dat is zacht uitgedrukt... Dat gebeurt me niet nog een keer want ik heb maar meteen Steve Jobs als wallpaper ingesteld :rolleyes: Die blijft er tot na de vakantie opstaan:D *Zeeeeer diepe schaam*

Citaat:

^^ guwd for you Stiruam ;)
ik ben ook sinds ik de iphone heb actief op dit forum :D
vanaf 30 november nu al 114 berichten :X
Omg je gaat me inhalen :p nu ga ik super veel spammen :p

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 28795)
Ook op Nederlands?

Eeuh, heb ik nu ineens een nieuw topic gestart? :eek:

Heheh je bedoeld mn typfouten?? :p Heheh ok dat is nou een van mijn slechtere vakken :p Nee serieus ik snap nogsteeds niets van ontleden terwijl menig basisschool leerling dat wel kan... Maar since klas 2 heb ik denk ik de hoop opgegeven :(

Stiruam 21-12-07 00:03

Nou vandaag (jaja het is al middernacht geweest!) is ie er :D om 9 uur komt ie in NL aan :D op schiphol!
Ik ben benieuwd of ik em vandaag ook al krijg of dat dat later zal worden! OoooOO spanned! 675 posts voordat ik dit poste :D ik ben benieuwd!

Ik ga maar eens een tukkie doen! Morge vroeg op en morge middag weet men meer :D

Fresh 21-12-07 00:05

Mooi op tijd aangepast, Stiruam! Ben je er helemaal klaar voor? Heb je de nodige Stealthsim of iets anders klaarliggen?
We horen het zeer waarschijnlijk allemaal van je.

Stiruam 21-12-07 13:38

Jha ik ben er klaar voor alles licht klaar en ik ga er vanuit dat ik het jailbreaken uit me hoofd kan :p om 7 uur vanavond is het zover dan ga ik hem/kan ophalen :D Neen geen Stealth sim voor mij :p ik wacht op een software unlock methode en betaal de ontwikkelaar $50,- (of iets dergelijks). Ik zit vanaf de 23e in Zwitserland dus dan zal ik zoiezo niet al te veel bellen en daar gebruik ik mijn trouwe k800i dan wel even voor. Maar stel dat er rond 10 januari nogsteeds geen software-unlock methode is ga ik ergens een stealsim of turbosim kopen :D Mijn contact persoon is overigens zonder moeite door de douane heen gelopen dus het hele grapje heeft me 296,- euro gekocht! Das een zeeer mooie prijs! Verder weet ik al harstikke veel van de iPhone dus ik ga eens kijken hoelang het duurt om mijn iPhone van OTB tot alles gehackt en aangepast gaat duren... Alleen het Thema hoe ik denk ik... Echter Slidetounlock ga ik wel vervangen :p OoooOO spannend Ik hou jullie op de hoogte van de bootloader etce (iPhone is 3 dagen na het nieuws van de eerste 1.1.2 OTB iPhone gekocht dus waarschijnlijk 4.6 :p)

Greetz, Stiruam

Stibou 21-12-07 17:39

NICE,Veel succes en geluk ermee,zeker voor zo'n prijs!

Stiruam 21-12-07 21:09

Dankje Stibou! :D

Ik heb hem om 7.15 ofietsdergelijks opgehaald en ben nu ff bezig met de iPhone aan het Updaten naar 1.1.2 na het oktoprep op 1.1.1 draaien. Het is dus idd een 4.6 bootloader but i dont give a .... want ik ben blij! ik heb een iPhone! Daar gaat hem om! Na 680 posts eindelijk mijn iPhone halleluja! Praise the lord! Alles werkt toppie behalve hem met ibrickr uit recovery halen (Vista weer :p) dus dat heb ik op XP gedaan. Het mooiste is dat ik de hele guide al uit me hoofd kende en hem helemaal niet nodig heb gehat :D Maar nu ga ik weer verder want ik kan gaan updaten naar 1.1.2 :D Wat een dag die 21ste!

Greets, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.