iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/42218-wederom-bewijs-iphone-ondersteund-flash.html)

S¡mon 22-08-09 14:45

Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash
 
Er zijn al wel vaker 'bewijzen' geweest dat flash mogelijk is op de iPhone, bijvoorbeeld het reclame spotje met de site van de New York Times waarop flash gewoon werkte. Nu is er weer bewijs: ik zat zojuist op de Apple website en daar zag ik een plaatje van Safari met de site nationalgeographic.com en daarbij zie je toch duidelijk dat flash aanwezig is:


Als je op je computer naar nationalgeographic.com gaat zie je duidelijk dat het flash gebruikt etc. - als je op de iPhone naar de site gaat krijg je dat je flash moet installeren.

Wederom bewijs dat het al mogelijk is. Wou het toch maar even melden, het is wel interessant.

Zit flash er langzaamerhand aan te komen?

Groetjes!

apotheosis 22-08-09 14:47

Ik hoop het want ik ben al tot meermaals toe op sites geweest waar ik flash player nodig had maarja,dat ging natuurlijk niet.

tagged 22-08-09 15:10

Het lijkt mij dat Apple die site gewoon gephotoshopt heeft op dat schermpje. Ze laten op de Apple website namelijk heus niet een plaatje van een site zien op de iphone waarbij staat dat flash benodigd is.
Waarschijnlijk hebben ze de site er gewoon uit laten zien als op de desktop om te laten zien dat surfen op de iphone net zo als surfen op de computer is.

S¡mon 22-08-09 15:25

Dat zou nog al veel moeite zijn, denk je niet. Dan kunnen ze beter een andere site doen.

Thaan 22-08-09 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 341601)
Dat zou nog al veel moeite zijn, denk je niet. Dan kunnen ze beter een andere site doen.

Nogal veel moeite?

Jij denkt, dat als je een foto maakt voor een reclame uiting van een iPhone, je dan het scherm ook echt zo bloedscherp erop krijgt?

Natuurlijk is dit gewoon gephotoshopped, stomme fout maar meer dan dat niet.

Grappig om te zien dat mensen dan opeens roepen dat Flash kan.

Flash kan ook, sterker nog, er zijn apps voor in Cydia maar die integreren het niet in Safari.

S¡mon 22-08-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 341610)
Nogal veel moeite?

Jij denkt, dat als je een foto maakt voor een reclame uiting van een iPhone, je dan het scherm ook echt zo bloedscherp erop krijgt?

Natuurlijk is dit gewoon gephotoshopped, stomme fout maar meer dan dat niet.

Grappig om te zien dat mensen dan opeens roepen dat Flash kan.

Flash kan ook, sterker nog, er zijn apps voor in Cydia maar die integreren het niet in Safari.

Met veel moeite bedoel ik: waarom die moeite doen, dan zouden ze beter gewoon naar Apple.com gaan ofzo. En ik weet niet hoor, maar het scherm ziet er in het echt scherper uit dan op die foto naar mijn mening.

Ik denk nog steeds dat het gewoon kan maar dat ze het blokkeren, want het is wel is eerder voorgekomen dat zoiets was gebeurd. Ook gewoon in een filmpje die ze zelf hadden gemaakt was het zichtbaar. Apple zegt dat het momenteel niet mogelijk is hoor, ik niet.

Nikooos 22-08-09 17:19

 Verplaatst naar: Geruchten

Even verplaatst dus ;)

WDS001 22-08-09 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 341615)
Ik denk nog steeds dat het gewoon kan maar dat ze het blokkeren, want het is wel is eerder voorgekomen dat zoiets was gebeurd. Ook gewoon in een filmpje die ze zelf hadden gemaakt was het zichtbaar. Apple zegt dat het momenteel niet mogelijk is hoor, ik niet.

Tuurlijk kan flash op de iPhone, maar daarom doen ze het nog niet

ASNNetworks 22-08-09 19:23

Ik gebruik al tijden iMobileCinema...Nu ik 3GS heb werkt het zelfs nog sneller en soepeler...Je kunt FLV filmpjes er perfect mee afspelen, zoals SpikedHumor.com Spiked Daily

Dus voor de zeikerds, jailbreak en installeer iMobileCinema!

Animestyle 22-08-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 341693)
Ik gebruik al tijden iMobileCinema...Nu ik 3GS heb werkt het zelfs nog sneller en soepeler...Je kunt FLV filmpjes er perfect mee afspelen, zoals SpikedHumor.com Spiked Daily

Dus voor de zeikerds, jailbreak en installeer iMobileCinema!

