iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ontplofte iPhones (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/42594-ontplofte-iphones.html)

MrBrightside 28-08-09 12:45

Ontplofte iPhones
 
De laatste tijd komen er veel nieuwsberichten binnen over iPhones die ontploffen. Gaat het hier omtrend de 2G, 3G of 3GS?

kuotje 28-08-09 13:23

vraag ik me ook af. maar het is allemaal maar een beetje opgezet...
leuk , om mensen daarmee bang te maken ( als het ze lukt ) mij althans niet.

MrBrightside 28-08-09 16:37

Met opzet? Ik denk niet dat het echt toevallig is allemaal.. Er zullen wel een paar tussen zitten die op die manier een claim proberen te krijgen of een nieuwe iPhone.

Bij deze is er al een verklaring voor de ontplofte iPhones: HLN Multimedia - Apple wijt ontploffing iPhones aan 'externe druk' (982923)

Scooter 28-08-09 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 344326)
Bij deze is er al een verklaring voor de ontplofte iPhones: HLN Multimedia - Apple wijt ontploffing iPhones aan 'externe druk' (982923)

Volgens mij zitten er een paar fraude gevallen tussen die op deze manier waarschijnlijk hopen dat Apple ze dan omruilt van een G3 naar een GS3
Van een te warme Batterij heb ik zeker geen last iphone zit heel veel op usb aangelosten met pc en heb er nog gene last van gehad één keer is mijn iphone heel warm geworden maar dan was het mijn eigen fout heb het hier al eens gepost dat hij in mijn broekzak zat en dat ik bijna ne hele middag in de zon zat op een teraske

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 344185)
De laatste tijd komen er veel nieuwsberichten binnen over iPhones die ontploffen. Gaat het hier omtrend de 2G, 3G of 3GS?

In geval van die jongen uit Luik vermoed ik dat het eerder om een g3 gaat aangezien ze op vtm nieuws zeiden dat hij de iphone minstens 6 maanden geleden gekocht heeft
vtm Nieuws

Zero 28-08-09 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 344337)
Volgens mij zitten er een paar fraude gevallen tussen die op deze manier waarschijnlijk hopen dat Apple ze dan omruilt van een G3 naar een GS3

Kan kloppen, maar toch denk ik dat je dan niet echt goed nadenkt.
Apple of een telco geeft niet zomaar een nieuwe iPhone. Plus de iPhone is niet echt goedkoop dus mocht je 'plan' mislukken dan heb je helemaal niets.

Ik geloof dat er we een kern van waarheid in zit. Dit soort dingen komen ook bij andere merken voor. Maar als het bij iets succesvol gebeurt dan is het intressanter nieuws.

trouwens over een warme iPhone, mijn vorige telefoon (LG KS20) werd zelfs nog warmer bij lang gebruik zelfs zo warm dat je het toestel niet fatsoenlijk kon vasthouden om te gebruiken. Bij de iPhone heb ik dit nog niet meegemaakt en dat terwijl ik met mijn iPhone bijna of meer dingen doe dan mijn vorige telefoon.

Scooter 29-08-09 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 344499)
Kan kloppen, maar toch denk ik dat je dan niet echt goed nadenkt.
Apple of een telco geeft niet zomaar een nieuwe iPhone. Plus de iPhone is niet echt goedkoop dus mocht je 'plan' mislukken dan heb je helemaal niets.

Ik geloof dat er we een kern van waarheid in zit. Dit soort dingen komen ook bij andere merken voor. Maar als het bij iets succesvol gebeurt dan is het intressanter nieuws.

trouwens over een warme iPhone, mijn vorige telefoon (LG KS20) werd zelfs nog warmer bij lang gebruik zelfs zo warm dat je het toestel niet fatsoenlijk kon vasthouden om te gebruiken. Bij de iPhone heb ik dit nog niet meegemaakt en dat terwijl ik met mijn iPhone bijna of meer dingen doe dan mijn vorige telefoon.

Ok maar sla mij dood maar ik begrijp niet goed wat Apple bedoelt met Externe druk dat dit de oorzaak zou zijn van het ontploffen van de iphone?
In geval van Luik zat die jongen op een BBQ misschien te dicht bij de BBQ stel?

SXR 07-09-09 23:14

Ja, wat bedoelen ze met externe druk? :confused::confused:

DaveD30 08-09-09 17:08

Natuurlijk wijt apple het aan externe druk! Kost ze anders veel geld he.
Vind het knap schofterig!
Ben zelf nu met mijn 3e 3gs bezig in iets meer dan een maand tijd en deze gaat ook terug! Er mankeerd elke keer wat aan! Ben het een beetje zat op deze manier.

Scooter 08-09-09 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 348699)
Natuurlijk wijt apple het aan externe druk! Kost ze anders veel geld he.
Vind het knap schofterig!
Ben zelf nu met mijn 3e 3gs bezig in iets meer dan een maand tijd en deze gaat ook terug! Er mankeerd elke keer wat aan! Ben het een beetje zat op deze manier.

Maar wat bedoeld men nu met Externe druk:eek: kan iemand dat eens uitleggen?

DaveD30 08-09-09 18:02

Tjaaa als men dat is wist:confused:
Is voor apple een excuus om het te wijten aan de gebruiker zelf dus ontplofte iphone is eigen schuld!:mad:

Froggle 08-09-09 18:55

Gewoon een excuus om de schuld naar de gebruiker schuiven. Erg zwak. Ze hebben gewoon een niet-deugelijk product op de markt gebracht, en mocht mijn iPhone ooit eens transformeren tot clustergranaat dan ga ik maar eens bellen met Kassa/Radar, gezien ik niet de enige zal zijn.

PeterTe 08-09-09 19:19

Mijn Iphone is perfect ;) Aangezien het de laatste tijd pas gebeurt denk ik dat het alleen met de 3GS gebeurt! De meeste fouten komen door de mensen zelf en hele apparte gevalen niet. Maar dat gebeurt met echt elke apparaten.

WDS001 08-09-09 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 348749)
Mijn Iphone is perfect ;) Aangezien het de laatste tijd pas gebeurt denk ik dat het alleen met de 3GS gebeurt! De meeste fouten komen door de mensen zelf en hele apparte gevalen niet. Maar dat gebeurt met echt elke apparaten.

Het gebeurt in ieder geval ook met de iPhone 3G (zie post 4 ;)) Ik denk niet dat er een reden is om te panikeren, de kans is slechts 1 op 1 miljoen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.