iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Een paar korte vraagjes (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/42291-paar-korte-vraagjes.html)

Destiny 23-08-09 20:15

Een paar korte vraagjes
 
Ik moet voor school een fictief ondernemingsplan schrijven en heb wat korte vraagjes aan jullie:

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?

Alvast bedankt!

Marco

tagged 23-08-09 20:41

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?
Niks

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?
Tv, Netbook, Gameconsole

Tommeh 23-08-09 21:07

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?

Euro of 15 voor een mooie, tenzij het de posters zijn van de winkel zelf. Dik spul is dat, dan wel een 25 euro.

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?

Tablet netbook, keyboard met multitouch touchpad op het nummerieke deel, goedkopere homeserver software inclusief mediaserver en een sterk verbeterde Apple TV.

S¡mon 23-08-09 23:35

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?
7 euro max.

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?
Apple tablet en een TV (je weet wel, een TeleVisie die je in je woonkamer kan neerzetten/ophangen :p)

En nu al school? Ik heb nog twee weekjes vrij...

kuotje 23-08-09 23:41

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?
€5

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?
TV

Destiny 24-08-09 00:08

Ik bedoelde eigenlijk wat voor andere merchandise producten zou je nog graag op de markt willen zien? Dus stickers, posters, mokken, t-shirts, etc.
Wees origineel!

kuotje 24-08-09 00:16

hmm apple moet gewoon bij software blijven. maar anders zou een agenda wel leuk zijn met genoeg info

tagged 24-08-09 01:04

Mmm... merchandise producten?
Het zou leuk zijn als Apple anti-windows shirts maakt met grappige teksten:D

Timmeh_ 24-08-09 07:33

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?
Ik twijfel of ik de poster zal kopen, maar een euro'tje of 5.

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?
'I'm A Mac'-shirts en een strandbal en/of een paraplu in de vorm van het Apple logo :)

Pelle4495 24-08-09 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tagged (Bericht 342183)
Mmm... merchandise producten?
Het zou leuk zijn als Apple anti-windows shirts maakt met grappige teksten:D

Dat lijkt mij ook wel een leuk idee:)

Makstra Jr. 24-08-09 16:11

- Stel dat er posters van apple op de markt zouden zijn, wat zou je bereid zijn daarvoor te betalen?
€5, -

- Wat voor andere producten zou jij graag van apple in de winkels zien?
Agenda

dcoolsaet 25-08-09 19:02

IK betaal er 5 euro voor en ik zou graag de apple tablet zien.

King1987 25-08-09 19:05

@ Destiny je kan al leuke spullen kopen op mijn werk van Apple, moet je zelf de foto uploaden :D haha

nee, je moet denken aan tassen/kussens/t-shirts maar ook Flessen wijn/bier met etiket of chocolade in vorm van..... de mogelijkheden zijn legio :)

Off-topic
Goeie Scorpio, zat er ook mee ingedachten toen ik de topic titel zag :p


Pelle4495 25-08-09 21:48

@King1987
of wat dacht je van een hele Apple supermarkt :D
lijkt mij erg grappig.
Liggen er iPhones tussen de sinaas-apples :D

en wat ik over zou hebben voor een apple poster?
Het ligt er aan wat voor een poster maar als hij een beetje goed is rond de €15.

FreakyFlor 26-08-09 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 342165)
Ik bedoelde eigenlijk wat voor andere merchandise producten zou je nog graag op de markt willen zien? Dus stickers, posters, mokken, t-shirts, etc.
Wees origineel!

Eum...

apple appels? :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.