Ik krijg een rondje met een play teken erin en een streep er doorheen bij flash objecten :S

ASNNetworks 22-08-09 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle (Bericht 341706)
Ik krijg een rondje met een play teken erin en een streep er doorheen bij flash objecten :S

Klopt, werkt niet bij alle video's. Je hebt namelijk meerdere flashvarianten..Maar bij de meeste video's werkt het wel...

Het is natuurlijk nog geen definitieve oplossing, maar wel een tijdelijke;)

Animestyle 22-08-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 341708)
Klopt, werkt niet bij alle video's. Je hebt namelijk meerdere flashvarianten..Maar bij de meeste video's werkt het wel...

Het is natuurlijk nog geen definitieve oplossing, maar wel een tijdelijke;)

Jammer, in ieder geval bedankt voor deze app, zocht al een tijdje iets voor JB voor flash :)

PeterTe 22-08-09 19:53

Youtube gebruikt ook flash ;) Alleen wil apple het niet in safari.

Animestyle 22-08-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle (Bericht 341710)
Jammer, in ieder geval bedankt voor deze app, zocht al een tijdje iets voor JB voor flash :)

Graag gedaan, het werkt overigens ook heel vaak bij de video's die op iPhoneclub komen te staan;)

Dan zetten ze er heel attent bij 'Niet af te spelen met iPhone'...Bij mij dus wel:D:p

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 341717)
Graag gedaan, het werkt overigens ook heel vaak bij de video's die op iPhoneclub komen te staan;)

Dan zetten ze er heel attent bij 'Niet af te spelen met iPhone'...Bij mij dus wel:D:p

Hmm, bij video's waar er geen streep doorheen staat opent ie wel die app, maar dan zegt ie "Failed to play the video!" o_o
Flash is gewoon niet aan mij besteed, de YouTube app doet het ook al niet bij mij :S

Pluiske 14-11-09 21:48

Voor een spel zoals Habbo heb je ook Flash nodig :x zou wel koel zijn als dat op iphone kan. XD

iMario 14-11-09 21:56

Ik las hier laatst ook weer het zoveelste topic over en kwam dit mooie stukje tegen:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SkylarCantu
Why do you want flash? Do you want your pages to load ten times slower? Because they will. Do you want to play games? With what mouse and keyboard are you going to play them with? Do you want annoying advertisements that jump out at you and block the screen until you click on the tiny box (even smaller in MobileSafari, of couse)? Because you'll see a lot of that as well.

Flash is an outdated technology that is no longer needed. All the potential that Flash had has been ruined to the point where Flash is nothing more than a joke and a waste of resources. Of course, that's what will become of HTML5, etc as well.

The fact that Abode wants to circumvent Apple's rules is a joke. The rules for development for iPhoneOS are clearly laid out in the SDK agreement. Adobe wants to circumvent every single one of those rules. It's ridiculous that they think they are above and beyond every single other company in existance, in that they don't have to comply with the rules stated by the platform owner. That narcissism is enough to turn me almost completely off of Adobe. If only I didn't need PhotoShop so much (I refuse to use Gimp, I don't want to be bothered to learn something else).

The longer we can keep Flash off our devices, the better. I am truly happy for each day that goes by that I don't have Flash destroying my life. You should be too.


pieterwillems 15-11-09 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 383761)
Ik las hier laatst ook weer het zoveelste topic over en kwam dit mooie stukje tegen:

Alleen jammer dat de meeste sites met filmpjes flash of streaming videos zijn, en geen htlm5:(

Ravenge 15-11-09 00:17

Ik denk dat flash voor de iPhone er nooit zal komen, hoe hard Adobe, de gebruikers of een meerderheid met voeten gaan stampen, Apple zal comform hun gebruikersovereenkomst flash blijven weigeren.

Ik denk dat het met geld te maken heeft, dat Apple denkt dat Adobe wat extra inkomsten en winst zal krijgen op moment dat flash op de iPhone beschikbaar wordt gestelt.

PearLRoX 15-11-09 22:08

ik hoo dat er toch iets vr flash uitkomt langs cydia miss? ik wil mn farmville/caféworld games kunnen spelen langs mn iphone op facebook ! :p

Federicovdpost 09-03-10 18:18

ik ben een beetje een newb op dit terrein, maar youtube werkt met flash toch? ik heb nog nooit problemen ondervonden met het bekijken van youtube filmpjes op mijn iphone!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.