iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/38464-enquete-iphone-gebruik-gebruikers-win-itunes-gift-card.html)

jonathan 01-07-09 16:00

Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card)
 
Beste mensen,

Ik zou hierbij willen vragen of je zin hebt een enquête in te vullen voor One More App. One More App is mijn bedrijf waarmee ik iPhone-applicaties ontwikkel. Om een beetje marktonderzoek te doen heb ik een enquête gemaakt.

Omdat ik erg blij ben als jij de enquête invult, wordt er een prijs verloot onder de deelnemers van de enquête. De prijs is een Nederlandse iTunes Gift Card ter waarde van 15 euro!

Je kunt de enquête vinden op www.onemoreapp.com/enquete.

Alvast bedankt!

Groeten,
Jonathan

SPQR 01-07-09 17:36

Ingevuld! ... Alleen die iTunes Gift Cards; je weet tegenwoordig maar nooit waar ze vandaan komen :P (Grapje ;))

jonathan 01-07-09 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPQR (Bericht 316110)
Ingevuld! ... Alleen die iTunes Gift Cards; je weet tegenwoordig maar nooit waar ze vandaan komen :P (Grapje ;))

Haha, ja, klopt ;) Nee, ik koop gewoon een kaart in de Dixons en stuur de code per e-mail naar de winnaar op. (Ik betaal gewoon met de pinpas van mijn bedrijf, geen gestolen creditcard hoor ;))

iMario 01-07-09 17:57

Ingevuld.

Miste iFacts wel in het rijtje ''Nederlandse-applicaties''. Da's 1 van de 2 die ik heb namelijk.

jonathan 01-07-09 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 316123)
Ingevuld.

Miste iFacts wel in het rijtje ''Nederlandse-applicaties''. Da's 1 van de 2 die ik heb namelijk.

Maar... iFacts is toch ook in het Engels verkrijgbaar? Zo ja: dan valt het helaas niet onder mijn definitie van een "Nederlandse applicatie", anders zouden de lijsten veel te lang wordne.

Chrisl 01-07-09 18:09

Gedaan en ik zie de bon wel in mijn bus verschijnen..... :D

jonathan 01-07-09 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 316129)
Gedaan en ik zie de bon wel in mijn bus verschijnen..... :D

Komt goed ;-)

apotheosis 01-07-09 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 316037)
Beste mensen,

Ik zou hierbij willen vragen of je zin hebt een enquête in te vullen voor One More App. One More App is mijn bedrijf waarmee ik iPhone-applicaties ontwikkel. Om een beetje marktonderzoek te doen heb ik een enquête gemaakt.

Omdat ik erg blij ben als jij de enquête invult, wordt er een prijs verloot onder de deelnemers van de enquête. De prijs is een Nederlandse iTunes Gift Card ter waarde van 15 euro!

Je kunt de enquête vinden op www.onemoreapp.com/enquete.

Alvast bedankt!

Groeten,
Jonathan

Dus ik kan niet meedoen aangezien ik vlaming ben (belg)?

chaser2600 01-07-09 18:27

En nu maar hopen dat je tot de 1000 komt anders kunnen we mooi fluiten naar de prijs ;-)

jonathan 01-07-09 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 316137)
Dus ik kan niet meedoen aangezien ik vlaming ben (belg)?

Goede vraag, daar heb ik niet over nagedacht. Laten we zeggen dat je mee mag doen indien je geboren bent of woont in Nederland of België en Nederlands (of Vlaams) je moedertaal is. Alvast ebdankt voor het invullen! :cool:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 (Bericht 316144)
En nu maar hopen dat je tot de 1000 komt anders kunnen we mooi fluiten naar de prijs ;-)

Aan de ene kant is het voor jullie jammer; er is namelijk geen prijs. Aan de andere kant is het voor mij ook jammer; met weinig mensen die 'm invullen heb ik geen precieze statistieken.

Wildlake 01-07-09 21:07

Klaar! en suc6 met je bedrijf.

jonathan 02-07-09 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wildlake (Bericht 316240)
Klaar! en suc6 met je bedrijf.

Dankjewel :)

Bordyl 02-07-09 18:03

Ziezo, ingevuld! Wel leuk dat je er een prijs aanhangt!

iMario 02-07-09 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 316879)
Ziezo, ingevuld! Wel leuk dat je er een prijs aanhangt!

Anders vult niemand hem in denk ik. :p

jonathan 02-07-09 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 316879)
Ziezo, ingevuld! Wel leuk dat je er een prijs aanhangt!

Dankje :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 316881)
Anders vult niemand hem in denk ik. :p

Dat gevoel had ik zelf ook al, dus daarom heb ik er inderdaad een prijs bij gedaan ;)

PeterTe 02-07-09 18:56

Gellukig niet té veel vragen :p maar ik heb hem ook ingevuld!

jonathan 02-07-09 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 316910)
Gellukig niet té veel vragen :p maar ik heb hem ook ingevuld!

Dankjewel :)

PeterTe 02-07-09 19:01

Graag gedaan ;)

Timmeh_ 02-07-09 19:59

Ingevuld!

Wel lastig om 1 favoriete app aan te wijzen :rolleyes:

jonathan 02-07-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 316955)
Ingevuld!

Wel lastig om 1 favoriete app aan te wijzen :rolleyes:

Dankje voor het invullen! En tja, de favoriete applicatie... vul gewoon Tweetie in als je het niet weet ;) (Al zit ik nu mijn eigen onderzoek te beïnvloeden :rolleyes:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.