iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Must have Mac Apps (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/43169-must-have-mac-apps.html)

spysical 06-09-09 15:50

Must have Mac Apps
 
Hoi, hier was nog geen topic voor dus ik dacht maak er een :D
Wat vinden jullie Must Have On A Mac Apps? (Voor iPhone en iPod ofc)
Grt.

Pelle4495 12-09-09 12:00

iTunes natuurlijk :D

Timmeh_ 12-09-09 17:53

DiskAid (SSH via USB) en iTones (Ringtones)

// Verplaatst naar de Chat.

iMario 12-09-09 22:25

redsn0w... :rolleyes:

nutty75 12-09-09 23:29

cyberduck :o

BruceSV 13-09-09 09:12

QuickSilver

blerf 13-09-09 09:34

CypberDuck
SABnzb
MacPar
Transmission
Photoshop
Lightroom
VLC
TweetDeck
Adium
Spotify
OpenOffice
Skype
Unison

King1987 13-09-09 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blerf (Bericht 350623)
CypberDuck
SABnzb
MacPar
Transmission
Photoshop
Lightroom
VLC
TweetDeck
Adium
Spotify
OpenOffice
Skype
Unison

Wat heeft bijvoorbeeld Adium met de iPhone te maken? ;)

sjowol 13-09-09 09:45

bootcamp?
(sorry kon het weereens niet laten)

Timmeh_ 13-09-09 09:53

Geen must have, maar wel leuk om eens uit te proberen: DemoGod.

yingie 13-09-09 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 350625)
Wat heeft bijvoorbeeld Adium met de iPhone te maken? ;)

Topic titel zegt 'must have Mac Apps' dus:)

Maar nu we toch bezig zijn:

Max (converteert alle muziekformaten naar alle andere muziekformaten)
VisualHub (converteert alle filmformaten naar alle andere filmformaten)
iWork

Op de iPhone:

Facebook
BeejiveIM
NU.nl
iPhoneclub.nl (natuurlijk)

King1987 13-09-09 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 350636)
Topic titel zegt 'must have Mac Apps' dus:)

Zie eerste post, moet voor de iPhone/ipod zijn ;)

Fasty 13-09-09 10:23

Fugu
iPhone explorer (handig voor grote bestanden te kopieren)

yingie 13-09-09 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 350638)
Zie eerste post, moet voor de iPhone/ipod zijn ;)

Hehe, als we toch bezig zijn, er staat: "Wat vinden jullie Must Have On A Mac Apps? (Voor iPhone en iPod ofc)". Nu, 'Must have on a Mac' lijkt me al duidelijk, aangezien een iPhone/Touch technically geen Mac is. Achter iPhone en iPod staat verder ook nog eens 'ofc', een typo voor 'ofzo' waarmee de exclusiviteit op de iPhone en iPod opgeheven wordt.:) Ik weet het, ik ben een muggezifter maar als aspirant leraar Nederlands móet ik daar wel op letten:rolleyes:

King1987 13-09-09 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 350650)
Hehe, als we toch bezig zijn, er staat: "Wat vinden jullie Must Have On A Mac Apps? (Voor iPhone en iPod ofc)". Nu, 'Must have on a Mac' lijkt me al duidelijk, aangezien een iPhone/Touch technically geen Mac is. Achter iPhone en iPod staat verder ook nog eens 'ofc', een typo voor 'ofzo' waarmee de exclusiviteit op de iPhone en iPod opgeheven wordt.:) Ik weet het, ik ben een muggezifter maar als aspirant leraar Nederlands móet ik daar wel op letten:rolleyes:

Vooruit, je hebt je punt :) Maakt mij alleen niet uit, maar ik dacht misschien heb ik een optie over het hoofd gezien met Adium, dat ik er nog iets mee kan met mn iPhone :p

We gaan maar weer ontopic :D

yingie 13-09-09 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 350652)
Vooruit, je hebt je punt :) Maakt mij alleen niet uit, maar ik dacht misschien heb ik een optie over het hoofd gezien met Adium, dat ik er nog iets mee kan met mn iPhone :p

We gaan maar weer ontopic :D

Ik vind Adium niet altijd even stabiel, hoewel ze wel vooruit zijn gegaan. In het verleden heb ik ook weleens aMSN gehad vanwege de mogelijkheid voor webcam, maar die app knalde er werkelijk iedere sessie wel een keer uit. Ben blij dat beiden niet naar de iPhone geport zijn. Gelukkig voldoet Beejive prima.

Verder: ik heb nu Trein, Bus en 9292OV Pro erop staan. Moet zeggen dat de laatste nog niet helemaal lekker werkt. Als je een plaats invoert bijvoorbeeld pakt ie een willekeurig adres in die plaats i.p.v. een station ofzo. Niet echt lekker. Trein is geweldig en bus is ook geweldig.

Timmeh_ 13-09-09 11:14

Nog een kleine toevoeging op voorgaande discussie voor diegene die niet met MSN-taal zijn opgegroeid: ofc staat voor 'off course' ;)

yingie 13-09-09 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 350660)
Nog een kleine toevoeging op voorgaande discussie voor diegene die niet met MSN-taal zijn opgegroeid: ofc staat voor 'off course' ;)

Hehe, weer wat geleerd.

Fasty 13-09-09 19:36

he dat adium is vet relax voor msn alternatief. Heb al van alles geprobeerd amsn de gewonne msn maar deze is volgens mij wel fijn

yingie 13-09-09 20:06

Zeker gezien dat Microsoft de Mac-versie van MSN tot de basis beperkt houdt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.