iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Apple overweegt vocht indicator van plek te veranderen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/41530-apple-overweegt-vocht-indicator-plek-veranderen.html)

S¡mon 12-08-09 14:34

Apple overweegt vocht indicator van plek te veranderen?
 
Er zijn de laatste tijd al wat geruchten dat Apple overweegt de vocht indicator van plek te veranderen naar een andere plek waar een regendruppel niet zo makkelijk komt (die momenteel in het gaatje voor de oordopjes zit :P). Dit zou zijn vanwege de voornamelijk slechte media aandacht over de vocht problemen met de iPhone gebeuren. Weet iemand hier al meer over want ik zie dit gerucht de laatste tijd steeds vaker opduiken? Het zou wel logisch zijn want de iPhone komt soms nog wel eens slecht in de aandacht over die vocht indicators...

EDIT: En ik heb dit topic dus per ongeluk geplaatst in het T-Mobile gedeelte. Kan een moderator dit naar geruchten verplaatsen?

Nikooos 12-08-09 14:52

 Verplaatst naar: Geruchten

Verplaatst op verzoek

WDS001 12-08-09 15:12

Wat is je bron?

S¡mon 12-08-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 337156)
Wat is je bron?

nee dit hoor je de laatste tijd op steeds meer site's (kijk maar eens via Google News) alleen ik vroeg me af of jullie hier meer over weten

njim 13-08-09 12:46

en waar zitten die vocht indicators precies ?

iMario 13-08-09 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door njim (Bericht 337672)
en waar zitten die vocht indicators precies ?

Ingang van de oordopjes. Druppel water er in en je bent je garantie kwijt (kijk wit papiertje wat er in zit, dat wordt dan rood/roze).

kuotje 13-08-09 13:47

Heb er zelf nog niks van gehoord maar zou inderdaad een beter idee kunnen zijn om misverstanden te voorkomen.

Greepfruuy 29-08-09 12:21

Heb ik nog niks Van gehoord, Maar Als het Gebeurd Zijn Er Altijd Weer Mensen die hem openmaken en gaan kijken waar die Vocht Indicators zitten hoor! :D

anthony8400 23-10-09 18:47

Dus als je een Invisible Shield installeert en er komt per ongeluk wat van dat vocht in je gaatje ben je garantie kwijt?
Kan toch bijna niet waar zijn?
Normaal zijn die indicators toch ter hoogte van de batterij?

Pelle4495 06-11-09 19:24

en wat nou als je je iPhone in een vochtige ruimte gebruikt?
kleurt hij dan ook roze?
anders zou dat niet goed zijn want ik kom regelmatig in warme hele vochtige ruimtes.
iPhone zelf heeft er geen moeite mee maar ik hoop niet dat ik mijn garantie kwijt ben.
weet iemand hier meer over?

Dreissen 25-11-09 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelle4495 (Bericht 380651)
en wat nou als je je iPhone in een vochtige ruimte gebruikt?
kleurt hij dan ook roze?
anders zou dat niet goed zijn want ik kom regelmatig in warme hele vochtige ruimtes.
iPhone zelf heeft er geen moeite mee maar ik hoop niet dat ik mijn garantie kwijt ben.
weet iemand hier meer over?

Kijk of hij roze/rood is zo niet dan lijkt het geen probleem omdat je daar toch al heel vaak bent geweest.

Destiny 25-11-09 15:41

En anders maak je hem toch open en vervang je zelf de vocht indicatoren met nieuwe als ze bij jou rood zijn :p

Dreissen 29-11-09 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 387499)
En anders maak je hem toch open en vervang je zelf de vocht indicatoren met nieuwe als ze bij jou rood zijn :p

Dan vervalt wel je garantie dus wat heb je er dan aan?

Kiano 08-02-10 12:43

Er zit ook nog zo'n zelfde vochtindicator sticker onderin de laadconnector.
Onder het platte stukje waar je je lader overheen klikt in de behuizing.

marcoryn 08-02-10 16:18

Ik heb er net even in gespuugd, maar het wordt inderdaad roze..

J0HAN85 08-02-10 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 414161)
Ik heb er net even in gespuugd, maar het wordt inderdaad roze..

Hahaha, ROFL!! :d

tomtom100 08-02-10 22:19

En welke kleur krijgt het van urine? En van Bacardi? En van een combinatie van beide?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.