//

moet ik toch even kwijt(windows 7)

moet ik toch even kwijt(windows 7) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timelord Hier bijvoorbeeld ?: Daar heb je gelijk in. Mensen die vaak roepen 'Get a mac' of iets vergelijkbaars hebben vaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-07-09, 18:17
geeMc geeMc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 053
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timelord Bekijk bericht
Hier bijvoorbeeld ?:

Daar heb je gelijk in. Mensen die vaak roepen 'Get a mac' of iets vergelijkbaars hebben vaak geen eens verstand van computers. Mac heeft zo zijn voordelen, maar dat heeft windows zeker ook. Ik ben zelf linux fan, maar zal nooit tegen een windows gebruiker zeggen dat ze linux moeten gebruiken. Daarbij ben ik van mening dat een mac veel te overpriced is. Voor de prijs van een macbook pro 17" kan je je 2 hele dikke normale laptops halen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-07-09, 18:26
Timelord Timelord is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 93
Standaard

Een Mac lijkt me een machtig mooie machine, kijk alleen maar eens naar het Office pakket.

Een tijdje geleden had ik de kans om eens wat meer tijd op een Mac rond te brengen, maar toen ontdekte ik al gauw dat een Mac niets voor mij is.
Ik hou graag de boel gesorteerd en dat kon ik op die Mac niet.
Geen mappen, geen folders, niks.
(kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben )

Linux lijkt me ook een pracht OS, maar ik weet totaal niet hoe ik een programma moet installeren.
Het begon er al mee, dat je voor elke Linux distributie een andere programmaversie moest downloaden. En dubbelklikken om te installeren dat is in Linux helaas niet.

Vandaar dat ik het maar gewoon bij Windows hou.
Zolang ik daar nog mee kan wat ik wil, ben ik tevreden.

Wat ik echter jammer vind, en dat zie je ook steeds bv bij Webwereld:
dan komt er een nieuwsbericht, dan komen er hooguit 2 on-topic reacties en darana is het alleen maar: neem een Mac, Linux is beter, neem dit neem dat.

Ook als je een vraag stelt omdat je ergens niet uit komt.
Dan wil ik graag een antwoord op m'n vraag en niet wat een andere beter voor mij vind.

Voorbeeld:
hoe krijg ik 2 kolommen in een tabel
Antwoord: je moet CSS gaan doen

hoe krijg ik mijn menubalk in IE verplaatst
Antwoord: je moet FF nemen

Affijn, je snapt wat ik bedoel.

Gewoon iedereen in zijn waarde laten, dat is het beste voor iedereen.
  #23  
Oud 04-07-09, 20:54
geeMc geeMc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 053
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timelord Bekijk bericht
Een Mac lijkt me een machtig mooie machine, kijk alleen maar eens naar het Office pakket.

Een tijdje geleden had ik de kans om eens wat meer tijd op een Mac rond te brengen, maar toen ontdekte ik al gauw dat een Mac niets voor mij is.
Ik hou graag de boel gesorteerd en dat kon ik op die Mac niet.
Geen mappen, geen folders, niks.
(kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben )

Linux lijkt me ook een pracht OS, maar ik weet totaal niet hoe ik een programma moet installeren.
Het begon er al mee, dat je voor elke Linux distributie een andere programmaversie moest downloaden. En dubbelklikken om te installeren dat is in Linux helaas niet.

Vandaar dat ik het maar gewoon bij Windows hou.
Zolang ik daar nog mee kan wat ik wil, ben ik tevreden.

Wat ik echter jammer vind, en dat zie je ook steeds bv bij Webwereld:
dan komt er een nieuwsbericht, dan komen er hooguit 2 on-topic reacties en darana is het alleen maar: neem een Mac, Linux is beter, neem dit neem dat.

Ook als je een vraag stelt omdat je ergens niet uit komt.
Dan wil ik graag een antwoord op m'n vraag en niet wat een andere beter voor mij vind.

Voorbeeld:
hoe krijg ik 2 kolommen in een tabel
Antwoord: je moet CSS gaan doen

hoe krijg ik mijn menubalk in IE verplaatst
Antwoord: je moet FF nemen

Affijn, je snapt wat ik bedoel.

Gewoon iedereen in zijn waarde laten, dat is het beste voor iedereen.
Ik ben het helemaal met je eens. Dit is dus ook de grootste reden waarom ik niet meer om 'hulp' vraag op een forum. Ik kom er zelf wel uit.
  #24  
Oud 10-07-09, 01:38
vbbmartin vbbmartin is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spanje
Berichten: 12
Standaard

Hallo,

Ik heb hier thuis een Dell Dimension met Windows 7 RC staan en een Apple iMac. En ik vind ze allebei prima werken. Windows 7 is naar mijn gevoel een stuk beter geworden dan Windows Vista, qua stabiliteit en snelheid. Ik gebruik beide computers. Zodra Windows 7 op de markt komt, ga ik die definitief aanschaffen. Hetzelfde zeg ik over Snow Leopard.

Gr, Martin
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: JB kwijt na herinstall windows? Jeffrey0504 Jailbreak 1 21-12-10 13:57
legaal unlocken maar dan moet ik toch T-mobile sim hebben ? andre-nl Odido (T-Mobile) 0 17-09-10 13:12
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! strawberri Archief 1 27-01-10 17:01
Synchroniseren, dat moet toch anders? HansWorst iTunes 5 01-03-09 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.