//

SoundCloud

SoundCloud discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden kwam ik toevallig in aanraking met de site SoundCloud.com. Het is zeg maar de "audio-versie van YouTube" met een geweldige inline players ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-09, 03:24
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard SoundCloud

Een tijdje geleden kwam ik toevallig in aanraking met de site SoundCloud.com. Het is zeg maar de "audio-versie van YouTube" met een geweldige inline players waarbij leden op een soort tijdlijn opmerkingen kunnen plaatsen bij elkaar muziek.

Ik heb direct een "pro-account" genomen en mijn eigen mixjes e.d. erop gezet. Echt een hele leuke site om veel goede (meestal gratis) muziek te vinden en vaak ook hele andere muziek dan al die commeciële meuk.

Dus dit topic is tegelijk een tip voor iedereen die niet genoeg kan krijgen van muziek en tegelijk een vraag of er nog andere actieve iPhoneClub leden actief met muziek bezig zijn en misschien ook lid zijn van SoundCloud. Zo ja, vermeld even je "artiestnaam".
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-09, 07:52
friemelke74 friemelke74 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 10
Stuur een bericht via Instant Messenger naar friemelke74
Standaard

Wel actief bezig met muziek, niet op soundcloud, ook niet DJ-style, maar echt ROCK/METAL!!
Check it out : www.myspace.com/blisteringheat

greetz

Jan
  #3  
Oud 20-08-09, 12:14
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Hé Friemelke, klikt lekker. Ook al ben ik zelf meer into dance en trance, een beetje rocken op zijn tijd is ook wel eens lekker.
  #4  
Oud 08-06-10, 16:29
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Standaard

iemand soundcloud al werkend gekregen op iphone?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.